1332, 1334 en 1335 keek ik nogquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, op tijd in t topic gepost. Was meer voor Nick bedoeld
Mogen ook in USquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Je mag ook pics naar mij sturen Surge
Humor is hier soberso ver te zoeken de laatste tijd.quote:
Mother knows bestquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:44 schreef pixelbitty het volgende:
Dus mijn moeder sloopt mijn gloekus nieuwe laptop door er een glas cola overheen te mikken en vervolgens een duister alibi op te hangen bij de verzekering..
Waarom kon ze niet gewoon zeggen dat ze mijn laptop heeft gesloopt en klaar.
Wut.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:44 schreef pixelbitty het volgende:
Dus mijn moeder sloopt mijn gloekus nieuwe laptop door er een glas cola overheen te mikken en vervolgens een duister alibi op te hangen bij de verzekering..
Waarom kon ze niet gewoon zeggen dat ze mijn laptop heeft gesloopt en klaar.
Cheer up buttercup.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Humor is hier soberso ver te zoeken de laatste tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say whut, brah?!I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:47 schreef Lt.Surge het volgende:
Aight.8/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say whut, brah?![i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Eens.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Humor is hier soberso ver te zoeken de laatste tijd.
Tijd voor weer eens wat flinke rellen en nieuwe aanwas
quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:47 schreef Lt.Surge het volgende:
Aight.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say whut, brah?!
🐙
8/10 krijgen van deze eckte Fashionistaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |