Tof man.quote:
echt wel. en een vulpotloodquote:
WHAT'S THIS !?quote:
De maatschappij zoals we die kennen zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:43 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb alleen een blauwe pen.
Toen moest ik laatst wat invullen met een zwarte pen.
Ik heb dat niet gedaan.
Ik ben een doerak
Jij durfal!quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:43 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb alleen een blauwe pen.
Toen moest ik laatst wat invullen met een zwarte pen.
Ik heb dat niet gedaan.
Ik ben een doerak
Cant believe my eyes I must be dreaming!quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
What's this? There's colour everywhere!
quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:47 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Cant believe my eyes I must be dreaming!
zomaar uit het niets ookquote:
Ik at net een boterham met hagelslagquote:
Die waren matig jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet lachen bij de gedachten aan DrNick met z'n bacon hagelslag.
quote:
Ik had een broodje met pindakaas en vlokken..quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik at net een boterham met hagelslag
ik niksquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:55 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik had een broodje met pindakaas en vlokken..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
ben je wel helemaal lekker?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:55 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik had een broodje met pindakaas en vlokken..
quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]NiceeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
Pindakaas met hagelslag is socially accepted maar pindakaas met vlokken niet?quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Omg hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |