Dat tuig hier, verneukt mijn zwarte skinnyjeansquote:
Neem maar mee naar Marinaquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat tuig hier, verneukt mijn zwarte skinnyjeansAllemaal haren en zo godverdomme. Take 1, get 2 for free!!
Je humor integendeel nietquote:
Had je ze niet achter je vriendin aan kunnen gooien zo? Hieerrrrrrr vrouwmensch!quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat tuig hier, verneukt mijn zwarte skinnyjeansAllemaal haren en zo godverdomme. Take 1, get 2 for free!!
1 vind het prima, de ander is dan chagrijnig, de ander is dan dood want die is bang voor alles wat beweegt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neem maar mee naar Marina
[ afbeelding ]
fypquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je humor integendeel niet ook
Nee, stiekem ben ik te dol op zequote:Op donderdag 12 maart 2015 13:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Had je ze niet achter je vriendin aan kunnen gooien zo? Hieerrrrrrr vrouwmensch!
Awhquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
1 vind het prima, de ander is dan chagrijnig, de ander is dan dood want die is bang voor alles wat beweegt.
Dikke party!
quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil in het midden zitten!
Alleen als je goed verzekerd bent.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Zou rug op breken met skateboard.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Die 2e en 3e zin zijn wat tegenstrijdig zeg maarquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:33 schreef Lt.Surge het volgende:
You're never gonna love me, so what's the use?
What's the point in playing a game you're gonna lose?
What's the point in saying you love me like a friend?
What's the point in saying it's never gonna end?
2 componenten lijm aan je bips en gaan!quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |