Duur grapje als je bij elke blessure met miljoenen gaat strooien . Beter halen ze eens een goeie keeper +CV.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja maar ja maar Insigne is geblesseerd
Ik ook, ik helemaal verheugd de TV aan, toch Sierd.quote:
Vorige week zat je nog te zeiken over Sierdquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook, ik helemaal verheugd de TV aan, toch Sierd.
edit: En het was mijn eigen TT. Kun je nagaan.
Ik heb ook een hekel aan Sierd. Of nou ja, aan zijn waardeloze commentaar. Vind 'm daarbuiten best sympathiek.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Vorige week zat je nog te zeiken over Sierd
Hoe vaak hoor je Sierd in een jaar om een hekel aan hem te krijgenquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan Sierd. Of nou ja, aan zijn waardeloze commentaar. Vind 'm daarbuiten best sympathiek.
Er zijn weken waarin ik hem drie of vier keer hoor. Dan word je er wel een beetje moe vanquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe vaak hoor je Sierd in een jaar om een hekel aan hem te krijgen
Te vaak. Doet Europees voetbal voor RTL, Jupiler League voor Fox en heel veel wedstrijden voor Sport 1.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe vaak hoor je Sierd in een jaar om een hekel aan hem te krijgen
Zondag El Classico met Sierd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn weken waarin ik hem drie of vier keer hoor. Dan word je er wel een beetje moe van
Dat was toch die gene met dat mobieltjequote:Op donderdag 19 maart 2015 18:11 schreef tralalala het volgende:
Bij het WK en EK hoor je Snoeks bijna dagelijks, dat is pas horror.
Daarom zap ik ook regelmatig naar de Belg tijdens toernooienquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:11 schreef tralalala het volgende:
Snoeks is gewoon saai, maar ik erger me er geen seconde aan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:11 schreef tralalala het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |