Hey jijquote:
Dat is vaak ook wat overdreven jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet niet, vind het een beetje doorgeslagen. Zowel in uiterlijk als hoe ze doen. Lol im sO random xD xD T.T im totally lesb but kissin girls iz ew so dont judg mee -_- xxOx pengiuinLoverzz
Alto, indie en soft grunge met elementen van scene is daarentegen helemaal awesome.
Nickjonquote:
Hello hello helloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou jij media doen danquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
Wachtend op de dag dat ik de school uitloop zonder gehoord te hebben "Jij gaat zeker media doen?". Ondertussen gaat het vrolijk door op WhatsApp. Godverdomme discriminatie!
Dit inderdaadquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hello hello helloNu heb ik het nummer in m'n hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik ken dit nummer niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nu heb ik het nummer in m'n hoofd
Wat!?quote:
A mulattoquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nu heb ik het nummer in m'n hoofd
*mumble mumble*quote:
De chorus niet kennenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de lyrics dan niet kent.. het nummer moet je wel kennen joh
Alle wijven doen ICT & Media Design. Van de 200 nieuwe studenten zijn er 5 vrouw. Ik wil ICT & Software Engineering gaan doen. Dat kunnen ze niet handlen. Het is gek. Het is raar. Help, een meisje.quote:
Oeh een meisjequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alle wijven doen ICT & Media Design. Van de 200 nieuwe studenten zijn er 5 vrouw. Ik wil ICT & Software Engineering gaan doen. Dat kunnen ze niet handlen. Het is gek. Het is raar. Help, een meisje.
Anno 2015![]()
.
Hele klas wil bij je in het groepjequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alle wijven doen ICT & Media Design. Van de 200 nieuwe studenten zijn er 5 vrouw. Ik wil ICT & Software Engineering gaan doen. Dat kunnen ze niet handlen. Het is gek. Het is raar. Help, een meisje.
Anno 2015![]()
.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Anno 2015![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |