quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:56 schreef Maraca het volgende:
ch niet te geloven? Maak ik een afspraak met zo'n 16-jarige fitness ventje en geef ik aan daarna gelijk te willen sporten. Prima, dat kan. I kid you not.. ik zat 5 minuten op zo'n apparaat en ineens stroomt de hele sportzaal (en die is niet groot!) vol met jongeren. Alle apparaten bezet Ga ik naar de receptie.. "ja, dat is de school van hiernaast die komt hier elke donderdagochtend en vrijdagochtend sporten".
Argh.. ben maar weer naar huis gegaan
Beetje lang, dus in een spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Beetje lang, dus in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Vanwege het plaatje of mijn leuke eerste ervaring?quote:
Heb je het buikje van die gasten weleens gezien?quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ook! het is niet eerlijk![]()
Volgens mij beweeg jij behoorlijk veel
Ik denk er nog wel eens over om gewoon stratenmaker te worden zodat ik lekker veel kan eten
Zie je nou wel, dat je gewoon niet zonder man kunt als vrouwquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja maar ik en boren is niet echt een geweldige combinatie
Heeft niks met emancipatie te makenquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:19 schreef sanger het volgende:
[..]
Heb je het buikje van die gasten weleens gezien?
[..]
Zie je nou wel, dat je gewoon niet zonder man kunt als vrouw![]()
Wat nou emancipatie
quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Beetje lang, dus in een spoilerThe oatmealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The blerch
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
Vanwege de ervaring. Hier knallen ze mensen eraf want ik heb prioquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vanwege het plaatje of mijn leuke eerste ervaring?
Ja, ach.. 't is straks de bedoeling om rond 7:00 te gaan sporten. Dan slapen die kinderen nogquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vanwege de ervaring. Hier knallen ze mensen eraf want ik heb prio
quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, ach.. 't is straks de bedoeling om rond 7:00 te gaan sporten. Dan slapen die kinderen nog
In het zwembad is het nog best druk danquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:32 schreef Qwea het volgende:
[..]dat is pas een chille tijd om te trainen! Heerlijk dood is het dan.
Ooh ja dat vroeg in me nog af, ga je niet met dumbells klooien? Ik vind dat zoveel fijner dan machinesquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
In het zwembad is het nog best druk danmaar dat is dan ook de enige tijd waarop je vrij banen kunt zwemmen, dus dat snap ik nog wel. Maar hoop dat het in het fitness gedeelte lekker dood is.. kan ik rustig even klooien met die machines
Zit voor een deel verwerkt in het schemaquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja dat vroeg in me nog af, ga je niet met dumbells klooien? Ik vind dat zoveel fijner dan machines
Aight! En maak voor picsquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zit voor een deel verwerkt in het schemaDeels dumbell, deels machine
Ik ga foto's makenquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aight! En maak voor picsvan jezelf dan. Ga je ook bcaa's nemen? Wil je echt spiermassa trainen of lekker sporten?
tomtom horloge?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:31 schreef sanger het volgende:
Zojuist mijn bonusbedrag over 2014 te horen gekregen![]()
Lang leve 100+% betalingen
aightquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga foto's makenGa nog niet beginnen met supplementen anders dan Whey. Wil de rest voornamelijk uit voeding halen. En voornamelijk lekker sporten.. ik denk dat als ik echt spiermassa wil gaan trainen ik intensiever moet gaan trainen en dat kan op dit moment nog niet
Magnesium, foamrollen/stick etc, heet bad, heet/koud wisseldouche, veel water drinken, gember eten/drinken, rustig bewegen (zwemmen/lopen/fietsen).quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:35 schreef Lonaa het volgende:
Jongens, is er iets wat ik kan doen om spierpijn eerder/sneller over te laten gaan?
Plus de restquote:
Sportenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:35 schreef Lonaa het volgende:
Jongens, is er iets wat ik kan doen om spierpijn eerder/sneller over te laten gaan?
Daarvan heb ik het grootste gedeelte al geprobeerd. Rustig bewegen is echt al killing.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Magnesium, foamrollen/stick etc, heet bad, heet/koud wisseldouche, veel water drinken, gember eten/drinken, rustig bewegen (zwemmen/lopen/fietsen).
Dit vooral. En geduldquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Magnesium, foamrollen/stick etc, heet bad, heet/koud wisseldouche, veel water drinken, gember eten/drinken, rustig bewegen (zwemmen/lopen/fietsen).
Bohhhquote:
Dus nou ga je helemaal niet mee?quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bohhh
Ik kreeg op mijn kop26 april is er een bockbiertour. Nou wilde ik deelnemen dmv cola light, zodat ik wel gewoon meeging.
vond dat totaal debiel
Dat is ook totaal debielquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bohhh
Ik kreeg op mijn kop26 april is er een bockbiertour. Nou wilde ik deelnemen dmv cola light, zodat ik wel gewoon meeging.
vond dat totaal debiel
Ben ik met je eensquote:
Ja, precies. Ik probeer wat avonden minder te drinken. Morgen bijv. eerst een concertje en daarna 1 drankje doen met vriendin, maar dat is toch anders.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ben ik met je eens
Al ben ik ook vaak genoeg bob, is het ook net niet.
Uhuhquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik probeer wat avonden minder te drinken. Morgen bijv. eerst een concertje en daarna 1 drankje doen met vriendin, maar dat is toch anders.
Waarom? Ik wil wel mee want leuk! Maar geen drank want voedingsschema.quote:
Maar je gaat toch om Bockbiertjes te proeven?quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom? Ik wil wel mee want leuk! Maar geen drank want voedingsschema.
Nee. Want die mag ik nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar je gaat toch om Bockbiertjes te proeven?
Goed, gezond en lekker lijstjequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:28 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: Smoothie met 2 bloedsinaasappels, 100 gram kwark, 300 ml water en 2 scoops whey
T: Eiwitreep.
L: Salade van sla, paprika, kwark en tonijn.
D: Geroosterde bietjes en aardappels met een stukje zalm.
T: Druifjes.
Nicequote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:46 schreef Maraca het volgende:
Nou, het is echt vrijdag de 13eSta ik braaf om 7:00 bij het zwembad.. "ja sorry, er is vandaag geen banenzwemmen in verband met wedstrijden". Fffuuuu.. dat die 16-jarige knul van gisteren dat niet even zegt
Maar ik heb al wel 10km gefietst en het is nog geen 8 uur geweest... #alwayslookonthebrightside
Lekker handig dat ze zulke dingen niet ff doorgeven ook!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:46 schreef Maraca het volgende:
Nou, het is echt vrijdag de 13eSta ik braaf om 7:00 bij het zwembad.. "ja sorry, er is vandaag geen banenzwemmen in verband met wedstrijden". Fffuuuu.. dat die 16-jarige knul van gisteren dat niet even zegt
Maar ik heb al wel 10km gefietst en het is nog geen 8 uur geweest... #alwayslookonthebrightside
Pff..quote:
Volgens die mevrouw achter de receptie hebben ze het aan iedereen doorgeven.. behalve aan mij toen ik er dinsdag was voor .. banenzwemmenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker handig dat ze zulke dingen niet ff doorgeven ook!
Heb je misschien verschillende leeftijd/gewicht/lengte ingevuld?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:56 schreef Maraca het volgende:
Er zit trouwens wel een verschil tussen MySport en Endomondo ten aanzien van verbrande kcal. Volgens Mysports heb ik 133 kcal verbrand tijdens de terugweg en volgens Endomondo 231kcal. Enige verschil is dat ik endomondo heb aangepast van cycling, sport naar cycling, transport.
Moet trouwens wel rustiger fietsen zie ik.. max hartslag 167.. geen wonder dat ik kapot ben na 5km
Tering, 167?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:56 schreef Maraca het volgende:
Er zit trouwens wel een verschil tussen MySport en Endomondo ten aanzien van verbrande kcal. Volgens Mysports heb ik 133 kcal verbrand tijdens de terugweg en volgens Endomondo 231kcal. Enige verschil is dat ik endomondo heb aangepast van cycling, sport naar cycling, transport.
Moet trouwens wel rustiger fietsen zie ik.. max hartslag 167.. geen wonder dat ik kapot ben na 5km
Laatst zei je nog dat je 4/5 maanden rust nodig hadquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tering, 167?Met gewoon fietsen? Of racefiets?
Hier bedacht ik vanmorgen te gaan fasted hardlopen.. toen stapte ik het bed uit en voelde ik heeeeeeeeeeeeeel lichtjes mijn scheen.. Dus ik ging niet![]()
Twee keerquote:Vanavond de grote improvisatieshowOeh en ik keek gisteren in de spiegel.. ik heb die V lijn bij mijn onderbuik
Net even gekeken en ben in Endomondo 4kg lichter dan MySportquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heb je misschien verschillende leeftijd/gewicht/lengte ingevuld?
Max hartslag van 167 is toch niet zo hoog als je er een sportactiviteit van maakt? Het kan nu prima omdat je niet hebt gezwommen
Gewoon fietsenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tering, 167?Met gewoon fietsen? Of racefiets?
Hier bedacht ik vanmorgen te gaan fasted hardlopen.. toen stapte ik het bed uit en voelde ik heeeeeeeeeeeeeel lichtjes mijn scheen.. Dus ik ging niet![]()
Vanavond de grote improvisatieshowOeh en ik keek gisteren in de spiegel.. ik heb die V lijn bij mijn onderbuik
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:18 schreef Maraca het volgende:
Net even gekeken en ben in Endomondo 4kg lichter dan MySport M'n Endomondo account is ook al een paar jaar oud En als ik er een sportactiviteit van maak is 167 inderdaad niet zo super hoog, maar eigenlijk is het gewoon de bedoeling om parkeerkosten te vermijden
Jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Parkeerkosten vermijden, ja. Dan maar iets rustiger tempo
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
JaKom nu al met een knalrood hoofd aan bij het zwembad en dan moet ik nog beginnen
Dat zekerquote:
Ja, heb ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Laatst zei je nog dat je 4/5 maanden rust nodig had
[..]
Twee keer
Jezus fuck! Gewoon fietsen met zo'n hartslagquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Net even gekeken en ben in Endomondo 4kg lichter dan MySportM'n Endomondo account is ook al een paar jaar oud
En als ik er een sportactiviteit van maak is 167 inderdaad niet zo super hoog, maar eigenlijk is het gewoon de bedoeling om parkeerkosten te vermijden
[..]
Gewoon fietsenEn slim dat je naar je lichaam luistert! En gefeliciteerd met je V-lijn
Je hebt er ook hard voor gewerktquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, heb ik ookIk mag officieel ook niet lopen. Maar ik kan het niet laten hoor. Heb je het weer gezien?! Maaaaaaaaaaaaarrrrr on the brightside, ik ben ook niet gegaan want ik voelde een auw
En ik ben echt keitrots op die V lijn
Ik fiets lange afstanden met m'n stiefvader en die zit ook altijd te piepen dat ik rustiger moet fietsen. En niet steeds in de hoogste versnellingquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus fuck! Gewoon fietsen met zo'n hartslagHoe is het met jouw schenen eigenlijk?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je hebt er ook hard voor gewerktdus terecht dat je trots bent!
Dan is het toch alleen maar goed?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bedacht mij gisteren nog dat dit schema zo achterlijk zwaar isMaar ik vind het zo leuk en lekker
En of ik nou sport of niet sport, kapot ben ik toch wel overdag
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat zekermoest ook even lachen toen dat 16-jarige knulletje naar de fietsen wees en zei dat ik die kon gebruiken voor de warming-up..
Ja hallo, doe ff rustig. Het is prachtig weer en zulks snap ik, maar je rust en herstel is ook belangrijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, heb ik ookIk mag officieel ook niet lopen. Maar ik kan het niet laten hoor. Heb je het weer gezien?! Maaaaaaaaaaaaarrrrr on the brightside, ik ben ook niet gegaan want ik voelde een auw
En ik ben echt keitrots op die V lijn
De tering, respect dat je het weg krijgtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:23 schreef Qwea het volgende:
Lijstjestijd :
O: 500ml melk, 100g havermout, 2 scoops whey banaan. 4 eiwitpannenkoeken, 1 banaan.
T: Banaantje, 2 gekookte eieren, plakje roggebrood smeerkaas
S: Benen, biceps en rug
L: Whey shake (2 scoops), Bord rijst met peultjes, paprika, ui, champignons en 175g kipfilet
S: Trainen met een vriend
T: 2x spelt met 120g gerookte kipfilet erop, banaantje, whey kwarktaart
D: Hollandse wokgroente, 2 blikken tonijn, sausje van magere yoghurt, proteine pasta, eetlepel pindakaas erdoor (geen idee of dit lekker is), 400g pangasiusfilet, griekse yoghurt 0% vet.
T: Bak Kwark met blauwe bessen, 4 handjes noten, 2 gekookte eieren, 2 plakken roggebrood met kaas
Ik heb alleen nog maar de havermout shake gehad, ik zit een beetje vollig
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik fiets lange afstanden met m'n stiefvader en die zit ook altijd te piepen dat ik rustiger moet fietsen. En niet steeds in de hoogste versnelling![]()
Wat heb je nou voor speciaal advies gekregen dan? Ik had het alleen tijdens hardlopen. Alleen sinds afgelopen Woensdag voel ik het dus ook gewoon overdag. Nu bijvoorbeeld (en ik zit nu). Of tijdens het traplopen soms, in mijn kuit met name. En als ik op het strand loop licht zeuren in de linkerscheen. Links is ook hoofdzakelijk het probleem. Terwijl ik juist rechts "gehandicapt" ben. Ik kom rechts zeer beperkt door mijn enkel (Leuk met squatten man. Tof, 7 operaties eraanquote:Met m'n schenen gaat het een stuk beter! Nog niet voldoende voor hardlopen, maar voel ze niet meer in het 'dagelijkse leven'. Voorheen had ik al last als ik naar de supermarkt liep, maar dat gaat nu probleemloos
Ben nogal eigenwijsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:29 schreef Qwea het volgende:
[..]Beter luister je dan
[..]
Wat heb je nou voor speciaal advies gekregen dan? Ik had het alleen tijdens hardlopen. Alleen sinds afgelopen Woensdag voel ik het dus ook gewoon overdag. Nu bijvoorbeeld (en ik zit nu). Of tijdens het traplopen soms, in mijn kuit met name. En als ik op het strand loop licht zeuren in de linkerscheen. Links is ook hoofdzakelijk het probleem. Terwijl ik juist rechts "gehandicapt" ben. Ik kom rechts zeer beperkt door mijn enkel (Leuk met squatten man. Tof, 7 operaties eraan) en heb daar een luxerende peroneuspees. Maar toch heb ik de shinsplints met name op links.
Ik denk dat dat komt omdat ik rechts wat meer ontzie en dus links meer belast. Ik wil er van af![]()
lol dan eet je ongeveer evenveel als ik en ik ben 2.03 langquote:
Dit is voor mij eten voor 2,5 dagenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:43 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
lol dan eet je ongeveer evenveel als ik en ik ben 2.03 lang
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:43 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
lol dan eet je ongeveer evenveel als ik en ik ben 2.03 lang
Voor mij ruim 3quote:
ik zat op sport dagen op 4400 maar omdat ik amper aankwam had mijn instructeur er 800 kcal bij gedaanquote:
Herkenbaar van die cashewnoten en kwarkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:55 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik zat op sport dagen op 4400 maar omdat ik amper aankwam had mijn instructeur er 800 kcal bij gedaandus 5200
Nu haat ik niet alleen magere franse kwark maar ook ongezouten cashewnoten![]()
op nietsport dagen zit ik nu op 4800
ik heb een kruisallergie voor walnoten, maar goed kwark eet ik nu met of cacao of wheyshake er doorheen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Herkenbaar van die cashewnoten en kwarkik wissel af met macademia en walnoten. Heb wel bedacht dat ik er een andere wheysmaak bij mot.
Ooh dat is wel echt kut. Noten erdoor smaakt ook wel redelijk. Of paar lepels optimel. Ik voel je struggelsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:04 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik heb een kruisallergie voor walnoten, maar goed kwark eet ik nu met of cacao of wheyshake er doorheen.
Ik snap ook nie dat mensen het zo kunnen eten
Eet jij het serieus maar met een paar lepels van die 0% vanille yoghurt spul?quote:
Juh. Flikker er 3/4 eetlepels door. Heeeeeeel soms lepel light jam. Maar dat is heel soms.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Eet jij het serieus maar met een paar lepels van die 0% vanille yoghurt spul?
Ik mix het nog 50/50
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:11 schreef Lonaa het volgende:
Maraca, ik fiets net als jij.Altijd buiten adem, rode kop alles.
Q! Het sexylijntje!En 5100 kcal.
Daar kan ik 3 dagen van eten.
Wanneer komt die racefiets nou?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:11 schreef Lonaa het volgende:
Maraca, ik fiets net als jij.Altijd buiten adem, rode kop alles.
Ik vroeg het aan Frank, en die zei: Ja uh, mag ik dan extra geld aan m'n pc uitgeven?quote:
Lol, ik moet dat eigenlijk ook. Want ik kom zo niet aan de eiwittenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Juh. Flikker er 3/4 eetlepels door. Heeeeeeel soms lepel light jam. Maar dat is heel soms.
Is zeker gaafquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik twijfel, maar het lijkt me wel gaaf
Crunchy ruikt handelquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:23 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Is zeker gaaf
Jij bent niet zo heel lang toch? Anders had ik er nog wel 1
1,65. Binnenbeenlengte van 80 ofzo. Dus nee, ik ben niet zo lang.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:23 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Is zeker gaaf
Jij bent niet zo heel lang toch? Anders had ik er nog wel 1
Ik had vanmorgen die 8,3gr eiwit kwark.. dat was echt *plof* in m'n kommetje.. ok.. niet echt vloeibaar dusquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Lol, ik moet dat eigenlijk ook. Want ik kom zo niet aan de eiwitten
Die oude racefiets van mijquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:24 schreef Lonaa het volgende:
Maar uh, wat heb je voor fiets dan? En waarom zou dat niet kunnen?
Wat is de framemaat? Ik rekende net uit wat voor framemaat ik moet hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die oude racefiets van mijMaar die is eigenlijk voor een lengte van 1,90, dus dat gaat heul niet passen
Al mijn kwark doet *plof*quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen die 8,3gr eiwit kwark.. dat was echt *plof* in m'n kommetje.. ok.. niet echt vloeibaar dus
Weet ik zo niet, maar zal altijd een grote maat zijn. Wat had je nodig?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat is de framemaat? Ik rekende net uit wat voor framemaat ik moet hebben
52/53quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Weet ik zo niet, maar zal altijd een grote maat zijn. Wat had je nodig?
Hoeveel dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Al mijn kwark doet *plof*![]()
Die van AH Magere Franse Kwark heeft meer eiwit
De kwark van Koning nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Al mijn kwark doet *plof*![]()
Die van AH Magere Franse Kwark heeft meer eiwit
Dat kun je toch nog wel een deel opvangen met afstellen van zadel en stuur?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die oude racefiets van mijMaar die is eigenlijk voor een lengte van 1,90, dus dat gaat heul niet passen
Ik ga hem vanavond wel even voor je opmeten, en dan even praktische maten zoals min hoogte zadel en stuurquote:
Een deel vast wel, maar ik weet dus niet hoeveelquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat kun je toch nog wel een deel opvangen met afstellen van zadel en stuur?
Kwark is gewoon stevigquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
De kwark van Koning nietmaar die was 5gr eiwit ofzo.. en de magere yoghurt met 3gr eiwit al helemaaaaal niet
ach.. kwark.. yoghurt bedoel ikquote:
quote:
* CrunchySelf schuift een glas roosvicee toequote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:36 schreef Maraca het volgende:
Ben helemaal van streek doordat ik niet kon zwemmen
En nog een stuk goedkoper ookquote:
quote:
Dan daar de volgende keer even kijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Lidl / Aldi is volgens mij nog goedkoper en nog meer. Q of Lonaa even vragen, die eet dat volgens mij
Lidl is een hele tijd uitverkocht geweestquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan daar de volgende keer even kijkenDie zit naar de Jumbo
![]()
Allemaal de schuld van B&Fquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Lidl is een hele tijd uitverkocht geweest
Oh?quote:
Niet bij de Lidl, die hebben een sponsorcontract of zo..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh?Die hype is toch al een paar jaar voorbij?
Het grote eierkoekentekort van 2007 (oid)quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het grote eierkoekentekort van 2007 (oid)Hoe kunnen we dat ooit vergeten? Rusland organiseerde nog een televisieactie met 'Help de Nederlanders de winter door'..
Lidl ook. 9g.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:43 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet trouwens kwark van de Aldi, kost 0,69 cent. Ik weet niet hoeveel eiwitten en ik heb geen zin om op te staan.
Dat is indd niet verkeerdquote:
Kloptquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Lidl / Aldi is volgens mij nog goedkoper en nog meer. Q of Lonaa even vragen, die eet dat volgens mij
Die van de Aldi heeft net zoveel en is net zo duurquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Lidl is een hele tijd uitverkocht geweest
Die van de jumbo, de groene, daar zit nog meer eiwit in. Wel iets meer kcal, en stukje duurderquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan daar de volgende keer even kijkenDie zit naast de Jumbo
![]()
Griekse of Franse?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Die van de jumbo, de groene, daar zit nog meer eiwit in. Wel iets meer kcal, en stukje duurder
9 gram dusquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:43 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet trouwens kwark van de Aldi, kost 0,69 cent. Ik weet niet hoeveel eiwitten en ik heb geen zin om op te staan.
Ja, wat minder wrang ofzo.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:24 schreef sanger het volgende:
[..]
9 gram dus![]()
En die van de Aldi is ook net wat lekkerder dan die van de Lidl imo.
Milde magere kwarkquote:
Jepquote:
Zal eens oplettenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Milde magere kwark![]()
Deze: [ afbeelding ]
Die is ook wel lekker trouwens, net wat lekkerder dan van de Lidl. Al vind ik die van de Aldi lekkerder.quote:
Ook zuurquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik eet nu pas mijn snack! Mja mijn lunch is weer pas om 13:00
Hoeveel onder je onderhoud is dat? Want als het per dag maar 100-200 kcal onder je onderhoud is, en je eet op zaterdag 800 erboven door het niet tellen, gaat het niet echt werken natuurlijk..?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:54 schreef gcjoel het volgende:
En net besloten dat ik toch wat meer wil afvallen voor de zomer
Dus nieuwe plan gemaakt:
rustdagen 1900kcal
sportdagen 2200 kcal
en zaterdag nog steeds gewoon niet tellen
Dat, wou het net typenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoeveel onder je onderhoud is dat? Want als het per dag maar 100-200 kcal onder je onderhoud is, en je eet op zaterdag 800 erboven door het niet tellen, gaat het niet echt werken natuurlijk..?
Geen idee hoeveel precies onder onderhoud. Maar ik weet al dat het hiermee werkt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoeveel onder je onderhoud is dat? Want als het per dag maar 100-200 kcal onder je onderhoud is, en je eet op zaterdag 800 erboven door het niet tellen, gaat het niet echt werken natuurlijk..?
Oh, dat is naar. Wil je een knuffel?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:13 schreef Maraca het volgende:
Ik denk dat ik vandaag m'n mail niet meer lees en telefoon niet meer opneem. Alleen maar slecht nieuws
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:13 schreef Maraca het volgende:
Ik denk dat ik vandaag m'n mail niet meer lees en telefoon niet meer opneem. Alleen maar slecht nieuws
Ik heb om 12 uur een meeting... Die meestal ruim 1,5 uur duurt.... lang leven plantechnische wondertalentjesquote:
Geen dame die langskomt met broodjes en koffie en thee?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb om 12 uur een meeting... Die meestal ruim 1,5 uur duurt.... lang leven plantechnische wondertalentjes
Tja, iets met vrijdag en 13quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:13 schreef Maraca het volgende:
Nee, dat is ie vergetenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen dame die langskomt met broodjes en koffie en thee?
Daarom. Straks lekker een pot thee zetten, fleecedekentje en een Glee marathon. Dan is deze dag zo voorbijquote:
Dat is dan wel erg knulligquote:
Ik heb nog lange dag te gaan helaasquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daarom. Straks lekker een pot thee zetten, fleecedekentje en een Glee marathon. Dan is deze dag zo voorbij
Mwah, ik neem mijn broodjes van thuis wel gewoon. Weet ik hoeveel kcal ik eet enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is dan wel erg knulligde enige reden waarom een lunchmeeting niet zo erg is
M'n collega's zullen er vast blij mee zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb nog lange dag te gaan helaasAlles voorbereiden voor je collega's, ben er maar druk mee....
En vanavond nog een wedstrijd, dus wordt nog lange dag en nacht
Das kloten. Eten mee inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb om 12 uur een meeting... Die meestal ruim 1,5 uur duurt.... lang leven plantechnische wondertalentjes
Dat mag ook wel, ik voorzie al dat ik van het weekend en volgend weekend nog bezig ben voor zequote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
M'n collega's zullen er vast blij mee zijn
Waren mijn klanten maar zoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, ik voorzie al dat ik van het weekend en volgend weekend nog bezig ben voor ze
Don't you die on me. * CrunchySelf slaat Qwea weer terug in leven.quote:
Whey met water is echt ranzig, en dan zie je die reacties van andere mensen vaak:quote:
Excuse mequote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:29 schreef gcjoel het volgende:
Echt wtf is er mis met hun smaakpapillen?
XXL Whey Isolaat Banaanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha lust jij serieus whey met water?
Waar gaat deze wereld heen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:35 schreef Maraca het volgende:
Ik vind smoothies gemaakt met water al ranzig.. laat staan whey
boksquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha lust jij serieus whey met water?
Daar waar amandelmelk beschikbaar isquote:
Nouja wel makkelijk als je het lust, scheelt een hoop calorieën.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
XXL Whey Isolaat Banaan
B&F Isolaat de oude choco smaak
Ja echtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Whey met water is echt ranzig, en dan zie je die reacties van andere mensen vaak:
Yummm net een echt milkshake![]()
Echt wtf is er mis met hun smaakpapillen?
Oeh die ga ik einde middag pakken! *banaan in vriezer gooit!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nouja wel makkelijk als je het lust, scheelt een hoop calorieën.
Ik neem dus nooit een shake want ik lust het alleen met melk en banaan! (bevroren banaan, dan is het wel echt net een milkshake!)
'gewoon' is het niet lekker om te drinken, maar in een smoothie is het heerlijk! Merk echt het verschil met gewone of magere melkquote:
Erm.. wel eerst in stukjes snijden hequote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh die ga ik einde middag pakken! *banaan in vriezer gooit!
staafmixer straks!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Erm.. wel eerst in stukjes snijden he
Ja dat inderdaad!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Erm.. wel eerst in stukjes snijden he
Maakt niet uit. De schil gaat je banaan verpesten in de vriezerquote:
En dat natuurlijk ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gaat een stuk beter als ze al in stukjes zijn hoor!
Aha zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
'gewoon' is het niet lekker om te drinken, maar in een smoothie is het heerlijk! Merk echt het verschil met gewone of magere melk
Heb laatst panini gemaakt.. met mozzarella, pesto, rucola, tomaat en oreganoquote:
Nope. Doe er ook havermout door.. anders is het een drankje en geen ontbijtdrankquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Aha zo.
Ik maakte altijd mijn fruit smoothies met water. Ging zelfs havermout doorheen, zal hier ook weer worden afgemept
Ja! Ik zou eigenlijk bietjes met geitenkaas eten (ook heel lekker) maar heb ook al 2 dagen zin in brood.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb laatst panini gemaakt.. met mozzarella, pesto, rucola, tomaat en oreganoEcht zo'n genietmomentje
Kijk, met jou kan ik praten. Vult stukken beterquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nope. Doe er ook havermout door.. anders is het een drankje en geen ontbijtdrank(of lunchdrank
)
Ja, los is het dus niet te drinkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:42 schreef gcjoel het volgende:
ik heb amandelmelk wel een keer los gedronken, die ongezoete wat is dat smerig! Dus toen heb ik het weg gedaan! Ik gebruik wel halfvolle melk, stuk goedkoper ook!
Ik doe er ook superfood doorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten. Vult stukken beter
Ik gebruik magere melk. Dat heb ik heb 2 weken geleden, dat ik met dit schema moest beginnen weer voor het eerst in 11 jaar gedronken (ik had een melk traumaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:42 schreef gcjoel het volgende:
ik heb amandelmelk wel een keer los gedronken, die ongezoete wat is dat smerig! Dus toen heb ik het weg gedaan! Ik gebruik wel halfvolle melk, stuk goedkoper ook!
Ik gooi het ook altijd door de ontbijtshake voor mijn vriend, goed voor de vezels en vult langer inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten. Vult stukken beter
Ik gebruikte eerst ook mager, maar omdat mijn vriend weer halfvol moest werd ik een beetje gek van alle zooi in de koelkast en met boodschappen doen. Dus gewoon weer naar halfvol gegaan. Ik vind melk wel heel lekker en halfvolle smaakt veel voller dus ja sowieso win! hahaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik gebruik magere melk. Dat heb ik heb 2 weken geleden, dat ik met dit schema moest beginnen weer voor het eerst in 11 jaar gedronken (ik had een melk trauma). Lust het nog steeds niet puur en koud. Warm met whey en havermout is hij wel keilekker
Vezels ook jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:47 schreef gcjoel het volgende:
Ik gooi het ook altijd door de ontbijtshake voor mijn vriend, goed voor de vezels en vult langer inderdaad.
Morgen klussen, zondag blokje fietsenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat gaan jullie voor sportieve dingen doen het weekend? Toch niet alleen maar achter glas met dumbells gooien nu het zulk mooi weer wordt?
Dat is vaak wel het gevaar met van alles wat dan wordt het ineens toch wel veel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat irritant toch dat je voor je gevoel niet veel gegeten hebt, maar dat allerlei kleine dingetjes dan toch aantikken. Niet dat ik al te hoog zit, maar toch het was een stuk meer dan ik dacht. Misschien moet ik met ontbijt toch kiezen elke dag; óf lijnzaad, óf muesli, óf havermout, óf rozijnen, óf cacaonibs.. Ook al doe je van alles maar een klein beetje, het tikt toch wel erg aan bij elkaar. Al weeg ik het niet precies dus het kan ook een verkeerde schatting zijn.
Enfin.
Wat gaan jullie voor sportieve dingen doen het weekend? Toch niet alleen maar achter glas met dumbells gooien nu het zulk mooi weer wordt?
Sportieve dingen? Eeeh, door de stad slenteren met een vriendin op zoek naar een terrasje?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat irritant toch dat je voor je gevoel niet veel gegeten hebt, maar dat allerlei kleine dingetjes dan toch aantikken. Niet dat ik al te hoog zit, maar toch het was een stuk meer dan ik dacht. Misschien moet ik met ontbijt toch kiezen elke dag; óf lijnzaad, óf muesli, óf havermout, óf rozijnen, óf cacaonibs.. Ook al doe je van alles maar een klein beetje, het tikt toch wel erg aan bij elkaar. Al weeg ik het niet precies dus het kan ook een verkeerde schatting zijn.
Enfin.
Alkmaar <3 ik morgen ook ff alkmaar in en weekend is rustdagen. Dus ik ga geen fuck doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is vaak wel het gevaar met van alles wat dan wordt het ineens toch wel veel.
Kies gewoon iedere dag 2 dingen eventueel, of weeg het af dan weet je het zeker.
Gewoon schaaltje op de weegschaal en dan alles er ingooien.
Ik ga krachttraining doen achter glas![]()
En morgen ff Alkmaar in denk ik! Chai latte!!!![]()
Dit weekend wordt het veel minder zonnig trouwens
Misschien zie ik je! Ik ga opletten: bruin konijn met een palmboom!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alkmaar <3 ik morgen ook ff alkmaar in en weekend is rustdagen. Dus ik ga geen fuck doen.
Mja, ik gok dat het eerder een overschatting is dan een onderschatting, ik heb wel eens een 'standaard portie' havermout afgewogen, 40 gram, en dat is echt veeeel meer dan ik normaal neem. Ik zit meestal nog niet eens aan de 20 gram. Maarja zeker weet je het idd nooit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is vaak wel het gevaar met van alles wat dan wordt het ineens toch wel veel.
Kies gewoon iedere dag 2 dingen eventueel, of weeg het af dan weet je het zeker.
Zwaai je naar me? Alkmaarquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En nog klagen ze... Altijd hetzelfde met die accountantsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waren mijn klanten maar zo
nee, mijn klanten zijn ook zo.
Sorryquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:00 schreef sanger het volgende:
[..]
En nog klagen ze... Altijd hetzelfde met die accountants
Wel grappig, wie weet ziet iedereen elkaar maar weten we het nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:02 schreef sanger het volgende:
En morgen druk in Alkmaar volgens mijIk zit er ook
Waagplein meet!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel grappig, wie weet ziet iedereen elkaar maar weten we het niet
Ik ben er pas 's avonds laat en op de motorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel grappig, wie weet ziet iedereen elkaar maar weten we het niet
Nee hoor, valt reuze mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Fijne stad! Al is het op zaterdag waarschijnlijk een grote gekte.
Is Laan alweer open? Dan moeten jullie zeker ruimte in je voedselschema maken voor een ijsjeJaloers!
Ah ik vind dat vanille roomijs echt heerlijk! Het is vooral ook jeugdsentiment..quote:
Die-hard hiero.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe laat ik ga, eerst sporten sowieso!
Ik heb gister al geskipped want we gingen pizza etenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die-hard hiero.
Ik ben gebrokenGa zo maar tukkie doen. Vanaaf grote improvisatieshow
Laan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Fijne stad! Al is het op zaterdag waarschijnlijk een grote gekte.
Is Laan alweer open? Dan moeten jullie zeker ruimte in je voedselschema maken voor een ijsjeJaloers!
Waagplein.quote:
Een ouderwetse ijssalon met alleen maar één smaak: vanilleroomijs. Maar wel duizend lekker.quote:
Nah, ik ben er serieus fan van. Maar vanille ijs.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:20 schreef gcjoel het volgende:
Die ijssalon is echt zo'n ding waar volgens mij alleen maar iedereen heen gaat omdat anderen het zeggen.
Ik vond dat ijs dus echt niet speciaal ofzo.. Gewoon saai vanille ijs
Das minder! Nouja scheelt weer in de rij staan tochquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik ben er serieus fan van. Maar vanille ijs.![]()
Al beperk ik het wel tot maximaal twee keer per jaar, anders blijf ik slijm ophoesten.
Volle melk en er stiekem niet zo goed tegen kunnen helpt wel bij het niet nemen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Das minder! Nouja scheelt weer in de rij staan toch
Boks.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:20 schreef gcjoel het volgende:
Die ijssalon is echt zo'n ding waar volgens mij alleen maar iedereen heen gaat omdat anderen het zeggen.
Ik vond dat ijs dus echt niet speciaal ofzo.. Gewoon saai vanille ijs
in Leiden? :pquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:20 schreef gcjoel het volgende:
Ik had spaghetti met diepvries spinazie en een stukje varkenshaas![]()
Zometeen naar de sterrenwacht hier vlakbij! Hopelijk mogen we door de telescoop kijken!
Goed bezig!!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Afgesproken doel met mijn vriend gehaald.. onder de 65 kg vandaagZal morgen wel weer iets hoger zijn, maar zolang de dalende lijn maar blijft.. nog een kg of 5 te gaan!
Zo lekker duurloopje doen..
Nee, geen crashdieetquote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:21 schreef CrunchySelf het volgende:
Weegschaal ging wat omhoog
Crashdieet here I come
Wat goed!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Afgesproken doel met mijn vriend gehaald.. onder de 65 kg vandaagZal morgen wel weer iets hoger zijn, maar zolang de dalende lijn maar blijft.. nog een kg of 5 te gaan!
niet zo gek he? mcflurry, pannenkoeken, andere ongezonde shit.. tja.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:21 schreef CrunchySelf het volgende:
Weegschaal ging wat omhoog
Crashdieet here I come
Top zeg!!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Post je schema's eens? Ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:07 schreef BananaPancake het volgende:
De trainer waar ik het over had heeft me nog 2 extra dagschema's gestuurd. Maandag begin ik ermee. Net boodschappen voor gedaan. Was wel duurder dan normaal, maar alleen al die band vol te zien liggen met alleen maar gezond voedsel was t al waard
En stervensvol met suiker. Niet de beste oplossing dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb trouwens wederom een 'hoemaakikmijnkwarklekker' tip! Van die kleine danoontjes (of huismerk natuurlijk), banaan, aardbei of sinaasappel er doorheen. Lekker zoet en nog wat extra eiwitgains
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:38 schreef sanger het volgende:
Als de weegschaal klopt heb ik een mijlpaal gehaaldAlleen nog geen officiele weegdag
Mja, relatief wel, maar het is maar 80 gram in totaal dus dat komt neer op 7/8 gram suiker of zo.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
En stervensvol met suiker. Niet de beste oplossing dus.
Mcflurry en pannenkoeken, thats it. Geen ongezonde troep verder. Maar met mcflury alleen over de kcal, 150. En met pannenkoeken er binnen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
niet zo gek he? mcflurry, pannenkoeken, andere ongezonde shit.. tja.
Vind ik alsnog onwijs veel. Toegevoegde suikers ook nog.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, relatief wel, maar het is maar 80 gram in totaal dus dat komt neer op 7/8 gram suiker of zo.
Tja, ideaal is het misschien niet, maar ik houd van zoet bij mijn ontbijtquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vind ik alsnog onwijs veel. Toegevoegde suikers ook nog.
Nice, wat goed!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |