Nee ook voor een Fok-baby, maar ja die punten krijg je ook al nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoezo, is dat het enige waar je bonuspunten voor krijgt?
Hmquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ook voor een Fok-baby, maar ja die punten krijg je ook al niet
Ik zou d'r keihard doen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hmnaja dan krijg ik gewoon mega extra dubbelpunten omdat het een superlekker ding is
Alleen als je een paar pics ter beoordeling stuurtquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hmnaja dan krijg ik gewoon mega extra dubbelpunten omdat het een superlekker ding is
Ik heb een CoolGuyGF.zip voor je.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen als je een paar pics ter beoordeling stuurt
Uhuh. Een beschrijving kun je krijgen, meer ook nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen als je een paar pics ter beoordeling stuurt
Aight, peace bro.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]natuurlijk niet joh lapzwans. Van bro-chicks blijf je af.
Naja, zolang je maar happy bent he? Das belangrijker dan wat gelul op fokquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Uhuh. Een beschrijving kun je krijgen, meer ook niet
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:32 schreef jodelahity het volgende:
Tot ongeveer 20 minuten geleden mocht ik hier nog posten.
Ohhhhh, trust me gast...quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, zolang je maar happy bent he? Das belangrijker dan wat gelul op fok
Ja ik dacht laat ik es iets doen wat ik totaal niet ben zeg maar en toen kwam ik tot dat, obviouslyquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Geen probleem hgwd
Leuke ava trouwens
Jongen wat is er gebeurtquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:36 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jij kent me ook wel trouwens. Ik ben hiergaanwedan. En even klote, morgen waarschijnlijk, maar straks beter. Sowieso wil ik niet dit topic verneuken wat dat betreft dus eigenlijk wat dom dat ik uberhaupt dat hier postte maar oke.
Herkenbaar... Vriendin (4,5 jaar) snapt er ook niets van.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:01 schreef NanaMidi het volgende:
Volgende week alweer 2 jaar <3
Geen Fok!er, hij verklaart me voor gek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |