Sorry staat er niet bij neequote:
Thnx, even een kijkje nemenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:02 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Sorry staat er niet bij nee![]()
Alternate
ik heb m ook kunnen gebruiken, niemand schijnt er van te weten, op google geen hits.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vaag..
Nah, net geluk gehad dan.. BFH voor 93 cent, dat kan geen miskoop meer zijn
Wat voor product heb je ernaast gekocht dan? Wel mooi eindbedrag zoquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vaag..
Nah, net geluk gehad dan.. BFH voor 93 cent, dat kan geen miskoop meer zijn
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dragon Age en een HDMI-kabel. 93 cent, lager kon ik niet gaan zonder er nog uren te zoeken
Thnx Disker!
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:43 schreef Disker91 het volgende:
[..]Toffe game, zeker voor die prijs.
Thanks!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:02 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Sorry staat er niet bij nee![]()
Alternate.nl
Bereid je wel voor op een kut assortiment als het op console gaming aankomt. Heb er maar een USB bij genomen... Verdomme geneens Bloodborne, daarom deze maar genomen. Voor 7 euro is Battlefield het wel waard![]()
Setje boxen. Collega heeft een kapotte laptop ingeruild voor een nieuwe desktop en was enigzins verontwaardigd dat er geen speakertje in zat. Het is een wat oudere digibeet dus stelt er weinig eisen aan. Hij een gratis speakersetje wat bij zijn weinige eisen past, ik een spel voor 93 cent wat ik toch al wilde kopenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:37 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Wat voor product heb je ernaast gekocht dan? Wel mooi eindbedrag zo.
Ik kwam op 7 euro.
????quote:
Gewoon afwachten. Zo niet jammer dan. Krijg het spel volgende week binnen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:55 schreef l0lownkill het volgende:
Ik heb de algemene voorwaarden eens gelezen (voor het eerst in mijn leven) en kan niks vinden over prijsfouten, waar dit bij bol.com wel het geval is.
Niks te verliezen, daar gaat het omquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:56 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Gewoon afwachten. Zo niet jammer dan. Krijg het spel volgende week binnen.
Ik bedoelde precies g zelfde :pquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:55 schreef Disker91 het volgende:
[..]
????
Doelde niet dat die game slecht is, ik heb er de volle pond voor betaalt. Maar dat je het spel nu voor zo weinig kan binnen slepen is tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |