Don't knock it till you've tried itquote:
Hoe was het voor jou?quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Don't knock it till you've tried it.
Nooit meer iets anders?quote:
Jawel hoor, maar ik kan het wel aanradenquote:
Hebben ze nog vacatures?quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, verandering is awesome!
Jazeker wel. Geweldig bedrijf dit. En leuk werk. En goede collega's. En veel borrels.
Hou hem al tijdje in de gaten, staat er wel eentje tussen waar ik wel op ga schrijven. Heb er al eens eerder gesolliciteerd, vlak voor ik hier kwam werken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
https://werkenbijns.nl/vacatures/
Stormfront is er niks bij als ze niet oppassen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:16 schreef stbabylon het volgende:
Forum gaat wel, FP is een fascistisch gezwel.
Nou inderdaad. Maar heb het Danny zien zeggen: discriminatie mag, zolang het maar in woorden is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stormfront is er niks bij als ze niet oppassen.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Maar heb het Danny zien zeggen: discriminatie mag, zolang het maar in woorden is.
Je mag op de FP blijkbaar gewoon roepen: alle joden zijn gore geldvarkens en alle negers zijn fucking katoenapen. Mag prima.quote:
Vrijheid van meningsuiting, jeweetz...quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je mag op de FP blijkbaar gewoon roepen: alle joden zijn gore geldvarkens en alle negers zijn fucking katoenapen. Mag prima.
Zolang je er verstandig mee om kan gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, jeweetz...
Zijn site zijn keuze. Zijn prima instanties voor die dat wettelijk kunnen beoordelen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Maar heb het Danny zien zeggen: discriminatie mag, zolang het maar in woorden is.
De buitenwereld ziet geen verschil tussen de FP en het forum. Over niet al te lange tijd, als je aangeeft een fokaccount te hebben, ben je automatisch een racist.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn site zijn keuze. Zijn prima instanties voor die dat wettelijk kunnen beoordelen.
Voor de rest niet op de FP komen het beste. Al is NWS niet beter
Dan zeg je hem opquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De buitenwereld ziet geen verschil tussen de FP en het forum. Over niet al te lange tijd, als je aangeeft een fokaccount te hebben, ben je automatisch een racist.
Waarom zou je dat tegen iemand zeggen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De buitenwereld ziet geen verschil tussen de FP en het forum. Over niet al te lange tijd, als je aangeeft een fokaccount te hebben, ben je automatisch een racist.
Dat is nergens vastgelegdquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang je er verstandig mee om kan gaan.
Dat valt allemaal wel mee zodra de andere partij ook gewoon in extremen zijn mening kan geven hier. En die zijn er zat inmiddels.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat wel.. niet welk accountquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:02 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb nog nooit tegen iemand verteld dat ik hier een account heb
Idd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zou je dat tegen iemand zeggen?
Ja, dat maakt het er gezelliger opquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee zodra de andere partij ook gewoon in extremen zijn mening kan geven hier. En die zijn er zat inmiddels.
Aan wie vertel je dat dan? En waarom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Nee, dat zeg ik niet. Maar het is dus niet dat FOK! alleen voor de blanke kaalkop is, ook de relmocro en geradicaliseerde moslim braakt hier zijn bile uit...quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het er gezelliger op
Van mij hoeft dat allemaal niet. Wat een rioolquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Maar het is dus niet dat FOK! alleen voor de blanke kaalkop is, ook de relmocro en geradicaliseerde moslim braakt hier zijn bile uit...
quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aan wie vertel je dat dan? En waarom?Tegen een goede vriendin van me bv of soms een collegaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"ik zit op zo'n forum en af en toe best geinig, want dit en dat"
en evt vragen ze wel forum en dan zeg ik wel fok.
Welkom in het nederland van 2015quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat allemaal niet. Wat een riool
Maar goed, ik kom zelden buiten R&P en vind het wel prima onder die steen
En dan gaan ze kijken en denken ze: ooooowkeeeeee....quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegen een goede vriendin van me bv of soms een collega
Als je op het forum komt valt dat wel mee denk ik, de AT is redelijk "normaal" opzich.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan gaan ze kijken en denken ze: ooooowkeeeeee....
Het lijkt soms wel of niemand meer in staan is enige nuance te zien of uit te spreken. Alles is zo zwart/wit. Jammer hoorquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welkom in het nederland van 2015.
Ik wel, maar ik probeer (lukt me niet genoeg) me niet te mengen in NWS en POL.
Mwah, ik moet echt zoeken om de normale topics te vinden. Veel ONZ, KLB en SC.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je op het forum komt valt dat wel mee denk ik, de AT is redelijk "normaal" opzich.
het blijft internet he, snel vuren en weer wegquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het lijkt soms wel of niemand meer in staan is enige nuance te zien of uit te spreken. Alles is zo zwart/wit. Jammer hoor
BNW is ook zo'n mooie
Ja ok, maar als je de AT ziet, niet de inhoud per se, lijkt het nog wel een redelijk normaal forumquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mwah, ik moet echt zoeken om de normale topics te vinden. Veel ONZ, KLB en SC.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:02 schreef MissMSX het volgende:
Denk je dat je vent het weet?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:02 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:11 schreef MissMSX het volgende:
Let's face it, FOK! is gewoon bij lange na niet zo leuk meer als 15 jaar terug
Maar ook daarbuiten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het blijft internet he, snel vuren en weer weg.
Hell no! Die is de laatste die ik zoiets zou vertellen!quote:
Doe eens niet het zo met me eens zijn. Dat staat je nietquote:
Mwah, het is groter en chaotischer, maar nog steeds leuk. Alleen idd stukken minder persoonlijk, dus ook minder nuance denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:11 schreef MissMSX het volgende:
Je mag me een fossiel noemen
Dat is ook gewoon zo.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:11 schreef MissMSX het volgende:
Toen viel er zowat om elk topic wel te lachen. Nu is het echt toeval als je een echt grappig topic tegenkomt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, het is groter en chaotischer, maar nog steeds leuk. Alleen idd stukken minder persoonlijk, dus ook minder nuance denk ik.
De mensen waartegen ik het zeg diequote:Op donderdag 12 maart 2015 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan gaan ze kijken en denken ze: ooooowkeeeeee....
De jeugd is ook niet meer zo leuk als 15 jaar geledenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:11 schreef MissMSX het volgende:
Maar je hebt wel gelijk dat het een stuk minder persoonlijk is en dat dat het (wat mij betreft) ook minder leuk maakt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, het is groter en chaotischer, maar nog steeds leuk. Alleen idd stukken minder persoonlijk, dus ook minder nuance denk ik.
Ik denk ook niet dat het heel veel kwaad kan nee, maar toch voel ik me er niet prettig bij. FOK! is gewoon lekker 'mijn geheim'. Klinkt zwaarder dan ik bedoel hoorquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De mensen waartegen ik het zeg die
- of kennen fok al, maar doen er weinig mee
- of kennen fok niet en vinden dat ook alles behalve interessant.
Dus geen gevaar
Of jij hebt gewoon geen gevoel voor humor meer.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toen viel er zowat om elk topic wel te lachen. Nu is het echt toeval als je een echt grappig topic tegenkomt.
Er lopen nu ook wel stukken meer van die kansloze pubers rond. Puberhumor...quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De jeugd is ook niet meer zo leuk als 15 jaar geleden
quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er lopen nu ook wel stukken meer van die kansloze pubers rond. Puberhumor...
Verbeterde humorquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Of jij hebt gewoon geen gevoel voor humor meer.
Maar je bent het niet met me eens?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Of jij hebt gewoon geen gevoel voor humor meer.
Er zijn er maar een paar, en de helft ervan is zo blank als vla.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Maar het is dus niet dat FOK! alleen voor de blanke kaalkop is, ook de relmocro en geradicaliseerde moslim braakt hier zijn bile uit...
Wss dacht de oudere generatie dat over jouw humor als fok toen al langer bestond.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er lopen nu ook wel stukken meer van die kansloze pubers rond. Puberhumor...
Snap het wel hoor, daarom wil ik ook niet dat men mijn account weetquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk ook niet dat het heel veel kwaad kan nee, maar toch voel ik me er niet prettig bij. FOK! is gewoon lekker 'mijn geheim'. Klinkt zwaarder dan ik bedoel hoor![]()
Ik was geen puber toen ik op FOK! kwamquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wss dacht de oudere generatie dat over jouw humor als fok toen al langer bestond.
Vroeger is altijd beter
"als"quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:19 schreef MissMSX het volgende:
Ik was geen puber toen ik op FOK! kwam
Dat kan ik heel goed begrijpenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap het wel hoor, daarom wil ik ook niet dat men mijn account weet
De wereld is grappigquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed begrijpen
Andersom ben ik ook weer niet heel happig hier op FOK! privegegevens te delen of het achterste van mijn tong te laten zien. Grappig wel hoe dat werkt: zelfde persoon, andere kant
Als m'n tante een vent was was het m'n oomquote:
Ik ben een meeloper met de juiste mensenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doe eens niet het zo met me eens zijn. Dat staat je niet
Op FOK! naquote:
Jij bent ook gewoon nog een puber. Wij zijn 'verder'!quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen, maar goed, dat is natuurlijk persoonlijk. Ik vind soms die hele puberale dingen ook nog wel grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ja natuurlijk wel. Het is ook veel rustiger sowieso. FOK! is niet meer wat het geweest is. Maar ik vind het wel fijn dat jullie er nog steeds zijn. Dit is toch een beetje mijn thuis op het interwebz.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar je bent het niet met me eens?
Denk dat het idd een generatiekloof is. Herken het zelf ook wel hoor. Maar blijkbaar vinden anderen het wel grappig anders was het al heel snel dood gebloed natuurlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als m'n tante een vent was was het m'n oom
Mijn punt is dat ik het gewoon jammer vindt dat humor vinden op FOK! moeite kost. Opvallend dat als ik al iets grappigs zie het meestal van de oudere users afkomstig is.
Maar ja, misschien toch wel een generatiekloof (hoewel ik in 9 van de 10 'grappige' topics ook zelden veel mensen echt zie lachen).
I will work to elevate you. Just enough to bring you down.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben een meeloper met de juiste mensen
quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon nog een puber. Wij zijn 'verder'!Dat zal het zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik was even verder, maar dat is alweer terug.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel. Het is ook veel rustiger sowieso. FOK! is niet meer wat het geweest is. Maar ik vind het wel fijn dat jullie er nog steeds zijn. Dit is toch een beetje mijn thuis op het interwebz.
FOK! is ook wel aan het doodbloeden als ik de cijfers mag gelovenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat het idd een generatiekloof is. Herken het zelf ook wel hoor. Maar blijkbaar vinden anderen het wel grappig anders was het al heel snel dood gebloed natuurlijk.
Aaaaw, echt?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Ik was even verder, maar dat is alweer terug.
Afzinken zeg ikquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
FOK! is ook wel aan het doodbloeden als ik de cijfers mag geloven
Zijn dat echt de cijfers of bepaalde cijfers. Hoor dat de laatste tijd veel vaker, maar er zijn zowel voor als tegenstanders vanquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:27 schreef MissMSX het volgende:
FOK! is ook wel aan het doodbloeden als ik de cijfers mag geloven
Op ons naquote:
Ik heb me er niet in verdiept eerlijk gezegd. Misschien is het ook niet zoquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn dat echt de cijfers of bepaalde cijfers. Hoor dat de laatste tijd veel vaker, maar er zijn zowel voor als tegenstanders van
Het grappige is wel dat er een heel clubje jaren zit te zeiken om OO toegang om er meer leven in te krijgen. Nog steeds net zo dood.quote:
Ik ook niet. En dan nog, dan bloed het toch lekker dood, gaan we daarna met een klein clubje verder. Zie het probleem nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb me er niet in verdiept eerlijk gezegd. Misschien is het ook niet zo
Ja, heel veel stuff happens. Dat maakt het nog niet minder vervelend. Ik gun het je gewoon welquote:
Denk dat er wel minder posts gedaan worden, maar of dat alles zegt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb me er niet in verdiept eerlijk gezegd. Misschien is het ook niet zo
Dank je. Ik ook welquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, heel veel stuff happens. Dat maakt het nog niet minder vervelend. Ik gun het je gewoon wel
Weet je nog, van die kano?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]Ja, het is hier wel echt supersuf, maar in ieder geval wel bekend en genoeg jaren aan 'inside' grapjes om op terug te vallen
Ja, maar nu heeft bijna iedereen OO-toegang. Beetje doorgeslagen de andere kant op.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het grappige is wel dat er een heel clubje jaren zit te zeiken om OO toegang om er meer leven in te krijgen. Nog steeds net zo dood.
O ja, zo zeg ik het ook. 'Hoe kom je steeds aan die kortingsbonnen van de H&M?'quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegen een goede vriendin van me bv of soms een collega
Ik was 15 jaar geleden ook een stuk leuker.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De jeugd is ook niet meer zo leuk als 15 jaar geleden
Kleine clubjes die verder gaan is meestal geen succes. Het succes van FOK! is toch wel dat je je in een klein clubje kunt begeven als je dat wilt maar dat er tegelijkertijd ook nog een hele wereld omheen zit als het in het clubje even rustig is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dan nog, dan bloed het toch lekker dood, gaan we daarna met een klein clubje verder. Zie het probleem niet
Nu iedereen die 10 jaar of langer lid is en 500+ posts heeft? Zo ietsquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar nu heeft bijna iedereen OO-toegang. Beetje doorgeslagen de andere kant op.
Maar ook dan denk ik inderdaad niet dat het daar heel druk zou zijn. Interessant fenomeen
LAPOquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk dat er wel minder posts gedaan worden, maar of dat alles zegt.
10 keer : FIPO of 1 keer een langere post, ik zie liever het laatste.
Voor je mij kende.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was 15 jaar geleden ook een stuk leuker.
"OO"?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar nu heeft bijna iedereen OO-toegang. Beetje doorgeslagen de andere kant op.
Maar ook dan denk ik inderdaad niet dat het daar heel druk zou zijn. Interessant fenomeen
Same here, ik bestel veel via V&A dus ik heb het als een soort prive-marktplaats gebracht waar mensen elkaar min of meer kennen. Dat snappen ze wel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, zo zeg ik het ook. 'Hoe kom je steeds aan die kortingsbonnen van de H&M?'
'Ja zo'n groot forum, staat van alles op.'
Ja, absoluut. Toch kut.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dank je. Ik ook wel. Maar als het niet goed voelt moet je het afkappen voor het dramatisch wordt. Best jammer, lief meisje etc, maar gewoon niet passend bij mij...
Door mij nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
LAPO
MIPO
Zijn smileyposts nog verboten eigenlijk?
Nee, vertelquote:
Mn beste vriendin schijnt hier ook af en toe wat rond te dwalen in LIF. Ze vroeg hoe ik aan mn katten kwam, "Ja, via zo'n forum, FOK! Ken je vast niet".quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, baal er ook wel van uiteraard. je wil sowieso dat het werkt natuurlijk. Maar ook dat je "weer overnieuw" moet beginnen is ook jammer.quote:
Er was een wortel in een kano en Plato was gezonken ofzo.quote:
"Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?"quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Nee, een groot forum."
Er heeft nog nooit iemand verder gevraagd
Vroeger kwam nog wel eens de reactie of ik dat dan niet eng vond. Afspreken met onbekende mannen die je via internet had leren kennen
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Klopt, maar een klein clubje kan altijd nog weer uitgroeien tot meer hequote:Op donderdag 12 maart 2015 14:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kleine clubjes die verder gaan is meestal geen succes. Het succes van FOK! is toch wel dat je je in een klein clubje kunt begeven als je dat wilt maar dat er tegelijkertijd ook nog een hele wereld omheen zit als het in het clubje even rustig is.
Zoiets ja. Dat vind ik dan dus weer niet oldbiequote:Op donderdag 12 maart 2015 14:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu iedereen die 10 jaar of langer lid is en 500+ posts heeft? Zo iets
Dus elke dag nieuwe mensen dacht ik
Zitten die nog met zijn 5 op wij zijn voetbal. De afvalligequote:Op donderdag 12 maart 2015 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Er was een wortel in een kano en Plato was gezonken ofzo.![]()
Plaat.
IK MIS ZE ZO!!
Oldbies Only.quote:
Dan ben je makkelijk te tracerenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Mn beste vriendin schijnt hier ook af en toe wat rond te dwalen in LIF. Ze vroeg hoe ik aan mn katten kwam, "Ja, via zo'n forum, FOK! Ken je vast niet".
MAAR DAT IS OOK KEI-ENG! Daar zitten alleen enge mannen op, ik heb dat gelezen in de krant en wat daar in staat klopt altijd!!!!111quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vroeger kwam nog wel eens de reactie of ik dat dan niet eng vond. Afspreken met onbekende mannen die je via internet had leren kennen
De halve wereld is bij me thuis geweest, echt anoniem ben ik niet meerquote:
Pffff ja, daar kan ik me echt alles bij voorstellen. Het is dat iedereen je hier al kent anders had ik een datingtopic voor je geopendquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, baal er ook wel van uiteraard. je wil sowieso dat het werkt natuurlijk. Maar ook dat je "weer overnieuw" moet beginnen is ook jammer.
Linkse Platoquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Er was een wortel in een kano en Plato was gezonken ofzo.![]()
Plaat.
IK MIS ZE ZO!!
Het kan. Maar ik geloof er niet zo in.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar een klein clubje kan altijd nog weer uitgroeien tot meer he
Even kijken, 7 miljard mensen, gedeeld door 40 * 365 dagen delen door twee... 240.000 per dag. Best druk dan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De halve wereld is bij me thuis geweest, echt anoniem ben ik niet meer.
Niet iedereen hoorquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pffff ja, daar kan ik me echt alles bij voorstellen. Het is dat iedereen je hier al kent anders had ik een datingtopic voor je geopend
Ik kom hier juist dankzij een vriendinquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Mn beste vriendin schijnt hier ook af en toe wat rond te dwalen in LIF. Ze vroeg hoe ik aan mn katten kwam, "Ja, via zo'n forum, FOK! Ken je vast niet".
Klopt ja. Ook dat was leuker vroeger. Toen nog niet iedereen op internet zat.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Het is tegenwoordig ook niet meer zo apart als 10 jaar terug, iemand leren kennen via internet, of het nou datingsites, facebook of tinder is.
Mijn punt preciesquote:
Zo irritant als je een keer verbonden bent met zo'n netwerk met algemene naam "Ziggo" ofzo, krijg je als je door de stad loopt om de 2 minuten een popup om je wachtwoord in te voeren omdat al die flikkers te lui zijn om dat te veranderen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt ja. Ook dat was leuker vroeger. Toen nog niet iedereen op internet zat.
Toevallig van de week nog met Air over het feit dat wij de enige in de buurt zijn met een fatsoenlijke netwerk-naam. 15 jaar terug verzon iedereen een naam voor zoiets. En voor z'n hele PC-zooi.
Misschien naief, maar ik heb het echt nooit zo ervarenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:40 schreef Q. het volgende:
[..]
MAAR DAT IS OOK KEI-ENG! Daar zitten alleen enge mannen op, ik heb dat gelezen in de krant en wat daar in staat klopt altijd!!!!111
Nerdsquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt ja. Ook dat was leuker vroeger. Toen nog niet iedereen op internet zat.
Toevallig van de week nog met Air over het feit dat wij de enige in de buurt zijn met een fatsoenlijke netwerk-naam. 15 jaar terug verzon iedereen een naam voor zoiets. En voor z'n hele PC-zooi.
Ach, ik meet al vanaf het eerste jaar dat op internet zit, 1996 ofzo. De eerste twee keer vond ik het nog eng maar daarna niet bepaald meer.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien naief, maar ik heb het echt nooit zo ervaren
Sowieso vind ik dat FOK! toch wel wat minder anoniem is. Je zit altijd wel ergens in een groep. Er is altijd wel iemand die een user kent. Ik weet niet, voelt wel vertrouwd
Maar weten je niet-FOK!-kennissen ook van jouw FOK!bestaan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De halve wereld is bij me thuis geweest, echt anoniem ben ik niet meer.
Nee, ik ook niet, ook al ben ik een manquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien naief, maar ik heb het echt nooit zo ervaren
Sowieso vind ik dat FOK! toch wel wat minder anoniem is. Je zit altijd wel ergens in een groep. Er is altijd wel iemand die een user kent. Ik weet niet, voelt wel vertrouwd
Kaalkoppiesquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet iedereen hoor.
Was zaterdag op een FP-meeting, weer eens hele andere mensen, best leuk.
Ja, die heb ikquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar weten je niet-FOK!-kennissen ook van jouw FOK!bestaan.
Of wacht... heb je die wel?![]()
Gelukkig wel naar Den Haag getrokkenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, als je uit Limburg komt ben je altijd een beetje wereldvreemd.
nee, voornamelijk linksche hondenquote:
Ik heb het niet zo op de cloud. Hebben onze eigen cloudquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nerds.
Ik heb niet eens meer echt een netwerk an zich, alles is wel verbonden, maar via iCloud/dropbox oid. Heb nog wel onderlinge connecties, maar echt een netwerk incl server heb ik al jaren niet meer.
Ja, datquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo irritant als je een keer verbonden bent met zo'n netwerk met algemene naam "Ziggo" ofzo, krijg je als je door de stad loopt om de 2 minuten een popup om je wachtwoord in te voeren omdat al die flikkers te lui zijn om dat te veranderen.
Of dat nou zo'n verbetering is....quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig wel naar Den Haag getrokken
Er is ook niks engs aanquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, ik meet al vanaf het eerste jaar dat op internet zit, 1996 ofzo. De eerste twee keer vond ik het nog eng maar daarna niet bepaald meer.![]()
Mwah, ik heb niets bijzonders om op te slaan, dus ik vind het wel best.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op de cloud. Hebben onze eigen cloud
Ja, loverboypraktijken enzo?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, ook al ben ik een man.
Maar ik heb toch wel eea creepy zooi gezien (gedaan ook ja,) via FOK! en meets etc hoor
.
Zie je wel!quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die heb ik. En een paar weten iets, vaag, maar niet in details etc..
Nog ergerquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, voornamelijk linksche honden. Het was crew.
Angstaanjagend ben jijquote:
Nou ja, gewoon veel creepy gedrag, stalking etc gezien, gehoord. Niet echt zo "professioneel" als loverboys hoor. Maar veel oneerbare voorstellen etcquote:
Gewoon autist noemen we dat.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon veel creepy gedrag, stalking etc gezien, gehoord. Niet echt zo "professioneel" als loverboys hoor. Maar veel oneerbare voorstellen etc.
Bijzonder? Mwah, maar ik zet mijn administratie ook niet zomaar bij het grofvuilquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik heb niets bijzonders om op te slaan, dus ik vind het wel best.
Je broer moet je op een gegeven moment wel eens vertellen waar je vriendin vandaan komt natuurlijkquote:
Dat heb ik wel digitaal idd, maar ik heb het over foto's etc, dat wil ik wel backuppen, maar als Apple erin wil kijken, leef je uitquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bijzonder? Mwah, maar ik zet mijn administratie ook niet zomaar bij het grofvuil
Dat.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:50 schreef Cue_ het volgende:
Fokkers zijn vooral raar / autist ipv eng.
Ik vind autisten best engquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:50 schreef Cue_ het volgende:
Fokkers zijn vooral raar / autist ipv eng.
Ja, maar moet je toch alleen maar om lachen? Die oneerbare voorstellen dan he.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon veel creepy gedrag, stalking etc gezien, gehoord. Niet echt zo "professioneel" als loverboys hoor. Maar veel oneerbare voorstellen etc.
Hmmm, ik weet niet of mijn broer weet waar ik mijn vent vandaan hebquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je broer moet je op een gegeven moment wel eens vertellen waar je vriendin vandaan komt natuurlijk.
Soms wel, maar ik heb een (hele) tijd geleden een soort affaire gehad met een toen erg jong meisje, was wederzijds hoor, maar verdomme de PM's die die kreegquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar moet je toch alleen maar om lachen? Die oneerbare voorstellen dan he.
Stalking lijkt me minder fijn, gelukkig niet meegemaakt.
Het is ook maar hoe je er zelf mee omgaat. Maar nu ben ik de moeilijkste niet, dat weet je
Ik vind het een principe-kwestie. Al die mensen die zeggen 'ik heb toch niets te verbergen' als het over privacy gaat. Nou, jij misschien niet, maar ik welquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik wel digitaal idd, maar ik heb het over foto's etc, dat wil ik wel backuppen, maar als Apple erin wil kijken, leef je uit.
Het toppunt was toch die semi-mongoloide die haar t-shirt omhoog trok bij mr coco's.....quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Maar ik heb toch wel eea creepy zooi gezien
Dan bel je toch de politie? Of je koopt een tazer.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat.Maar goed. Beperkt zich niet tot FOK! Een vriendin van me wordt nu ook goed gestalkt door één of andere autist die 'Ik moet je niet, ga weg!' niet begrijpt. Elke avond bellen, staat regelmatig zo op de stoep terwijl hij 100 km verderop woont. God, zo blij dat ik een man ben.
Ik ben veel dingen, maar geen autistquote:
Oh, dat heb ik wel, ze hoeven geen inzicht in mijn leven qua roken/drinken/spuiten/snuivenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het een principe-kwestie. Al die mensen die zeggen 'ik heb toch niets te verbergen' als het over privacy gaat. Nou, jij misschien niet, maar ik wel
de sociaal gehandicapten zijn vaak gewoon vermoeiend ja.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn ze ook wel.
Al is het vooral irritant dan eng
Bedankt, trueno-flashback, echt waar ik op zit te wachtenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:55 schreef Knut het volgende:
[..]
Het toppunt was toch die semi-mongoloide die haar t-shirt omhoog trok bij mr coco's.....
Maar dan nog. Je trekt je toch niks aan van een PM van een of andere kansloze autist?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms wel, maar ik heb een (hele) tijd geleden een soort affaire gehad met een toen erg jong meisje, was wederzijds hoor, maar verdomme de PM's die die kreeg.
Ligt idd ook aan hoe je je opstelt hier natuurlijk, loop jij overal de virtuele hoer uit te hangen zal je meer aandacht krijgen dan als je alleen in het Brei-topic post.
Die van mij heet Relaxruimte, omdat ik in een oude hoerenkeet woonquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo irritant als je een keer verbonden bent met zo'n netwerk met algemene naam "Ziggo" ofzo, krijg je als je door de stad loopt om de 2 minuten een popup om je wachtwoord in te voeren omdat al die flikkers te lui zijn om dat te veranderen.
Ohja! Die was het.quote:
Ik voel dat aan.quote:echt waar ik op zit te wachten.
Whut?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:55 schreef Knut het volgende:
[..]
Het toppunt was toch die semi-mongoloide die haar t-shirt omhoog trok bij mr coco's.....
God... Ik hou van google, en ik haat google. Allebei tegelijk:quote:
Ik heb veel (werk)-documenten erop staan. dat gaat echt niemand een zak aan. En m'n foto's eigenlijk ook niet vind ik. Maar goed. Ik ben ook niet heel consequent, maar me wel heel bewust van wat ik op instagarm of twitter ofzo gooi dat dat publiekelijk is. Daar ben ik dus voorzichtig (bewust) mee.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik wel, ze hoeven geen inzicht in mijn leven qua roken/drinken/spuiten/snuiven.
Maar een bak oude foto's, ik vind het wel erg makkelijk in de cloud, en daar staat echt niets op verder.
Nou dat precies, het staat op de servers van google, samen met 1000000TB aan andere meuk. En google heeft crawlers die daar automatisch doorheen zoeken. Dikke boeie.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik wel, ze hoeven geen inzicht in mijn leven qua roken/drinken/spuiten/snuiven.
Maar een bak oude foto's, ik vind het wel erg makkelijk in de cloud, en daar staat echt niets op verder.
1 niet nee, meerdere per dag, wekenlang, gaat toch irriterenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar dan nog. Je trekt je toch niks aan van een PM van een of andere kansloze autist?
Fijne gavequote:Op donderdag 12 maart 2015 14:57 schreef Knut het volgende:
[..]
Ohja! Die was het.
[..]
Ik voel dat aan..
Die eerste foto is natuurlijk ook wel gelijk geniaal met die kerel dertussenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:58 schreef Knut het volgende:
[..]
God... Ik hou van google, en ik haat google. Allebei tegelijk:
ONZ / Ik zoek een foto van Trueno [Oldbies, Bifi's, BIER! etc]
Oh fuck, now I remember (de foto dan he)quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:58 schreef Knut het volgende:
[..]
God... Ik hou van google, en ik haat google. Allebei tegelijk:
ONZ / Ik zoek een foto van Trueno [Oldbies, Bifi's, BIER! etc]
Daarom idd. Mijn persoonlijke gegevens etc heb ik wel ergens anders, maar mijn dropbox etc staat vol met foto's, epubs, PDFs etc, ze leven zich maar uit.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou dat precies, het staat op de servers van google, samen met 1000000TB aan andere meuk. En google heeft crawlers die daar automatisch doorheen zoeken. Dikke boeie.
Van die mensen die denken dat een Apple of google employee in hun foto's gaat snoopen
Zou ik ook doen ja. Maar ze denkt het met praten wel op te kunnen lossen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan bel je toch de politie? Of je koopt een tazer.
Ja, een volle inbox is kutquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 niet nee, meerdere per dag, wekenlang, gaat toch irriteren.
Al die jonge koppenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Zo lang geleden is het allemaal niet eens.
PM, PM...quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In mijn gmail heb ik bijna 6000 mail in mijn inbox en hij zit nog lang niet vol.
Ik denk niet dat iemand ze ooit nog krijgt. DM's zijn de shizzle.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:06 schreef MissMSX het volgende:
Niet dat ik ooit nog PM's krijg. Ik ben een beetje over mijn hoogtepunt heen geloof ik...
Je post alleen hier, wij kennen je alquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:06 schreef MissMSX het volgende:
Niet dat ik ooit nog PM's krijg. Ik ben een beetje over mijn hoogtepunt heen geloof ik...
Die krijg ik al helemaal nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand ze ooit nog krijgt. DM's zijn de shizzle.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:06 schreef MissMSX het volgende:
Mij? Ik weet van niksquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je post alleen hier, wij kennen je al.
Ik DM nog wel eens hoor, niet altijd smeuig ofzo.
Nee, jou nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mij? Ik weet van niks
En die paar laffe sms-jes waarna het meteen weer ophield...
Ik ben 'te ver'
Nou ja, je weet wel, PM-PM's...quote:
sms, wow, das lang geleden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mij? Ik weet van niks
En die paar laffe sms-jes waarna het meteen weer ophield...
Ik ben 'te ver'
Zie je wel, als zelfs JIJ me al niet wil DM-en...quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jou niet.
Maar dat was niet bewust hoor.
Tegenwoordig zijn ze dan ook gratieszjquote:
Dat doe ik af en toe nog wel met een vriend van me. Maar het is niet meer zoals vroeger, aangezien dat er nu hetzelfde uitziet als whatsapp en al die dingen.quote:
Het was wel een goed gesprek, dat is ook wat waardquote:
Je.....bent....veels....te... trouw...bezetquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie je wel, als zelfs JIJ me al niet wil DM-en...
Bedankt hoor, nu voel ik me oud, uitgezakt en kut
Ah, de cue voor ICQ/MSN.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doe ik af en toe nog wel met een vriend van me. Maar het is niet meer zoals vroeger, aangezien dat er nu hetzelfde uitziet als whatsapp en al die dingen.
Tis anders
Nu niet meer, het had zo mooi kunnen zijnquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:13 schreef MissMSX het volgende:
Het was wel een goed gesprek, dat is ook wat waard
Ja, maar dat weet toch niet iedereen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je.....bent....veels....te... trouw...bezet.
Ja, maar ik wel, en ik mag je eega (nou ja, zijn virtuele zelf) welquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet toch niet iedereen?
En bovendien ken ik nog wel iemand die bezet is en daar geen last van heeft
had je mij je tieten laten zien dan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu niet meer, het had zo mooi kunnen zijn
Jij stuurt hem geile PM's?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik wel, en ik mag je eega (nou ja, zijn virtuele zelf) wel.
Kan me nog herinneren dat ze fl0,50 warenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze dan ook gratieszj
Dan had ik wel een andere term dan "mag" gebruiktquote:
Eega... damn, dat klinkt echt way te verquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik wel, en ik mag je eega (nou ja, zijn virtuele zelf) wel.
50.000 O+
quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eega... damn, dat klinkt echt way te ver
Ik denk dat ik maar eens een kloon ga aanmaken.Ja, maar, hoe weet ik dan dat jij het bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ja, echt afzetterij. Mijn god, wat hebben die lui daar wel niet op verdiendquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat ze fl0,50 waren
Ik had het niet eens over foto's. Geile praat jeweetzquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan had ik wel een andere term dan "mag" gebruikt.
Nee, dat heb ik sowieso vrijwel nooit gedaan, 1 keer een bodyshot zonder kop (met boxer) nadat ik een heel naakt lijf toegestuurd kreeg, zo onverwachts.
Net zoveel als nu voor "embee's". Echt het feit dat ze in 2015 nog in MB rekenen zegt al genoeg....quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, echt afzetterij. Mijn god, wat hebben die lui daar wel niet op verdiend
Niet, dat is het puntquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar, hoe weet ik dan dat jij het bent?.
Ow, nou nee, niet met Air iigquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had het niet eens over foto's. Geile praat jeweetz
Hoe moet ik je dan versieren?quote:
Dat bepaal ik welquote:
Onbeperkt bellenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze dan ook gratieszj
Dat zou ook wel akward zijnquote:
Niet meer met zomaar iemand nee, dat was ooit idd een soort van spannend, maar doet me nu ook weinig meer.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfs dat vind ik niet meer echt leuk om te doen
Doordat je je aangetrokken voelt tot mijn briljante posts en de nepfoto van een geil jong mokkel.quote:
Maar niet verrassend, het blijft FOK!quote:
Ja, hoog been there, done that gehalte.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfs dat vind ik niet meer echt leuk om te doen
Ik denk dat ik je stijl nog wel herken jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doordat je je aangetrokken voelt tot mijn briljante posts en de nepfoto van een geil jong mokkel.
Iets met ouders...quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onbeperkt bellen
Bijna onbepertk data.
SMS what the fuck is dat
Dat laatste is natuurlijk anders.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Niet meer met zomaar iemand nee, dat was ooit idd een soort van spannend, maar doet me nu ook weinig meer.
Maar wel met iemand die ik echt leuk vind.
Nou, ik zou toch wel licht geshockeerd zijn hoorquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar niet verrassend, het blijft FOK!.
Bijna onbeperkt data? Waar dan? Ik heb gehoord dat KPN een 5GB abbo heeft. Dat is nog geen dag yt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onbeperkt bellen
Bijna onbepertk data.
SMS what the fuck is dat
Nee, die post ik dan natuurlijk heel 'nonchalant' zo nu en dan. Met een 'hihi' en eenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je stijl nog wel herken ja.
Foto wordt al lastiger, heb me al tijden afgeleerd in fobo's te kijken.
De mijne niet. Geen smartphone. Lekker oldskoolquote:
I know, maar het is in het verleden wel gebeurd met FOK!sters na relatief kort contact. En dat vond ik allemaal wel spannend, maar de laatste keer waren het dus naaktfoto's zelfs en heel spannend vond ik het niet meerquote:
Anders ik welquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik zou toch wel licht geshockeerd zijn hoor
Air met een vent en dan ook nog jij
Thank God for kloonscansquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, die post ik dan natuurlijk heel 'nonchalant' zo nu en dan. Met een 'hihi' en eenerbij enzo
Hele contact met fokkers doet me weinig meer. Zelden meer behoefte om dat te vergroten / energie in te steken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar het is in het verleden wel gebeurd met FOK!sters na relatief kort contact. En dat vond ik allemaal wel spannend, maar de laatste keer waren het dus naaktfoto's zelfs en heel spannend vond ik het niet meer.
Alsof ik YT kijk met hun verplichte google+quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bijna onbeperkt data? Waar dan? Ik heb gehoord dat KPN een 5GB abbo heeft. Dat is nog geen dag yt.
Afgestompt...quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar het is in het verleden wel gebeurd met FOK!sters na relatief kort contact. En dat vond ik allemaal wel spannend, maar de laatste keer waren het dus naaktfoto's zelfs en heel spannend vond ik het niet meer.
Air's kloonquote:
Je wilde wel graag naar die meetquote:
Nou ja, deels, maar ook meer "ja, dit is allemaal wel leuk enzo, maar gaat er ook daadwerkelijk iets van komen of ben ik weer mijn tijd aan het verspillen aan iemand die vooral aandacht tekort komt?"quote:
Ja, heeft niets te maken met het feit dat ik jou wel weer eens wou zien natuurlijkquote:
Dat is ook wel een dingetje ja..quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, deels, maar ook meer "ja, dit is allemaal wel leuk enzo, maar gaat er ook daadwerkelijk iets van komen of ben ik weer mijn tijd aan het verspillen aan iemand die vooral aandacht tekort komt?"
Nooit iets mis met naakt natuurlijk.
Niet alleen de FOK!-mannnen zijn doorzichtig, maar de vrouwen ookquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, deels, maar ook meer "ja, dit is allemaal wel leuk enzo, maar gaat er ook daadwerkelijk iets van komen of ben ik weer mijn tijd aan het verspillen aan iemand die vooral aandacht tekort komt?"
Nooit iets mis met naakt natuurlijk.
Nou, wanneer kom je langs voor een trio-date?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, heeft niets te maken met het feit dat ik jou wel weer eens wou zien natuurlijk.
Lekker bro-huggen met Air.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, wanneer kom je langs voor een trio-date?
Nee, dat precies. Net als heel vroeger, toen je via IRC voor het eerst met iemand in de VS kon chatten deed je dat nachten lang. Is nu geen reet meer aan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ook wel een dingetje ja..
Er moet wel een realistisch vervolg aanzitten en niet enkel "voor de leuk online" .. want dat is geen reet meer aan
MMV is niet zo mijn dingquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, wanneer kom je langs voor een trio-date?
Al heel lang niet meer gehadquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:27 schreef HeatWave het volgende:
En toch kan ik van 1 berichtje kriebels krijgen nog.
Goed, jij hebt dan bijna onbeperkt internet. Dat is heel iets anders.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof ik YT kijk met hun verplichte google+
Heb ze niet nodig.
Kan alles streamen (muziek) wat ik wil met mijn 5gb.
Is dat te weinig dan stap ik over op bedrijfsbundel maar dat is al niet nodig
Met of zonder bloot?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat precies. Net als heel vroeger, toen je via IRC voor het eerst met iemand in de VS kon chatten deed je dat nachten lang. Is nu geen reet meer aan.
Dus dat dus ook, voorheen was het echt wel iets nieuws, een foto van iemand die je net kende van dr blote kont of tieten, maar na een paar keer is daar ook het nieuwe van af, blijven het "maar" een set tieten.
En toch kan ik van 1 berichtje kriebels krijgen nog.
Het is zelfs 10Gb inmiddels. Niet gezien.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, jij hebt dan bijna onbeperkt internet. Dat is heel iets anders.
Laatst een middag mixes aan gehad via yt, even vergeten de foon op wifi te zetten. Oops.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb 5GB idd, stream alleen muziek eigenlijk, soms een film van mijn eigen thuis PC, maar meestal kom ik er niet aan.
Zonder zelfs, zelfs zonder iets van flirts er in, als de persoon maar kloptquote:
Dan nog. Als je video gaat streamen, zit je daar zo aan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is zelfs 10Gb inmiddels. Niet gezien.
Ik vond het serieus wel jammer dat de meet niet doorgingquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MMV is niet zo mijn ding.
Maar voor dingen met kleren aan ben ik wel in dan.
Dan gaat het hard ja.... Maar ik heb altijd nog 2GB via mijn werktelefoon als het echt moetquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laatst een middag mixes aan gehad via yt, even vergeten de foon op wifi te zetten. Oops.
Ja, ik ook welquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vond het serieus wel jammer dat de meet niet doorgingKeertje hapje eten (met kleren aan
) lijkt me leuk
Neuhquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan nog. Als je video gaat streamen, zit je daar zo aan.
Tokkiequote:Op donderdag 12 maart 2015 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan gaat het hard ja.... Maar ik heb altijd nog 2GB via mijn werktelefoon als het echt moet.
Ik heb wel zin in de zomer, dikke nieuwe portable geluidsset gebouwd, spotify erbij en knallen in het park.
Ik heb mijn momentenquote:
Zondagen zijn niet zo mijn dingquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:31 schreef Cue_ het volgende:
Als jullie dat nou zondag 22 mrt doen, kan ik ook nog langskomen
Nog niet nee. Maar het gebeurt nu al wel met muziek. Waarom zou dat niet gaan gebeuren met video. Of nog erger, met games. Er zijn nu al devices die dat doen (Nvidia Grid).quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neuh
Ja als je dat de hele dag gaat doen. Maar dat is vrij uitzonderlijk.
98% krijgt dat met zijn dagelijkse gebruik gewoon niet op.
Dat er 2% extremen zijn.... tja
Ga je dan ook bbq-en enzo? Vergeet je hoofddoek nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten.
We zijn meestel wel sociaal hoor, zoeken een rustig deel op. Maar we zijn dan vaak ook met 20-30 man, dan kan er wel iets meer
.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga je dan ook bbq-en enzo? Vergeet je hoofddoek niet
Omdat alleen beeld en spotify bijna geen bandbreedte hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog niet nee. Maar het gebeurt nu al wel met muziek. Waarom zou dat niet gaan gebeuren met video. Of nog erger, met games. Er zijn nu al devices die dat doen (Nvidia Grid).
Misschien een lunch dan? Het moet wel bij de Japannerquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
mijnes ook niet, maar dan ben ik wel in de buurt
BBQ niet muziek hard welquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Das hier in het vondelpark echt geen aso-iets hoor, iedereen doet het, niet alleen de hoofddoeken en alditassendragers, van studenten tot oudjes zie je in de zomer.
Hier in het Zuiderpark mij toch iets te veel 'ander' volk. Maar goed, dat ligt ook aan de wijken eromheenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Das hier in het vondelpark echt geen aso-iets hoor, iedereen doet het, niet alleen de hoofddoeken en alditassendragers, van studenten tot oudjes zie je in de zomer.
Mits ze iets met vlees hebbenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:34 schreef MissMSX het volgende:
Misschien een lunch dan? Het moet wel bij de Japanner
hard is relatief, het staat hard genoeg, niet te hard dat anderen er echt last van hebben, iig niet meer dan het lawaai dat 30 man sowieso makenquote:
Ja, daaromquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier in het Zuiderpark mij toch iets te veel 'ander' volk. Maar goed, dat ligt ook aan de wijken eromheen
Meer dan je op kuntquote:
Er begint vraag naar te komen, dus nu roepen dat er onbeperkt internet is, is al onzin, en dat wordt het nog veel meer.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat alleen beeld en spotify bijna geen bandbreedte hebben.
En de nieuwe video codecs ook minder. Alleen YT vreet nog veel te veel.
En leuk dat het in de toekomst wel komt. Nu is het nog abnormaal.
20 jaar geleden hadden ze al onbeperkt bellen in de VS nu pas hier. Verschillen moeten er zijn.
In Belgie krijg je met moeite 200MB. q
Ik heb het ook wel gedaan en vond het echt wel gezellig hoor.Wel met een grotere groep inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom. Dat scheelt echt wel, ik weet waar je op doelt, maar wij ruimen altijd alles tot het laatste blikje op etc
.
Ik zeg nog niets toe. Eerst even overleggen en passen en meten.quote:
Ik heb 2 groepen, het callcentre en de mensen van mijn oude stamkroeg, beide meestal goed voor 30 mensen oid.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel gedaan en vond het echt wel gezellig hoor.Wel met een grotere groep inderdaad
Dat is een hoop vleeschquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb 2 groepen, het callcentre en de mensen van mijn oude stamkroeg, beide meestal goed voor 30 mensen oid.
HW out. Ander keertje dusquote:
Kun je even een luchtje scheppen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:04 schreef Cue_ het volgende:
HEb koppijn en het werken gaat ook niet zo hard, kan niet nadenken ofzo..
Water drinken, en veel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:04 schreef Cue_ het volgende:
HEb koppijn en het werken gaat ook niet zo hard, kan niet nadenken ofzo..
Das idd wel slim, maar zelfs daarr geen zin in. Net een appel op en moet alweer naar de wcquote:
WC-ditatie kan goed werken!quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Das idd wel slim, maar zelfs daarr geen zin in. Net een appel op en moet alweer naar de wc
Wel melk gehad vandaag
En toch is dat bij vrijwel iedereen op kantoor de oorzaak van moeheid en koppijn, uitdroging. Ik merk het ook als ik naar de WC ga, plas is donkergeel. Dat is al gewoon slecht, het moet doorzichtig zijn. Anders ben je al gedehydrateerd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Das idd wel slim, maar zelfs daarr geen zin in. Net een appel op en moet alweer naar de wc
Wel melk gehad vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |