quote:Op zondag 22 februari 2015 01:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Gutter FM, radio voor FOK!kers van FOK!kers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedenavond Fok!kers,
nu de omstandigheden zo zijn dat de KLB SC dicht is voor vanavond zijn de moderators zo vriendelijk geweest toch nog een podium te bieden voor Radio KLB. Sinds februari staat Radio KLB op het rooster van GutterFM. Je kunt luisteren door op de "Luister Nu" knop te drukken in de GutterFM quote, of luister lekker via je browser (hint, klik op het woord browser)
Wat is Radio KLB?
Radio KLB is het wekelijkse avondje radio voor en door hardcore KLB-ers waar plaatjes worden aangevraagd, in de ether wordt geouwehoerd en jij kunt horen welke stem er achter welke UI schuilt!
Heb je een verzoekje dat je gedraaid wil hebben of heb je een boodschap en wil je inbellen? Stuur dan een DM naar hoink581!
Wanneer te beluisteren?
Nu. Elke donderdag tussen 20.00 - 23.30 (tijden kunnen per week fluctueren, afhankelijk van de situatie) is Radio KLB on air. Heb je alle pret gemist en wil je toch terugluisteren? Dat kan ook! De meest boeiende gesprekken worden geupload via Soundcloud: RadioKLB
Regels?
Post gezellig mee. Gekkigheid is zeker welkom, maar zorg ervoor dat het niet uit de klauwen escaleert zodat de moderators niet al te veel hoeven te vegen en dit topic open blijft.
DE USER DIE DE LAPO HEEFT OPENT HET NIEUWE TOPIC, ER WORDT NIET GEKAAPT
Viel Spass!
[/quote]
Voor vanavond:
20.30: TARDIS. laat zijn deskundigheid op het gebied van Fok!sters horen.
21.30: De muzikale Fok! Quiz (onthulling van de inhoud en naam pas op die tijd)
22.30: Open, vooralsnog!"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Nog niks. Moeite doen jonguhquote:
Ik heb nog schoenen nodig?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ga weer verder met webshoppen. Daar heb ik altijd prijs
Meerderequote:
We zitten in het verkeerde topic geloof ikquote:
quote:
We kapen het gewoonquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
We zitten in het verkeerde topic geloof ik
Alweer?quote:
Wat niet, Nickjon?quote:
Ah mooi, het ligt dus niet aan mijquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, gewoon je pc overclocken. Dat is makkelijker
Oh, ik hoor blablabla, het gaat aan me voorbij.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
De radio.
Ik heb ook lsd op, dus dat kan het ook zijn.
Misschien moet er drank in?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh, ik hoor blablabla, het gaat aan me voorbij.
Nee, muziek misschien welquote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:49 schreef DrNick het volgende:
Maar opzich heb ik er nog geen genoeg van.
Ik hoor te vaak op de radio als ik onderweg ben. Maar ik luister dan alleen maar pauperzenders.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:49 schreef DrNick het volgende:
Maar opzich heb ik er nog geen genoeg van.
We doen gewoon beide.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:50 schreef TARDIS. het volgende:
KLB / RADIO KLB 20.00-23.00 Straks op GutterFM
t is hier te doen
Psiesquote:
Nee mafkees, ik ga dit weekend weer verder. Maar zeg even wanneer dan maak ik wel tijd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:52 schreef ACT-F het volgende:
Is je verbouwing al achter de rug Siep? Ik overweeg weer rond te toeren. Gezellig een bakjedoen.
Schiet op, tuthola! Ik heb het nu eindelijk weer rustigquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee mafkees, ik ga dit weekend weer verder. Maar zeg even wanneer dan maak ik wel tijd.
Ik niet, werk gaat heel erg druk worden ook.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Schiet op, tuthola! Ik heb het nu eindelijk weer rustig
Goede timingquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet, werk gaat heel erg druk worden ook.
Whehequote:
LOl watquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
De radio.
Ik heb ook lsd op, dus dat kan het ook zijn.
chai is lekker Gquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Als je Fylax in de uitzending hebt, hij verneukt dat hele gesprek."
Waarheid als een koe deze.
'de uitzending' is ook te vervangen voor elke mogelijke locatie.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Als je Fylax in de uitzending hebt, hij verneukt dat hele gesprek."
Waarheid als een koe deze.
Stemvervormer want autist.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:43 schreef Solo14 het volgende:
awww chai heeft echt een schattige stem.
hoink581 op skype.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe kom ik in de uitzending ???????????
pm hoink Gquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe kom ik in de uitzending ???????????
Junklifequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Junklifeis echt een mongool die gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil je fittie?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:46 schreef LompeHork het volgende:
Oja, deze mocht dicht, die andere is open.
Ik vergeef je, fouten maken we allemaal wel eens.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sorry, ik had uiteraard in moeten zien dat DP nog niet volwassen genoeg was.
HZAW ik vind je echt super vanavondquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vergeef je, fouten maken we allemaal wel eens.
- Hermann.
alleen als ik garantie heb dat ik niet geband wordquote:
Aan haar stem te horen wel een lekkere meidquote:
ja blijkbaarquote:
Oh sorry, dat kan ik niet garanderen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen als ik garantie heb dat ik niet geband word
ja dan durf ik niet, deze strijd heb je gewonnen maar de oorlog nog nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh sorry, dat kan ik niet garanderen.
ja ik moet ff in de uitzending komenquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga haar hosselen dan, zelfs Fokker is het gelukt.
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:49 schreef MAJESTICS het volgende:
Fylax doet me denken aan een hitsige chihuahua-puppy.
quote:
ewa ja ik word mad van fylaxquote:
Is dit wekelijks? Nog nooit gezien ditquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je had haar vorige week moeten horen
http://www.soundcloud.com/radioklbquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:53 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Is dit wekelijks? Nog nooit gezien dit
ik sla ze oge deruitquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
snap ik, zullen we hem klappen? gewoon twee volwassenen samen op een kind
Zoeken op NoSensequote:Op donderdag 12 maart 2015 21:54 schreef TARDIS. het volgende:
waar is dit youtubekanaal, ik wil dit hebben
12 jaar en nu al een kontsoa , hjb gewoon stakketjequote:Op donderdag 12 maart 2015 21:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
snuift en gaat achter forum stoer doen dat hij drugs op heeft
dan ben je niet 100%
echt hequote:Op donderdag 12 maart 2015 21:55 schreef Thezappa het volgende:
[..]
12 jaar en nu al een kontsoa , hjb gewoon stakketje
Precies dit. Wat een mongool.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:54 schreef TARDIS. het volgende:
waar is dit youtubekanaal, ik wil dit hebben
Nee, helaas.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:58 schreef KanaalBoot het volgende:
[..]
Is dat nog steeds niet geannexeerd door belgie ?
Iddquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je mocht niet eens zingen voor bonuspunten, ik zou TRen
hahahahahahahaahahaahquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Hé, dat is die kkmongool uit Brabant."![]()
Remqo!quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:01 schreef Remqo het volgende:
Klaar met werken, bier staat koud en heb onderweg nog kippenpootjes bij de KFC gehaald.
Radio aan en genieten maar
met kanker schelden dan ben ej wel echt een kankermongoolquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:01 schreef KanaalBoot het volgende:
Met kanker schelden![]()
![]()
![]()
Dat is best wel laag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |