Ja, maar ik wel, en ik mag je eega (nou ja, zijn virtuele zelf) welquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet toch niet iedereen?
En bovendien ken ik nog wel iemand die bezet is en daar geen last van heeft
had je mij je tieten laten zien dan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu niet meer, het had zo mooi kunnen zijn
Jij stuurt hem geile PM's?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik wel, en ik mag je eega (nou ja, zijn virtuele zelf) wel.
Kan me nog herinneren dat ze fl0,50 warenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze dan ook gratieszj
Dan had ik wel een andere term dan "mag" gebruiktquote:
Eega... damn, dat klinkt echt way te verquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik wel, en ik mag je eega (nou ja, zijn virtuele zelf) wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eega... damn, dat klinkt echt way te ver
Ik denk dat ik maar eens een kloon ga aanmaken.Ja, maar, hoe weet ik dan dat jij het bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ja, echt afzetterij. Mijn god, wat hebben die lui daar wel niet op verdiendquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat ze fl0,50 waren
Ik had het niet eens over foto's. Geile praat jeweetzquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan had ik wel een andere term dan "mag" gebruikt.
Nee, dat heb ik sowieso vrijwel nooit gedaan, 1 keer een bodyshot zonder kop (met boxer) nadat ik een heel naakt lijf toegestuurd kreeg, zo onverwachts.
Net zoveel als nu voor "embee's". Echt het feit dat ze in 2015 nog in MB rekenen zegt al genoeg....quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, echt afzetterij. Mijn god, wat hebben die lui daar wel niet op verdiend
Niet, dat is het puntquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar, hoe weet ik dan dat jij het bent?.
Ow, nou nee, niet met Air iigquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had het niet eens over foto's. Geile praat jeweetz
Hoe moet ik je dan versieren?quote:
Dat bepaal ik welquote:
Onbeperkt bellenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze dan ook gratieszj
Dat zou ook wel akward zijnquote:
Niet meer met zomaar iemand nee, dat was ooit idd een soort van spannend, maar doet me nu ook weinig meer.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfs dat vind ik niet meer echt leuk om te doen
Doordat je je aangetrokken voelt tot mijn briljante posts en de nepfoto van een geil jong mokkel.quote:
Maar niet verrassend, het blijft FOK!quote:
Ja, hoog been there, done that gehalte.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfs dat vind ik niet meer echt leuk om te doen
Ik denk dat ik je stijl nog wel herken jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doordat je je aangetrokken voelt tot mijn briljante posts en de nepfoto van een geil jong mokkel.
Iets met ouders...quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onbeperkt bellen
Bijna onbepertk data.
SMS what the fuck is dat
Dat laatste is natuurlijk anders.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Niet meer met zomaar iemand nee, dat was ooit idd een soort van spannend, maar doet me nu ook weinig meer.
Maar wel met iemand die ik echt leuk vind.
Nou, ik zou toch wel licht geshockeerd zijn hoorquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar niet verrassend, het blijft FOK!.
Bijna onbeperkt data? Waar dan? Ik heb gehoord dat KPN een 5GB abbo heeft. Dat is nog geen dag yt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onbeperkt bellen
Bijna onbepertk data.
SMS what the fuck is dat
Nee, die post ik dan natuurlijk heel 'nonchalant' zo nu en dan. Met een 'hihi' en eenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je stijl nog wel herken ja.
Foto wordt al lastiger, heb me al tijden afgeleerd in fobo's te kijken.
De mijne niet. Geen smartphone. Lekker oldskoolquote:
I know, maar het is in het verleden wel gebeurd met FOK!sters na relatief kort contact. En dat vond ik allemaal wel spannend, maar de laatste keer waren het dus naaktfoto's zelfs en heel spannend vond ik het niet meerquote:
Anders ik welquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik zou toch wel licht geshockeerd zijn hoor
Air met een vent en dan ook nog jij
Thank God for kloonscansquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, die post ik dan natuurlijk heel 'nonchalant' zo nu en dan. Met een 'hihi' en eenerbij enzo
Hele contact met fokkers doet me weinig meer. Zelden meer behoefte om dat te vergroten / energie in te steken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar het is in het verleden wel gebeurd met FOK!sters na relatief kort contact. En dat vond ik allemaal wel spannend, maar de laatste keer waren het dus naaktfoto's zelfs en heel spannend vond ik het niet meer.
Alsof ik YT kijk met hun verplichte google+quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bijna onbeperkt data? Waar dan? Ik heb gehoord dat KPN een 5GB abbo heeft. Dat is nog geen dag yt.
Afgestompt...quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar het is in het verleden wel gebeurd met FOK!sters na relatief kort contact. En dat vond ik allemaal wel spannend, maar de laatste keer waren het dus naaktfoto's zelfs en heel spannend vond ik het niet meer.
Air's kloonquote:
Je wilde wel graag naar die meetquote:
Nou ja, deels, maar ook meer "ja, dit is allemaal wel leuk enzo, maar gaat er ook daadwerkelijk iets van komen of ben ik weer mijn tijd aan het verspillen aan iemand die vooral aandacht tekort komt?"quote:
Ja, heeft niets te maken met het feit dat ik jou wel weer eens wou zien natuurlijkquote:
Dat is ook wel een dingetje ja..quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, deels, maar ook meer "ja, dit is allemaal wel leuk enzo, maar gaat er ook daadwerkelijk iets van komen of ben ik weer mijn tijd aan het verspillen aan iemand die vooral aandacht tekort komt?"
Nooit iets mis met naakt natuurlijk.
Niet alleen de FOK!-mannnen zijn doorzichtig, maar de vrouwen ookquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, deels, maar ook meer "ja, dit is allemaal wel leuk enzo, maar gaat er ook daadwerkelijk iets van komen of ben ik weer mijn tijd aan het verspillen aan iemand die vooral aandacht tekort komt?"
Nooit iets mis met naakt natuurlijk.
Nou, wanneer kom je langs voor een trio-date?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, heeft niets te maken met het feit dat ik jou wel weer eens wou zien natuurlijk.
Lekker bro-huggen met Air.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, wanneer kom je langs voor een trio-date?
Nee, dat precies. Net als heel vroeger, toen je via IRC voor het eerst met iemand in de VS kon chatten deed je dat nachten lang. Is nu geen reet meer aan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ook wel een dingetje ja..
Er moet wel een realistisch vervolg aanzitten en niet enkel "voor de leuk online" .. want dat is geen reet meer aan
MMV is niet zo mijn dingquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, wanneer kom je langs voor een trio-date?
Al heel lang niet meer gehadquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:27 schreef HeatWave het volgende:
En toch kan ik van 1 berichtje kriebels krijgen nog.
Goed, jij hebt dan bijna onbeperkt internet. Dat is heel iets anders.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof ik YT kijk met hun verplichte google+
Heb ze niet nodig.
Kan alles streamen (muziek) wat ik wil met mijn 5gb.
Is dat te weinig dan stap ik over op bedrijfsbundel maar dat is al niet nodig
Met of zonder bloot?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat precies. Net als heel vroeger, toen je via IRC voor het eerst met iemand in de VS kon chatten deed je dat nachten lang. Is nu geen reet meer aan.
Dus dat dus ook, voorheen was het echt wel iets nieuws, een foto van iemand die je net kende van dr blote kont of tieten, maar na een paar keer is daar ook het nieuwe van af, blijven het "maar" een set tieten.
En toch kan ik van 1 berichtje kriebels krijgen nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |