Hebbeuhquote:
What do you want?quote:
I'll see what I can do. Heb niet heel veel tijd om iets in elkaar te knutselen thoquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Iets liefs, schattig. Wat vrolijke, felle kleuren, beetje zoals in AT.
Oh, kijk maar. Heeft geen haastquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I'll see what I can do. Heb niet heel veel tijd om iets in elkaar te knutselen tho
En terecht.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Soms kijk ik naar m'n handschrift en denk ik boh
Ik denk altijd "Hmm, stoepkrijt was niet het juiste gereedschap voor dit."quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
En terecht.
Ik denk altijd "wat is deze"
boh wat mooi?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:05 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk altijd "Hmm, stoepkrijt was niet het juiste gereedschap voor dit."
weet niet, ik ken jouw handschrift niet behalve op de beer tekeningquote:
Is dit een Fringe-referentie?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk altijd "Hmm, stoepkrijt was niet het juiste gereedschap voor dit."
Ik denk meer aan parkinson als ik mijn eigen handschrift ziequote:Op donderdag 12 maart 2015 14:05 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet niet, ik ken jouw handschrift niet behalve op de beer tekening
ik denk vaker: wat heb ik daar in godsnaam geschreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van een foto[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]jezus, wat netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van een foto
quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van een foto![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |