quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:29 schreef elamanilo het volgende:
(en nu twijfel ik ook, nu XM en L-E meedoen en Roomsnoes misschien....!)
Waar doel je op? Want waar het twee pagina's terug over ging had niets te maken met iets wat eerder ergens anders is gebeurd. Sterker nog, er was helemaal niets aan de hand. Ik opperde iets en daar werd iets emotioneel op gereageerd, that is all volgens mij?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:54 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje stom om 2 pagina's na een rel erop terug te komen, maar (ja, maar ja) ik doe het toch. Waarom een rel die ergens anders begonnen is hier opnieuw uitvechten. Ik vind het zo onnodig om iemand ergens anders opnieuw met zn alle aan te vallen. Krijg er een beetje een lagere school déjà vu van om eerlijk te zijn.
Ik heb in het babytopic ruzie gemaakt met GM.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jongens laat me niet m`n modcape aan moeten doen vandaag, ik heb daar toch helemaal geen tijd voor
Hillzillah waar doel je precies op?
Mijnes ook nietquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
Zulke hogere wiskunde kan mijn hooft nog niet aan, kwak
^^quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
Zulke hogere wiskunde kan mijn hooft nog niet aan, kwak
Ja maar jij KAN dat !quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:29 schreef elamanilo het volgende:
(en nu twijfel ik ook, nu XM en L-E meedoen en Roomsnoes misschien....!)
Ik wil geen party pooier zijn. Maar ik vond het juist heel leuk om de boekjes Door te bladeren en daarom wat inspiratie uit op te doen..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:28 schreef elamanilo het volgende:
Losse bladeren versturen als brief Room? En naar jou ook, dan moet je ze zelf inplakken en anderen die van jouMaar de rest kan gewoon binnen NL zn boekje versturen?!
Ik liep serieus te denken "waarom.moeten er blaadjes naar mijn exquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik wil geen party pooier zijn. Maar ik vond het juist heel leuk om de boekjes Door te bladeren en daarom wat inspiratie uit op te doen..
Anyway.. het boekje van room kan gewoon in NL circuleren lijkt me.. alleen de laatste moet em dan wel naar norge sturen.. ( of naarviemand die in norge op vakantie te gaat tzt)
Room kan evt wel losse blaadjes sturen naar de x van kwak ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |