Deze?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik verzamelde thema's vroeger
"Mijn naam is babette en mijn zieke geest huist in een gezond lichaam"
ermahgerd *print*quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:34 schreef Skittles het volgende:
[..]
Deze?![]()
http://cards.boomerang.nl/Babette-9/3334
Quote for het nageslachtquote:
Ik zet je meteen in de OP zodat je niet meer kunt ontglippenquote:
Yay wat veel nieuwe aanwas op het momentquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:51 schreef JufMariska het volgende:
Ohhh jongens, ik ga er waarschijnlijk spijt van krijgen, maar ik ga me toch ook aanmeldenHoiiiii! boomerang trok me over de streep
Ik zou ook niet opnieuw beginnen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb de stad afgelopen op zoek naar een boekje zonder lijntjes. Niet gevonden helaas. En kom erachter dat het papier ook vrij dun is, dus ik voorzie veel plakwerk in mijn boekje. Het zij zo, ik ben nu al een eind op weg, ga niet opnieuw beginnen.
Dat. En heul duur.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:42 schreef Radyhyn het volgende:
Jammer Room. Is de post-verbinding zo slecht tussen NO-NL en andersom? Net zoals in Griekenland.. dat je een kaartje stuurt en het kaartje pas aankomt bij de ontvanger als je al 2 weken terug bent van vakantie
hoe duur dan? Lijkt me best leuk als mijn boekje in Noorwegen belandtquote:
Boven de 300 gram kost het mij 10E om te versturen. Helaaschquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
hoe duur dan? Lijkt me best leuk als mijn boekje in Noorwegen belandt![]()
Ik heb dit weekend eindelijk weer tijd om verder te gaan met mijn boekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |