SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:37 schreef Tim86 het volgende:
..want alle spelers zijn uitgestorven hihi
Zo speelt die ook.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:48 schreef Dudeweiser het volgende:
Boilesen ziet er echt uit als een crackhoer
Nou nou nou nou nou nou nou.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die hoer van Ricksen bij Late night vanavond
Zij probeert geld te verdienen aan een ernstig zieke manquote:
Loop je maar te kloten joh. Heb geen idee waar het over gaat vind alleen die Ricksen echt een held.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zij probeert geld te verdienen aan een ernstig zieke manDat vind ik wel triest ja
Ze zijn er nog nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:07 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Thanks.
Alleen mag Ajax niet verliezen om er geld mee te verdienen.
Dit. Las vandaag een interview met haar in de Veronicaquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zij probeert geld te verdienen aan een ernstig zieke manDat vind ik wel triest ja
kijk hem eens belangrijk zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:16 schreef ThadCastle het volgende:
Geretweet worden door een community manager van 2k is kut. Heb email van retweets aanstaan. Telefoon tript
cheeky ik-ben-populair-op-twitter postquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:16 schreef ThadCastle het volgende:
Geretweet worden door een community manager van 2k is kut. Heb email van retweets aanstaan. Telefoon tript
nee was gewoon een vraag. Nu maar even uitgezetquote:
Een vraag?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nee was gewoon een vraag. Nu maar even uitgezet
Aan die kerel. Wilde niet dat iedereen vervolgens het antwoord ging retweeten met mijn als mentionquote:
Ah jij bent de maver van nba2k dus. Beetje de belangrijke gasten van dat bedrijf lastig vallen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Aan die kerel. Wilde niet dat iedereen vervolgens het antwoord ging retweeten met mijn als mention
Gelijkspel verdienen ze wel, maar dat is meer om dat Dnipro er ook geen kut van kan.quote:
JEUJquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:29 schreef The_Yakuza het volgende:
HUUUUUUUUUUUUU ik heb weer internet
Misschien ligt het aan het feit dat ik gisteren en eergisteren beduidend beter voetbal heb gezien, maar ik vind het maar armoe troef. Van beide kanten. Overigens is er niks aan de hand als het zo blijft. Thuis moet deze ploeg toch echt te pakken zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gelijkspel verdienen ze wel, maar dat is meer om dat Dnipro er ook geen kut van kan.
Allebei net zo kut --> gelijkspelquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan het feit dat ik gisteren en eergisteren beduidend beter voetbal heb gezien, maar ik vind het maar armoe troef. Van beide kanten. Overigens is er niks aan de hand als het zo blijft. Thuis moet deze ploeg toch echt te pakken zijn.
Wat is er gebeurd met het credo: Nooit betten op turken?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:36 schreef Tim86 het volgende:
Besiktas verneukt het hard. 1-1 uit het niets, daarna ineens de weg kwijt en nu 2-1 uit een pingel
Niks mis met wedden op Turken volgens mijn administratiequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met het credo: Nooit betten op turken?
Sharkov blijkbaar niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Stond iedereen op scherp van hun ofzo
Wist dat dit ging komenquote:
Dat valt nu ook wel extra op he. Die spelers had je waarschijnlijk voor dit TOTW gewoon zonder het te weten te discarden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:26 schreef Tim86 het volgende:
EA is me keihard aan het trollen..afgelopen 5 packs Brahimi, Dost, Tello, Piatti, Arango, Toulalan en Bueno. Wow
6 die tot gisteren IF waren en 1 die tot gisteren MOTM was
en nu 2x op rij Neto
Oh Piatti ook nog.
Natuurlijk, maar het is wel vrij extreem dat je even wat packs open maakt en dat gewoon het halve TOTW van een dag eerder erin zitquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat valt nu ook wel extra op he. Die spelers had je waarschijnlijk voor dit TOTW gewoon zonder het te weten te discarden.
omdat iedereen fucking achterlijk isquote:
Of hij wordt aangekondigd. Starting in 3 days ofzo.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:04 schreef Tim86 het volgende:
Zou de St Pats cup morgen al komen? Lijkt me wel het meest logisch eigenlijk met dit huidige cupformat. Over 20 uur loopt de MLS cup af.
Om de een of andere reden moet ik bij de titel van dat filmpje aan het fragment van Maxime Hartman met dat mandje denken. Ik zie het nu voor me dat hij daar naast je zat en je steeds de titel van je youtube filmpje in liet kortenquote:
te lui om meer te typenquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Om de een of andere reden moet ik bij de titel van dat filmpje aan het fragment van Maxime Hartman met dat mandje denken. Ik zie het nu voor me dat hij daar naast je zat en je steeds de titel van je youtube filmpje in liet korten
Dat filmpje is geniaalquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Om de een of andere reden moet ik bij de titel van dat filmpje aan het fragment van Maxime Hartman met dat mandje denken. Ik zie het nu voor me dat hij daar naast je zat en je steeds de titel van je youtube filmpje in liet korten
Godver, ik speel altijd met 2 andere gasten maar die heists zijn dus verplicht met 4.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:52 schreef Dudeweiser het volgende:
1,5 uur bezig geweest op een setup missie voor een heist te doen, nog steeds niet gelukthet is echt niet te geloven hoe slecht sommige mensen zijn in dit spel
wees blij dat je al twee anderen hebtquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Godver, ik speel altijd met 2 andere gasten maar die heists zijn dus verplicht met 4.
Zonder te zappen weet ik nu al dat het over dat blonde gedrocht gaat die met Ricksen was getrouwd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voor mijn part bannen ze dat irritante wijf dat bij Umberto zit.
Ah, dus jij hebt hem ook op 4 staan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zonder te zappen weet ik nu al dat het over dat blonde gedrocht gaat die met Ricksen was getrouwd.
Nee ben lekker een potje fut aan het spelen. Kan dat wijf niet aanzien. Dan ook nog zeggen dat een deel van de opbrengst van het boek naar een goed doel gaatquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, dus jij hebt hem ook op 4 staan?
Moeilijk om de vinger op de zere plek te leggen, maar na 3 minuten was ik er helemaal klaar mee. Alle alarmbellen gingen af; dat mens is bijna net zo fout als Mussert in de oorlog.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee ben lekker een potje fut aan het spelen. Kan dat wijf niet aanzien. Dan ook nog zeggen dat een deel van de opbrengst van het boek naar een goed doel gaat![]()
Voor ieder boek dat ze verkoopt zou ze doorgelaten moeten worden door 3 grote negers. Bahbah misselijk wijf.
Nog even snel Fernando wat geld afhandig maken voor dat die overlijd. Die man heeft zijn geld hard nodig voor dat medicijn, wat een grote flop kan worden of een medische doorbraak.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Moeilijk om de vinger op de zere plek te leggen, maar na 3 minuten was ik er helemaal klaar mee. Alle alarmbellen gingen af; dat mens is bijna net zo fout als Mussert in de oorlog.
Ze beweerde ook nog dat ze zowel door haar vader, haar eerste man en haar tweede man (Ricksen) is mishandeld. Maar ze heeft nooit een aanklacht ingediend, tegen wie dan ook. Toen moest ik concluderen dat ze rijp is voor een opname.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nog even snel Fernando wat geld afhandig maken voor dat die overlijd. Die man heeft zijn geld hard nodig voor dat medicijn, wat een grote flop kan worden of een medische doorbraak.
Dat is een rare conclusiequote:Op donderdag 12 maart 2015 23:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze beweerde ook nog dat ze zowel door haar vader, haar eerste man en haar tweede man (Ricksen) is mishandeld. Maar ze heeft nooit een aanklacht ingediend, tegen wie dan ook. Toen moest ik concluderen dat ze rijp is voor een opname.
The bold and the beautiful gemist ja? Was enerverend hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En nu ga ik pitten. Het was een en al ellende op tv vanavond. RTL Late Night dus, maar ook GTST en Ajax waren ronduit kut. Hopen dat het morgen allemaal beter is
Dat kan niet nee.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:36 schreef Brute_Egbert het volgende:
Misschien een hele domme vraag. Maar ik speelde net tegen iemand die had 2x dezelfde speler opgesteld? Dat kan toch niet
Oh dan lag het dus toch niet aan mij maar hij had 2x Piszczek of wat zn naam ook isquote:
Dat lijkt me sterk, maar bij ea zou het zomaar kunnen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:39 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Oh dan lag het dus toch niet aan mij maar hij had 2x Piszczek of wat zn naam ook is
Zijn vaak wel spot on die stukken jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:38 schreef hhh38 het volgende:
Sorry voor Futhead, maar ik vind dit een goed stuk. Misschien een beetje veel gelul in de ruimte, maar er zijn ook nog geen harde conclusies te trekken.
http://news.futhead.com/p(...)-ever-find-its-range
Ben wel nieuwsgierig naar de statsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:32 schreef Tim86 het volgende:
MOTM De Bruyne en Higuain. De Bruyne max 500k..kijken of hij wel op de markt komt
Gvdquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:32 schreef Tim86 het volgende:
MOTM De Bruyne en Higuain. De Bruyne max 500k..kijken of hij wel op de markt komt
oh en Delph is nu 27.5k en TOTY Luiz 1 miljoen. Echt een verhoging van niks
Misschien zou 1 markt nog wel de beste oplossing zijn. Dan maakt het niet meer uit dat spelers op andere consoles meer gewild zijn dan andere.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:16 schreef Tim86 het volgende:
Met alles wat ze doen verneuken ze de prijs van een speler voor een andere console..het gaat gewoon niet werken met die prijzen die hetzelfde zijn voor alle platforms.
Ik mot gin legendsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Misschien zou 1 markt nog wel de beste oplossing zijn. Dan maakt het niet meer uit dat spelers op andere consoles meer gewild zijn dan andere.
Plus dat de markt op de pc dan niet meer geheel op zn gat na een half jaar.
Is dat zo bijzonder?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Wat een dagIk heb me vandaag niet verslapen
Met vroege diensten komt het geregeld voor. Zo ook gisteren. Ik kan niet met minder dan 6 uur slaap omgaanquote:
Ik vraag me af of dat überhaupt mogelijk is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Misschien zou 1 markt nog wel de beste oplossing zijn. Dan maakt het niet meer uit dat spelers op andere consoles meer gewild zijn dan andere.
Plus dat de markt op de pc dan niet meer geheel op zn gat na een half jaar.
hoezo zou dat niet mogelijk zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat überhaupt mogelijk is.
Daar word ik ook steeds slechter in de laatste jaren. Ouderdom denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Met vroege diensten komt het geregeld voor. Zo ook gisteren. Ik kan niet met minder dan 6 uur slaap omgaan
Ik ben niet zo'n wizzkid, maar zijn er niet verschillende servers voor? We hebben namelijk ook meegemaakt dat bijvoorbeeld FUT op de PS wel down was, maar niet op de Xbox (en andersom).quote:
Huh heel veel sifs gaan omlaag, ik ga ze in elk geval niet meer verkopen. Als casual futter stopt het voor mij hier. Speel met de spelers die ik heb en in en verkoop is klaar voor mij. Geen tijd voor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:16 schreef Tim86 het volgende:
Price changes: https://docs.google.com/s(...)mAolnVwsYvJA/pubhtml
IF Ribery is lager geworden..ook lekker. Op PS bleef hij juist stijgen
Met alles wat ze doen verneuken ze de prijs van een speler voor een andere console..het gaat gewoon niet werken met die prijzen die hetzelfde zijn voor alle platforms.
Er zijn dus nog meer kaarten van de PS-markt af?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Huh heel veel sifs gaan omlaag, ik ga ze in elk geval niet meer verkopen. Als casual futter stopt het voor mij hier. Speel met de spelers die ik heb en in en verkoop is klaar voor mij. Geen tijd voor.
Kun je stellen ja en zo zullen er nog een bak aan mensen zijn die er zo over denken. Ben benieuw hoe het in fifa 16 zal gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er zijn dus nog meer kaarten van de PS-markt af?
Tot iedereen stopt met stressen. Uiteindelijk willen mensen toch andere spelers en komt alles op de markt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er zijn dus nog meer kaarten van de PS-markt af?
servers om te spelen zijn idd anders. Maar ik denk dat het best mogelijk is om de spelers uit 1 database te halen. Ps3 en ps4 servers zijn ook anders maar delen ook de zelfde database.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n wizzkid, maar zijn er niet verschillende servers voor? We hebben namelijk ook meegemaakt dat bijvoorbeeld FUT op de PS wel down was, maar niet op de Xbox (en andersom).
http://wefut.com/price-ranges/updates/quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:16 schreef Tim86 het volgende:
Price changes: https://docs.google.com/s(...)mAolnVwsYvJA/pubhtml
IF Ribery is lager geworden..ook lekker. Op PS bleef hij juist stijgen
Candreva weer omhoogquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://wefut.com/price-ranges/updates/
Arme jij. Elke keer allemaal moeten aanpassen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Fijn overzichtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gespot wel, maar zijn instant weg door de ab's.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:18 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Iemand al een MOTM Silva gespot op de ps market?
Het zou toch juist zo zijn dat hoe ouder je wordt, des te minder slaap je nodig zou hebben?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar word ik ook steeds slechter in de laatste jaren. Ouderdom denk ik
Rooney 1.45 miljoen. wat zijn dit voor grappenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Omgekeerd. Hoe ouder je wordt, hoe meer moeite alles kost. Dus de rust/arbeid-verhouding moet omhoogquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het zou toch juist zo zijn dat hoe ouder je wordt, des te minder slaap je nodig zou hebben?
Je krijgt het idee dat er een aantal wijzigingen zijn doorgevoerd zonder naar de PS-markt te kijken jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Rooney 1.45 miljoen. wat zijn dit voor grappen
Nee, je zou juist minder slaap nodig moeten hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omgekeerd. Hoe ouder je wordt, hoe meer moeite alles kost. Dus de rust/arbeid-verhouding moet omhoog
Was mij niet bekend, en dat is juist ook niet mijn ervaringquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, je zou juist minder slaap nodig moeten hebben.
Het is toch echt zo. Kijk maar naar kinderen. Die slapen veel langer dan de 7/8 uur dan de meeste hier nu zullen doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was mij niet bekend, en dat is juist ook niet mijn ervaring
Ik kan me zomaar voorstellen dat het voor kinderen anders is, omdat ze nog in de groei zijn ofzo?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het is toch echt zo. Kijk maar naar kinderen. Die slapen veel langer dan de 7/8 uur dan de meeste hier nu zullen doen.
http://www.slaapinfo.nl/hoeveel-slaap-heb-je-nodig/quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan me zomaar voorstellen dat het voor kinderen anders is, omdat ze nog in de groei zijn ofzo?
Alles onder de 18 meer dan 8 uur.quote:18 jaar en ouder: 7 – 8 uur slaap per dag/etmaal
Volwassenen hebben gemiddeld 7-8 uur slaap per etmaal nodig. Maar dit is een gemiddelde. Jongvolwassenen hebben meer slaap nodig dan ouderen.
Oke, thanksquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
http://www.slaapinfo.nl/hoeveel-slaap-heb-je-nodig/
[..]
Alles onder de 18 meer dan 8 uur.
Komt door je ui.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:54 schreef renevandieren het volgende:
Bitches. Niemand die mij heeft gefeliciteerd met mijn Neuer, MOTM Boateng en IF David Luizskkltjes
Oke feli.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:54 schreef renevandieren het volgende:
Bitches. Niemand die mij heeft gefeliciteerd met mijn Neuer, MOTM Boateng en IF David Luizskkltjes
Nee, liever niet.quote:
En is de price range naar behoren?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:54 schreef renevandieren het volgende:
Doe nou niet zo. Zo gaat het hele systeem dus nooit werken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:56 schreef renevandieren het volgende:
Die pricerange van MOTM Boateng trouwens.Mooi dat ik hem niet te koop zet.
Met dit soort minimale aanpassingen klopt er nog steeds geen reet van hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die aanpassingen voor Muriel, Abate en Wynne zijn nog steeds te laag.. maar zo zie je maar dat ze er wel iets om geven. En nog steeds gaat niemand Sturridge kopen voor 16k.
Op zich zat Rooney al tegen de minimum aan, dus zou het een terechte verlaging betekenen. Vind Rooney een lastige. Speelt niet super lekker, maar het team wint wel vaak, doordat di Maria elke wedsrijd er 3 in schopt. Never change a winning team dan maar.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je krijgt het idee dat er een aantal wijzigingen zijn doorgevoerd zonder naar de PS-markt te kijken ja
oh sorry wist niet dat je die had gepulled. gefeliciteerd met je Neuer, MOTM Boateng en IF David Luizquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:54 schreef renevandieren het volgende:
Graag gedaan, want zo zijn we.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:03 schreef renevandieren het volgende:
Bedankt iedereen! Bedankt! Zo leuk dat iedereen mij spontaan feliciteert
Kan niet. Je hebt nooit met hem meegespeeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:04 schreef renevandieren het volgende:
Suarez is trouwens echt de beste spits waar ik ooit meegespeeld heb.
Wel. Bij Groningen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan niet. Je hebt nooit met hem meegespeeld.
Oke mooi.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:06 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Wel. Bij Groningen.
Maar in FIFA ook met zijn UT kaartje gespeeld.
Ik krijg liever een spierziekte dan dat ik nog een keer met SIF Benzema moet spelenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:12 schreef renevandieren het volgende:
Bij wie valt SIF Benzema ook zo erg tegen?
Ik heb vannacht nog een IF Candreva verkocht voor 206kquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:22 schreef FCsuarez het volgende:
EAniet even een melding geven dat ze je prijzen aangepast hebben als je relist
![]()
vanmorgen netjes op relist geklikt maar candreva blijkt even 35K naar beneden gehaald te zijn
oh en rene gefeliciteerd met je mooie pulls natuurlijk.
Ahquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik krijg liever een spierziekte dan dat ik nog een keer met SIF Benzema moet spelen
Ik kan dus gewoon weer een flinke loss bijschrijvenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb vannacht nog een IF Candreva verkocht voor 206k
Het zit je ook niet mee hequote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik kan dus gewoon weer een flinke loss bijschrijven![]()
gelukkig hebben ze IF vidal waar ik me al suf voor geklikt heb ook even lekker opgehoogd zodat mensen hem graag verkopen
Zijn NIF >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> SIFquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:26 schreef over_hedge het volgende:
benzemaZijn sif weet ik niet. Heb ik niet genoeg mee gespeeld om een mening over te vormen.
Ach die 400K loss kan me gestolen worden. Heb nog een aantal kaarten die ik graag wil hebben, dan kan ik 95% van de teams wel maken.quote:
Komt vanzelf wel weer.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ach die 400K loss kan me gestolen worden. Heb nog een aantal kaarten die ik graag wil hebben, dan kan ik 95% van de teams wel maken.
Alleen sommige kaarten zijn gewoon niet te krijgengelukkig heeft EA daar iets aan gedaan door die ranges te veranderen....
Kutchem ook dit Sjonquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat zal best, al geloof ik dat lang niet voor alle kaarten. Maar voorlopig zijn deze bazen niet meer te krijgendit weekend dan maar hopen wat te scoren.
[ afbeelding ]
FUCK chemquote:
Misschien wat ifs en sif niet. Maarja als tots er is wilt iedereen met blauwe kaartjes spelen en maken die ifs ook niet meer uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat zal best, al geloof ik dat lang niet voor alle kaarten. Maar voorlopig zijn deze bazen niet meer te krijgendit weekend dan maar hopen wat te scoren.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:48 schreef el-blanchito het volgende:
Gefeliciteerd Rene met die ge-wel-di-ge pulls
Dus gaan we maar wachten op TOTS, voorlopig is iedere goede kaart die in packs gezeten heeft nog maar sporadisch op de markt gekomen. Stemt me nog niet heel gelukkig voor TOTSen straks.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Misschien wat ifs en sif niet. Maarja als tots er is wilt iedereen met blauwe kaartjes spelen en maken die ifs ook niet meer uit.
Typisch:quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:59 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)andelen-agente.dhtml
Was wel mijn bedoeling ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dus gaan we maar wachten op TOTS, voorlopig is iedere goede kaart die in packs gezeten heeft nog maar sporadisch op de markt gekomen. Stemt me nog niet heel gelukkig voor TOTSen straks.
ja bij mijquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:12 schreef renevandieren het volgende:
Bij wie valt SIF Benzema ook zo erg tegen?
Moet je maar hopen dat de TOTSen wel op de markt verschijnen danquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was wel mijn bedoeling ja.Tot die tijd spelen met de spelers uit mijn club. En dat zijn er ook nog genoeg. Scheelt misschien ook wel dat ik sowieso niet zo veel fifa speel.
Denk het wel. Dan worden er zo veel packs geopend.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Moet je maar hopen dat de TOTSen wel op de markt verschijnen dan
Typerend hoor, die namen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:59 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)andelen-agente.dhtml
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
silver non shiney contracten verkopen nog steeds voor 300c bin na een paar minuten? dat is absoluut een teken dat er heel weinig packs geopend worden.
Als nou even een simpel knopje toewijzen voor een "reset to min."quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]heb je ze gelist? duurt zo lang nu je terug moet vanaf de 5K
Zou makkelijk zijn idd.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:27 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Als nou even een simpel knopje toewijzen voor een "reset to min."
Ja, echt heel lang. Als je vanaf 5K naar links drukt, een minuut of 6.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]heb je ze gelist? duurt zo lang nu je terug moet vanaf de 5K
Wow man Wowquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zou makkelijk zijn idd.
Daarom kan je TF en healing ook zo lekker goedkoop oppikken. niemand stelt een BIN in dus gaat alles via open bid.
[ afbeelding ]
woww
EA wil de price ranges niet direct te veel aanpassen. Anders denken de traders: ik wacht nog wel 2 weken, dan is alles weer op het oude niveau, en verkoop ik mijn kaarten dan welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zou makkelijk zijn idd.
Daarom kan je TF en healing ook zo lekker goedkoop oppikken. niemand stelt een BIN in dus gaat alles via open bid.
[ afbeelding ]
woww
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#LockupDS2
Ja dat snap ik, maar 10K op 800K is nou niet echt het verschil he. Doe het dan niet denk ik dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
EA wil de price ranges niet direct te veel aanpassen. Anders denken de traders: ik wacht nog wel 2 weken, dan is alles weer op het oude niveau, en verkoop ik mijn kaarten dan wel
Ze moeten natuurlijk verder kijken dan alleen de PS-markt, maar misschien willen ze ook wel eens signaal afgeven. We wijzigen soms die price ranges, maar we gaan echt geen prijzen verdubbelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar 10K op 800K is nou niet echt het verschil he. Doe het dan niet denk ik dan.
De NIFs hebben ze trouwens flink naar beneden geschroefd.
iemand al met MOTM immobile gespeeld ?
Dan is het best een goed idee om silver packs te openen.. als het niet zo lang zou duren om alles te listenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
silver non shiney contracten verkopen nog steeds voor 300c bin na een paar minuten? dat is absoluut een teken dat er heel weinig packs geopend worden.
nicequote:
http://www.ign.com/articl(...)sts-finally-revealedquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:06 schreef vanpers het volgende:
Heb trouwens ook GTA 5 binnen voor de PS4, zag dat mensen hier bezig waren met die heist's. Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen, gewoon in teams opdrachten uitvoeren of?
9 mei t/m 13 mei ga ik daar heen.. Dus daarna nog een paar dagen in Barca.quote:
Dankje, moet eerst level 12 zijn zie ik wel. Duurt dat een beetje lang?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:10 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
http://www.ign.com/articl(...)sts-finally-revealed
Valt mee. als je een beetje missies gaat doen is het zo klaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:12 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dankje, moet eerst level 12 zijn zie ik wel. Duurt dat een beetje lang?
Goeie schoonouders heb jij. Normaal zou ik jaloers zijn maar die datum zit ik lekker in NYquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:11 schreef renevandieren het volgende:
[..]
9 mei t/m 13 mei ga ik daar heen.. Dus daarna nog een paar dagen in Barca.
Prijs weet ik niet omdat ik het krijg van mijn schoonouders.
twitter:OptaJohan twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 10:57:472 - Ajax have had more shots on target than their opponent in only two of the last 11 games in all competitions. Dominated. reageer retweet
Ja best lief af en toe.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:14 schreef vanpers het volgende:
[..]
Goeie schoonouders heb jij. Normaal zou ik jaloers zijn maar die datum zit ik lekker in NY
Ben zowel bij Barcelona als NY al ooit geweest. Barcelona is ook een schitterende stad hoor!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:17 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ja best lief af en toe.
NY is ook wel nice!
haha vetquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:11 schreef renevandieren het volgende:
[..]
9 mei t/m 13 mei ga ik daar heen.. Dus daarna nog een paar dagen in Barca.
Prijs weet ik niet omdat ik het krijg van mijn schoonouders.
ga je nog kijken bij de NY Red Bulls en NYFC?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:14 schreef vanpers het volgende:
[..]
Goeie schoonouders heb jij. Normaal zou ik jaloers zijn maar die datum zit ik lekker in NY
Spelen dan tegen elkaar bij Red Bull, toevallig vandaag opgezocht.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga je nog kijken bij de NY Red Bulls en NYFC?
jep, mooie derby wordt datquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:28 schreef vanpers het volgende:
[..]
Spelen dan tegen elkaar bij Red Bull, toevallig vandaag opgezocht.
Sunday, May 10, 2015 7:00PM EDT
Moet alleen nog even nadenken over wat de lokale tijd dat daar is. Gewoon 7 in de avond, toch?
heb er 1 gezien en die was meteen wegquote:
Die moet niet zo zeuren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:33 schreef vanpers het volgende:
[..]
Alleen of mijn vriendin er zo blij mee is
boeiendquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:33 schreef vanpers het volgende:
[..]
Alleen of mijn vriendin er zo blij mee is
Ik heb gister 2x een MOTM silva gezienquote:
3rd, Accounts trusteeship & Make Coins in your accountsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
http://www.vipcoinfifa.co(...)ce-Range-update.html
Voor de mensen zonder klik angst. Nieuw plan van aanpak van vipcoins
Stel ik wil 499k van jou kopen. Wat nu?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:51 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Stel ik wil 499k van jou kopen. Wat nu?
Dit belooft niet veel goeds:quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
quote:Then we will send you the account details by eamil.
Gewoon spelers voor max price cap verkopen die je voor laag inkoopt. Je koopt dus alleen het verschil tussen min price cap en max price cap terwijl je voor alles betaaltquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:53 schreef renevandieren het volgende:
1st, list a Special player with the following points for your order:
1. Select a player whose maximal price range corresponds at least to your desired amount of coins. (You will see some proposals in the field "Player name")
2. Put him on the transfer list
3. Fix the immediate purchase price on the amount of coins you would like to order (in case of 100k, e.g. Buy now price: 100,000)
4. Put the transfer period on 3 days
Deze snap ik niet echt..
Zijn er dan spelers met zulke grote verschillen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:54 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Gewoon spelers voor max price cap verkopen die je voor laag inkoopt. Je koopt dus alleen het verschil tussen min price cap en max price cap terwijl je voor alles betaalt
Jouw posts worden ook met de dag labieler he.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:54 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Gewoon spelers voor max price cap verkopen die je voor laag inkoopt. Je koopt dus alleen het verschil tussen min price cap en max price cap terwijl je voor alles betaalt
Dit. Nee toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:55 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Zijn er dan spelers met zulke grote verschillen?
Weer wat gemist?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Geen waarschuwingen/bans n.a.v. de acties van Maver gisteren trouwens?
Jawel. P4L 2 wekenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik heb niks gehad dus ga er van uit dat dit voor de rest ook zo isquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Check whatsapp. Tussen al mijn naaktfoto's door.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:57 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Die was er vanochtend gewoon nog toch?
quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:45 schreef Maver24 het volgende:
Een zooi TR's zijn weer de deur uit sinds gisteren en vandaag. Plezier met wat er gaat gebeuren.
Renevandieren zo ging het ongeveerquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Stoer, heb je die snol van je vriendin weer iets te vertellen onder het fietsen naar de viskraam.
Linkjes naar nooby posts van Maver op het EA forum in dit forum geplaatst. En die clown sloeg weer aan het TR'en.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
wat voor schandaligs heeft Poker nu weer gedaan
Het had net zo goed ieder ander hier kunnen zijn, volgens mijquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Haha maar 1 slachtoffer. Wel kut dat het poker is. Het is een goede knul.
Ik neem aan dat M dan ook een ban te pakken heeft, die heb ik ook geTR't voor het quoten van ons op andere foraquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Linkjes naar nooby posts van Maver op het EA forum in dit forum geplaatst. En die clown sloeg weer aan het TR'en.
Persoonlijke mannetje in canada, persoonlijke mod in Nederland.. Goed bezig hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het had net zo goed ieder ander hier kunnen zijn, volgens mij
Had hij jou geen ban aan kunnen naaien, was lekker rustig geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Persoonlijke mannetje in canada, persoonlijke mod in Nederland.. Goed bezig hoor
Heb ook wat gemist merk ik welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:59 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
[..]
Renevandieren zo ging het ongeveer
Je moet zo je ambities hebben. Volgende stap is waarschijnlijk een persoonlijk UWV-mannetje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Persoonlijke mannetje in canada, persoonlijke mod in Nederland.. Goed bezig hoor
Lekker de blits makenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:09 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Wat moet je nou met zo'n groene kaart
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lekker jezus al die Noord-Ieren voor niks ingeslagen.
Wil je een bom in je tuin krijgen ofzo?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:11 schreef RijstbaI het volgende:
Republic of Ireland is niet inclusief Noord Ierland?
Nee..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:11 schreef RijstbaI het volgende:
Republic of Ireland is niet inclusief Noord Ierland?
hahahahahahaha ecgt domquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lekker jezus al die Noord-Ieren voor niks ingeslagen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kan jij niet even een ban krijgen ofzo? haha grapje
Lekker doelloos weer dit.quote:
bohh Given heb ik nog in mijn TP. Voor de rest heb ik bijna iedereen in mijn club van die spelers die in dat team zitten.quote:
Groene kleur voor een paar dagenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:19 schreef FCsuarez het volgende:
bohh groene ieren. Zijn die stats ook veranderd of hebben we alleen een groen kleurtje voor een paar dagen
Tijdelijk kleurtje net als de rivier in Boston.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:19 schreef FCsuarez het volgende:
bohh groene ieren. Zijn die stats ook veranderd of hebben we alleen een groen kleurtj
Geld maakt jou niet uit toch, Dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:21 schreef Bilzerian het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n hoge reward gezien.
Zie het als compensatie voor het ongemak van die groene Keane.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:21 schreef Bilzerian het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n hoge reward gezien.
Waarom?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:21 schreef FCsuarez het volgende:
Toch wil ik die cup winnen, ik wil een groene keane!
Ook al gebruik je hem niet gewoon voor de heb.
Staat er toch, gewoon voor de heb.quote:
Dat klopt, maar in tegenstelling tot een andere user op dit forum heb ik mijn geld eerlijk verdiend.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:23 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Geld maakt jou niet uit toch, Dan?
Bij mensen met autisme werkt de informatieverwerking in de hersenen op een andere manier. Met autisme word je geboren, en blijft gedurende je hele leven een rol spelen. Het wordt niet veroorzaakt door de opvoeding. Alles wat mensen met autisme zien, horen, ruiken etc. wordt op een andere manier verwerkt. En dat brengt een andere mix van sterke en zwakke kanten met zich mee.quote:
Ok...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:26 schreef RijstbaI het volgende:
ten met zich mee.
Zo hebben mensen met autisme vaak een goed oog voor detail, zijn ze eerlijk, recht door zee, analystisch en hardwerkend, maar hebben ze moeite met overzicht houden en sociale contacten en hebben ze een opvallend beperkt aantal interesses of activiteiten.
De meeste mensen zien de wereld als een film maar mensen met autisme zien de wereld eerder als een stapel losse foto's, zij zien minder samenhang. Hierdoor kost het hen veel moeite om te begrijpen wat er gebeurt. Ook snappen zij vaak niet goed wat andere mensen bedoelen of voelen.
Autisme zie je niet aan de buitenkant, maar het heeft grote invloed op iemands leven. Elke dag opnieuw.
Autisme kent vele gezichten. Sommige mensen met autisme zoeken weinig contact met anderen. Anderen doen dit juist heel actief, maar vaak op een manier die ‘vreemd’ overkomt. Er zijn mensen met autisme en een (lichte) verstandelijke beperking maar ook mensen met een hoge intelligentie. Sommigen kunnen een behoorlijk zelfstandig leven leiden, anderen hebben hun leven lang veel hulp nodig.
Wist je dat iedereen iets autistisch in zich heeft. Ook jij rijstbal.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:26 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Bij mensen met autisme werkt de informatieverwerking in de hersenen op een andere manier. Met autisme word je geboren, en blijft gedurende je hele leven een rol spelen. Het wordt niet veroorzaakt door de opvoeding. Alles wat mensen met autisme zien, horen, ruiken etc. wordt op een andere manier verwerkt. En dat brengt een andere mix van sterke en zwakke kanten met zich mee.
Zo hebben mensen met autisme vaak een goed oog voor detail, zijn ze eerlijk, recht door zee, analystisch en hardwerkend, maar hebben ze moeite met overzicht houden en sociale contacten en hebben ze een opvallend beperkt aantal interesses of activiteiten.
De meeste mensen zien de wereld als een film maar mensen met autisme zien de wereld eerder als een stapel losse foto's, zij zien minder samenhang. Hierdoor kost het hen veel moeite om te begrijpen wat er gebeurt. Ook snappen zij vaak niet goed wat andere mensen bedoelen of voelen.
Autisme zie je niet aan de buitenkant, maar het heeft grote invloed op iemands leven. Elke dag opnieuw.
Autisme kent vele gezichten. Sommige mensen met autisme zoeken weinig contact met anderen. Anderen doen dit juist heel actief, maar vaak op een manier die ‘vreemd’ overkomt. Er zijn mensen met autisme en een (lichte) verstandelijke beperking maar ook mensen met een hoge intelligentie. Sommigen kunnen een behoorlijk zelfstandig leven leiden, anderen hebben hun leven lang veel hulp nodig.
Sorry was de laatste zin vergeten te kopiërenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wist je dat iedereen iets autistisch in zich heeft. Ook jij rijstbal.
Maar zo gek is het toch niet dat je gewoon dat groene kaartje wileven een cupje winnen is alles wat je moet doen.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:31 schreef Papadiouf het volgende:
[ afbeelding ]
Met dit team maar proberen te winnen, moet wel lukken aangezien mensen bij deze cup doumbia enz er niet na 1 minuut in kunnen zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |