Te vaak. Doet Europees voetbal voor RTL, Jupiler League voor Fox en heel veel wedstrijden voor Sport 1.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe vaak hoor je Sierd in een jaar om een hekel aan hem te krijgen
Zondag El Classico met Sierd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn weken waarin ik hem drie of vier keer hoor. Dan word je er wel een beetje moe van
Dat was toch die gene met dat mobieltjequote:Op donderdag 19 maart 2015 18:11 schreef tralalala het volgende:
Bij het WK en EK hoor je Snoeks bijna dagelijks, dat is pas horror.
Daarom zap ik ook regelmatig naar de Belg tijdens toernooienquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:11 schreef tralalala het volgende:
Snoeks is gewoon saai, maar ik erger me er geen seconde aan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:11 schreef tralalala het volgende:
Daar is het commentaar altijd fijn eigenlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom zap ik ook regelmatig naar de Belg tijdens toernooien
Op het moment dat ik deze post lees schreeuwt Sierdquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb liever commentatoren als Sierd dan commentatoren die alleen op een saaie FIFA-wijze roepen wat elke idioot kan zien: ''Blind. Milik...... Passt naar Remco van der Schaaf...... De Roon kopt terug op HANS VAN BREUKELEN EN OOOOOOOOOOOOOOOOOH''.
Hopelijk wint Fiorentina.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:25 schreef hafcfan het volgende:
Wie schakelt er straks mee naa Roma-Fiorentina?
Ik, tenzij dit nog heel spectaculair wordtquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:25 schreef hafcfan het volgende:
Wie schakelt er straks mee naa Roma-Fiorentina?
VBL / [FOK! Voetbalcup] PEC > Ajax > FC Dordrecht #1quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [FOK! Voetbalcup] PEC > Ajax > FC Dordrecht #1
Zou gunstig zijn voor dit .Dat kreng moet Italië uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |