SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
Koekoek
Nu al leuker dan de vorige 90min
okquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:07 schreef RubenSosa het volgende:
Binnen 15 sec 0-1
Na 1:30 op de lat bij Villareal
Wat een wedstrijd.
Jammer geen sierd, die was los gegaan.
Ik kijk ook wel uit naar PSV - PEC/Heerenveenquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi, ik zie graag kampioenswedstrijden.
PSV kan geen kampioen worden tegen PEC... gelukkig.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel uit naar PSV - PEC/Heerenveen
Ja, dus welquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
PSV kan geen kampioen worden tegen PEC... gelukkig.
Hoezo niet? Kan volgens mij zelfs nog bij Twentequote:Op donderdag 12 maart 2015 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:
Oh, klopt. Ik dacht Heerenveen pas maar dat is als Ajax en PSV allebei geen punten meer verliezen (not gonna happen)quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo niet? Kan volgens mij zelfs nog bij Twente
Ligt er aan waar je heen gaat. Uitkaartjes voor kleine clubs kosten vaak geen fluit.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben nog nooit bij een uitwedstrijd geweest, weet ook niet of mij dat trekt.. vast prijzig.
Hopelijk welquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Everton faalt tegenwoordig best vaakquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:26 schreef hafcfan het volgende:
Alle Engelse clubs er uit als Everton ook faalt.
Ik snap wel dat jij vrij wanhopig zoekt naar iets om de pijn te verlichten als PSV al kampioen is voor half april.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |