Da's geen Tjolk.quote:
Ik moet het eerste product met 'Nu! Verbeterde receptuur' nog tegenkomen dat ook daadwerkelijk beter is gaan smakenquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:30 schreef MaJo het volgende:
Nee hoor, Djoez blijft lekker
Bovendien denk ik dat het vooral tegenvalt omdat onze smaak door de jaren heen verandert
Qftquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moet het eerste product met 'Nu! Verbeterde receptuur' nog tegenkomen dat ook daadwerkelijk beter is gaan smaken
Dus eigenlijk zijn we al die jaren gewoon belazerd?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moet het eerste product met 'Nu! Verbeterde receptuur' nog tegenkomen dat ook daadwerkelijk beter is gaan smaken
Leuk he, marketingquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn we al die jaren gewoon belazerd?
Djoez is toch gewoon imitatie-Taksi, het merk dat jammer genoeg gestopt is met de smaak Jungle Green?quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:30 schreef MaJo het volgende:
Nee hoor, Djoez blijft lekker
Bovendien denk ik dat het vooral tegenvalt omdat onze smaak door de jaren heen verandert
Verbeterd recept is ook een mooie. Dat kan van alles betekenen. Misschien hebben ze een spelfout eruit gehaald of kunnen ze het nu goedkoper of sneller maken. In al die gevallen is vanuit het bedrijfsoogpunt het recept verbeterd, maar niets daarvan hoeft te betekenen dat het beter smaakt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het wel grappig dat ik er, doordat ik er zelf mee werk, steeds makkelijker door heen kijk
Miauw!quote:
Oh ja, dat is ook zoquote:
wat vind je niet leuk aan je huidige huis? Als het de buurt is dan heb ik je ervoor gewaarschuwdquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo
Morgen ga ik kijken naar een mogelijk ander huis inclusief huisgenoot. Benieuwd of het wat is, want ik heb het eigenlijk wel gezien waar ik nu zit en hoop snel ergens andeds heen te kunnen, maar als ik er geen vertrouwen in heb doe ik het niet.
En dan op zondag misschien weer eens langs bij Nems brouwerij
Het is niet de beste buurt waar ik ooit gewoond heb, maar dat is het niet. Het is meer een combinatie: ik kan hier geen normaal internet krijgen, elke twee weken komt iemand langs om de boel te controleren en dus krijg ik ook elke twee weken een mail dat er ergens in het gebouw iets niet goed is, de keuken is erg ongezellig en karig uitgerust en er mogen heel veel dingen niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
wat vind je niet leuk aan je huidige huis? Als het de buurt is dan heb ik je ervoor gewaarschuwd
Blij dat ze niet verder zijn gegaan in de richting van Madness.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:05 schreef Etcetera het volgende:
Zoooo awesomeik ken alleen het basloopje ergens van en ik kan niet plaatsen waarvan.
het heeft wel wat weg van The Black Keys maar ook gewoon de muse sound vind ik. Klinkt vetquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:05 schreef Etcetera het volgende:
Zoooo awesomeik ken alleen het basloopje ergens van en ik kan niet plaatsen waarvan.
word ik niet als muziekexpert gezienquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan het basloopje niet direct plaatsen. Misschien weet wyccie of MM het?
maar niet Black Keys dus? Daar vind ik het wel wat op lijken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:44 schreef Etcetera het volgende:
Op whosampled.com staat het nog niet, het nummer is net 2 dagen uit dus misschien nog te nieuw? En de nieuwe van Mumford & Sons had ik gehoordik mis banjo's
zal misschien 1 van de weinigen zijn daarin
Over leegstand: bij ons in het dorp gaat er weer een kledingzaak weg, en daar tegenover sluit ook een zaak met kleding en accesoires. Er blijft weinig over op deze manier, er is ook al een fotozaak weg, een Henk ten Hoor is gesloten, dat pand staat ook nog leeg, en er staat nog minstens 1 ander pand ook leeg.
Die klinken wat 'zachter' dan Muse, alhoewel het wel in dezelfde richting gaat. Toch weet ik zeker dat ik die basloop eerder gehoord hebquote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
maar niet Black Keys dus? Daar vind ik het wel wat op lijken.
Ik snap wel dat je de banjo's mist maar denk dat ze niet anders kunnen, het werd echt een beetje hetzelfde trucje
gaat het echt om precies dit loopje of de sound (distorted). Ik vind het op veel lijken qua sound maar het loopje zelf niet per sequote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die klinken wat 'zachter' dan Muse, alhoewel het wel in dezelfde richting gaat. Toch weet ik zeker dat ik die basloop eerder gehoord hebirritant dat ik niet weet bij welk nummer
De grote vraag is: wat verkocht Henk ten Hoor?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:44 schreef Etcetera het volgende:
Op whosampled.com staat het nog niet, het nummer is net 2 dagen uit dus misschien nog te nieuw? En de nieuwe van Mumford & Sons had ik gehoordik mis banjo's
zal misschien 1 van de weinigen zijn daarin
Over leegstand: bij ons in het dorp gaat er weer een kledingzaak weg, en daar tegenover sluit ook een zaak met kleding en accesoires. Er blijft weinig over op deze manier, er is ook al een fotozaak weg, een Henk ten Hoor is gesloten, dat pand staat ook nog leeg, en er staat nog minstens 1 ander pand ook leeg.
Kleding, ondergoed, beetje C&A maar dan goedkoper zeg maar.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
De grote vraag is: wat verkocht Henk ten Hoor?
Nou!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe zou de maatschappij nog verder kunnen zonder. ...
Gebruik het al jaren. Super spul!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:48 schreef wyccie het volgende:
Tip voor het schoonmaken van de keuken/oven: Dasty ontvetter van de Wibra.
Ik kwam bij de winkel en zag lege schappen waar de Dasty had moeten staan. Gelukkig liep ik een rondje en ontdekte dat ze hele dozen op de grond hadden gestapeld. Een vrouw had twee dozen in haar mandjes gestopt. Bij de kassa hadden beide dames voor me ook de Dasty ontvetter.
Dasty
Dan heb ik eindelijk weer eens een reden naar de Wibra te gaan. Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:48 schreef wyccie het volgende:
Tip voor het schoonmaken van de keuken/oven: Dasty ontvetter van de Wibra.
Ik kwam bij de winkel en zag lege schappen waar de Dasty had moeten staan. Gelukkig liep ik een rondje en ontdekte dat ze hele dozen op de grond hadden gestapeld. Een vrouw had twee dozen in haar mandjes gestopt. Bij de kassa hadden beide dames voor me ook de Dasty ontvetter.
Dasty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |