Het is zelfs 10Gb inmiddels. Niet gezien.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, jij hebt dan bijna onbeperkt internet. Dat is heel iets anders.
Laatst een middag mixes aan gehad via yt, even vergeten de foon op wifi te zetten. Oops.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb 5GB idd, stream alleen muziek eigenlijk, soms een film van mijn eigen thuis PC, maar meestal kom ik er niet aan.
Zonder zelfs, zelfs zonder iets van flirts er in, als de persoon maar kloptquote:
Dan nog. Als je video gaat streamen, zit je daar zo aan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is zelfs 10Gb inmiddels. Niet gezien.
Ik vond het serieus wel jammer dat de meet niet doorgingquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MMV is niet zo mijn ding.
Maar voor dingen met kleren aan ben ik wel in dan.
Dan gaat het hard ja.... Maar ik heb altijd nog 2GB via mijn werktelefoon als het echt moetquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laatst een middag mixes aan gehad via yt, even vergeten de foon op wifi te zetten. Oops.
Ja, ik ook welquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vond het serieus wel jammer dat de meet niet doorgingKeertje hapje eten (met kleren aan
) lijkt me leuk
Neuhquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan nog. Als je video gaat streamen, zit je daar zo aan.
Tokkiequote:Op donderdag 12 maart 2015 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan gaat het hard ja.... Maar ik heb altijd nog 2GB via mijn werktelefoon als het echt moet.
Ik heb wel zin in de zomer, dikke nieuwe portable geluidsset gebouwd, spotify erbij en knallen in het park.
Ik heb mijn momentenquote:
Zondagen zijn niet zo mijn dingquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:31 schreef Cue_ het volgende:
Als jullie dat nou zondag 22 mrt doen, kan ik ook nog langskomen
Nog niet nee. Maar het gebeurt nu al wel met muziek. Waarom zou dat niet gaan gebeuren met video. Of nog erger, met games. Er zijn nu al devices die dat doen (Nvidia Grid).quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neuh
Ja als je dat de hele dag gaat doen. Maar dat is vrij uitzonderlijk.
98% krijgt dat met zijn dagelijkse gebruik gewoon niet op.
Dat er 2% extremen zijn.... tja
Ga je dan ook bbq-en enzo? Vergeet je hoofddoek nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten.
We zijn meestel wel sociaal hoor, zoeken een rustig deel op. Maar we zijn dan vaak ook met 20-30 man, dan kan er wel iets meer
.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga je dan ook bbq-en enzo? Vergeet je hoofddoek niet
Omdat alleen beeld en spotify bijna geen bandbreedte hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog niet nee. Maar het gebeurt nu al wel met muziek. Waarom zou dat niet gaan gebeuren met video. Of nog erger, met games. Er zijn nu al devices die dat doen (Nvidia Grid).
Misschien een lunch dan? Het moet wel bij de Japannerquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
mijnes ook niet, maar dan ben ik wel in de buurt
BBQ niet muziek hard welquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Das hier in het vondelpark echt geen aso-iets hoor, iedereen doet het, niet alleen de hoofddoeken en alditassendragers, van studenten tot oudjes zie je in de zomer.
Hier in het Zuiderpark mij toch iets te veel 'ander' volk. Maar goed, dat ligt ook aan de wijken eromheenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Das hier in het vondelpark echt geen aso-iets hoor, iedereen doet het, niet alleen de hoofddoeken en alditassendragers, van studenten tot oudjes zie je in de zomer.
Mits ze iets met vlees hebbenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:34 schreef MissMSX het volgende:
Misschien een lunch dan? Het moet wel bij de Japanner
hard is relatief, het staat hard genoeg, niet te hard dat anderen er echt last van hebben, iig niet meer dan het lawaai dat 30 man sowieso makenquote:
Ja, daaromquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier in het Zuiderpark mij toch iets te veel 'ander' volk. Maar goed, dat ligt ook aan de wijken eromheen
Meer dan je op kuntquote:
Er begint vraag naar te komen, dus nu roepen dat er onbeperkt internet is, is al onzin, en dat wordt het nog veel meer.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat alleen beeld en spotify bijna geen bandbreedte hebben.
En de nieuwe video codecs ook minder. Alleen YT vreet nog veel te veel.
En leuk dat het in de toekomst wel komt. Nu is het nog abnormaal.
20 jaar geleden hadden ze al onbeperkt bellen in de VS nu pas hier. Verschillen moeten er zijn.
In Belgie krijg je met moeite 200MB. q
Ik heb het ook wel gedaan en vond het echt wel gezellig hoor.Wel met een grotere groep inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom. Dat scheelt echt wel, ik weet waar je op doelt, maar wij ruimen altijd alles tot het laatste blikje op etc
.
Ik zeg nog niets toe. Eerst even overleggen en passen en meten.quote:
Ik heb 2 groepen, het callcentre en de mensen van mijn oude stamkroeg, beide meestal goed voor 30 mensen oid.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel gedaan en vond het echt wel gezellig hoor.Wel met een grotere groep inderdaad
Dat is een hoop vleeschquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb 2 groepen, het callcentre en de mensen van mijn oude stamkroeg, beide meestal goed voor 30 mensen oid.
HW out. Ander keertje dusquote:
Kun je even een luchtje scheppen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:04 schreef Cue_ het volgende:
HEb koppijn en het werken gaat ook niet zo hard, kan niet nadenken ofzo..
Water drinken, en veel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:04 schreef Cue_ het volgende:
HEb koppijn en het werken gaat ook niet zo hard, kan niet nadenken ofzo..
Das idd wel slim, maar zelfs daarr geen zin in. Net een appel op en moet alweer naar de wcquote:
WC-ditatie kan goed werken!quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Das idd wel slim, maar zelfs daarr geen zin in. Net een appel op en moet alweer naar de wc
Wel melk gehad vandaag
En toch is dat bij vrijwel iedereen op kantoor de oorzaak van moeheid en koppijn, uitdroging. Ik merk het ook als ik naar de WC ga, plas is donkergeel. Dat is al gewoon slecht, het moet doorzichtig zijn. Anders ben je al gedehydrateerd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Das idd wel slim, maar zelfs daarr geen zin in. Net een appel op en moet alweer naar de wc
Wel melk gehad vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |