quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wat een beroepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Gelukkig moet ik je hoofd beoordelen en niet je taalgebruik.quote:
PR voor bandjes.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar nee serieus, wat zou je mij schatten?
14.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar nee serieus, wat zou je mij schatten?
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
14.
Grapje, een 19-jarige technische natuurwetenschapster.
Toch?
Wat is er met mijn taalgebruik?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gelukkig moet ik je hoofd beoordelen en niet je taalgebruik.
Beroep, iets creatiefs, grafisch vormgeving. Wist je eigenlijk al
Jonge dat is een pot nat voor mij. Net als economie en bedrijfskunde, is ook gewoon hetzelfde.quote:
Bazinquote:
"Wat een beroep"quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat is er met mijn taalgebruik?
Heul niets mis meequote:Op donderdag 12 maart 2015 21:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat is er met mijn taalgebruik?
N'awhquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
Professioneel knuffelbeertje had ik ook wel kunnen schatten, zou ook passen.
Doekje nodig?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
quote:
Oh God reallyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh God really.
Heb ik ongelijk dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen zou LB willen winnen op de kermis.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |