Zo intens. Jammer dat Windows 8 geen .gif-achtergronden digt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is die Adobe CC licentie toch nog ergens nuttig voor.
[ afbeelding ]
Boh en heb je het gebit van zo'n eilandbewoner wel eens gezien?quote:
Dat zou wel tof zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo intens. Jammer dat Windows 8 geen .gif-achtergronden digt.
Breek me de bek niet open.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Boh en heb je het gebit van zo'n eilandbewoner wel eens gezien?
Dat zeggen die Britten ook.quote:
XP was de laatste die het kon. Of 98 zelfsquote:
Ook ooit gehad, maar na 5 minuten werd ik er al gek van.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
XP was de laatste die het kon. Of 98 zelfs(heb de versies daartussen niet gebruikt). Heb in ieder geval lange tijd bewegende bureaubladachtergronden gehad. Het liefst een zo klein mogelijk plaatje zodat er machtig weinig pixels waren
.
Die screensavers toen waren wel echt awesomequote:Op donderdag 12 maart 2015 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
XP was de laatste die het kon. Of 98 zelfs(heb de versies daartussen niet gebruikt). Heb in ieder geval lange tijd bewegende bureaubladachtergronden gehad. Het liefst een zo klein mogelijk plaatje zodat er machtig weinig pixels waren
.
Ik vond ze gay. Altijd maximaal customizen zodat het nog een beetje swag had.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die screensavers toen waren wel echt awesome
Ik kon echt minuten kijken naar dat doolhof. Of die buizen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vond ze gay. Altijd maximaal customizen zodat het nog een beetje swag had.
Binnenkort.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
Nickje wanneer gaan we Molly pakken?
"raak je gebiologeerd door herhaaldende patronen?"quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik kon echt minuten kijken naar dat doolhof. Of die buizen.
Boh, nostalgie.
y u do disquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
Grapje, ik ga niet om met stalkers.
Auti allesquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
"raak je gebiologeerd door herhaaldende patronen?"
Ik wil Molly zelf graag pakken #bicurious.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil Molly zelf graag pakken #bicurious.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |