Gebruik je dat dan tegelijk of hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:41 schreef Netsplitter het volgende:
Voor flitsers Flitsmeister. Als nav gebruik ik Sygic.
Jup. Eerst start ik Flitsmeister en daarna Sygic. Flitsmeister draait dan op de achtergrond en komt met meldingen door Sygic heen. Werkt goed moet ik zeggen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:01 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gebruik je dat dan tegelijk of hoe moet ik me dat voorstellen?
Kun je flitsmeister offline gebruiken? Of heeft het continu internet nodig?quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jup. Eerst start ik Flitsmeister en daarna Sygic. Flitsmeister draait dan op de achtergrond en komt met meldingen door Sygic heen. Werkt goed moet ik zeggen.
Heeft continue verbinding nodig voor de updates van huidige, nieuwe en oude flitsers.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:55 schreef Susteren het volgende:
[..]
Kun je flitsmeister offline gebruiken? Of heeft het continu internet nodig?
En verbruikt het veel mb's? Kon er online niks over vinden namelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heeft continue verbinding nodig voor de updates van huidige, nieuwe en oude flitsers.
Geen idee. Zal hoogstens een paar kb per keer zijn, hoeft alleen de flits data binnen te halen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
En verbruikt het veel mb's? Kon er online niks over vinden namelijk.
Here is wel een goede tip, kende ik nog niet! Icm flitsmeister lijkt me dat wel een mooie combo.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:40 schreef BRooster het volgende:
Ik gebruikte voorheen Waze maar tegenwoordig vooral Here.
Voordeel van Here is dat deze offline is en zuiniger is met de accu volgens mij. Voordeel van Waze is de (betere) verkeers- en flitser informatie maar Waze bleef vaak hangen bij mij.
Vraag me wel af waarom je niet reageert op reacties over waze, bepaalde bezwaren ofzo? Want is hier echt perfect (loopt niet vast).quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:43 schreef Susteren het volgende:
[..]
Here is wel een goede tip, kende ik nog niet! Icm flitsmeister lijkt me dat wel een mooie combo.
Ongeveer twee jaar terug overwogen maar niet gedaan (weet niet meer waarom), maar misschien inderdaad eens opnieuw bekijken!quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom je niet reageert op reacties over waze, bepaalde bezwaren ofzo? Want is hier echt perfect (loopt niet vast).
https://play.google.com/s(...)re.app.maps&hl=nl_NLquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
Ik moet ook gaan verzinnen over vaginatie, later dit jaar on a roadtripje naar Spanje, beetje toeristische route ernaartoe, krap weekie in de zon aldaar en dan toeristische route weer terug.. ik vraag me af wat dat zou doen aan data verbruik als je gewoon domweg je foon pakt en internet gebruikt voor navi, hotels opzoeken enzo.. Een DomDom kopen is natuurlijk makkelijk, maar je hebt dan niet het gemak wat je hebt in bijvoorbeeld Gmaps dat je een hotelletje zoekt online, en domweg zegt : daarheen please, en ik wil daarlangs, en daarlangs.. kan in Maps lekker wel, en je DomDom kan dat niet .. Dan zouden we alles vooraf moeten plannen, en eigenlijk is dat minder leuk als gewoon een beetje wingen en kijken waar je terecht komt..
Wél android, ben niet gayquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)re.app.maps&hl=nl_NL
geen android, geen nood, komt binnenkort ook voor iOS
Nee, dat is duidelijk, als een app niet online kan, komt er ook geen info binnenquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:15 schreef JDude het volgende:
Meedenken (als in om files/afsluitingen/andere ellende heen routen terwijl je rijdt) doet Here Maps/Drive helaas niet.
Nou ja, 't is niet dat 'ie helemaal niet online kan, hij zet bijvoorbeeld wel een reistijd-indicatie op het startscherm van m'n telefoon. Die wordt onderweg alleen niet meer bijgewerkt met alternatieve routes.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:16 schreef Sounddragon het volgende:
Nee, dat is duidelijk, als een app niet online kan, komt er ook geen info binnen
Maakt op vakantie ook niets uit, file, eerste afslag er af en verder genietenquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:15 schreef JDude het volgende:
Meedenken (als in om files/afsluitingen/andere ellende heen routen terwijl je rijdt) doet Here Maps/Drive helaas niet.
Leuk en aardig tot je de grens over gaat:Pquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:45 schreef ACT-F het volgende:
Waze natuurlijk!
[ afbeelding ]
Vooral de mogelijkheid om andere weggebruikers te waarschuwen voor files, controles en gevaren werkt super
EU roaming enz word aan gewerkt om binnen je bundel te komen, maar het is al VEEL goedkoper dan voorheen. Voor die paar mb laat ik m lekker aan staan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
Leuk en aardig tot je de grens over gaat:P
Roaming staat uit en ik ga wel eens de Duitse grens over. Wonderwel gaat het goed bij korte afstandenquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
Leuk en aardig tot je de grens over gaat:P
Ja klopt, als je de route er al in hebt staan in Nederland gaat het goed. Maar de terugreis vanuit Duitsland, zonder internet om de route te zoeken, word m nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Roaming staat uit en ik ga wel eens de Duitse grens over. Wonderwel gaat het goed bij korte afstanden
Ingebouwde navigatie heeft dan weer als nadeel dat het diefstalgevoelig is (Volkswagen RNS510, anyone?) en updates van het kaartmateriaal leven bij de gratie van de autofabrikant. Volvo schijnt het bijvoorbeeld al na een paar jaar voor gezien te houden met die updates.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:19 schreef DS4 het volgende:
Gewoon geïntegreerde navigatie. Dat oogt het mooist en werkt het prettigst. Je kan het nooit vergeten, dus ook niet vergeten te verwijderen (er is natuurlijk altijd wel iemand die dat voor je wil doen...).
Tsja, bij mij blijft het er altijd netjes in zitten...quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ingebouwde navigatie heeft dan weer als nadeel dat het diefstalgevoelig is (Volkswagen RNS510, anyone?) en updates van het kaartmateriaal leven bij de gratie van de autofabrikant. Volvo schijnt het bijvoorbeeld al na een paar jaar voor gezien te houden met die updates.
Want dat is bij elke auto altijd lekker makkelijk OEM achteraf in te bouwenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:19 schreef DS4 het volgende:
Gewoon geïntegreerde navigatie. Dat oogt het mooist en werkt het prettigst. Je kan het nooit vergeten, dus ook niet vergeten te verwijderen (er is natuurlijk altijd wel iemand die dat voor je wil doen...).
Vaker gebruiken helpt. Merk het met mijn telefoon ook (gebruik hem als tracker bij het sporten) als het langere tijd geleden is dat ik voor het laatst hem heb gebruikt, dan duurt het langer.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Overigens ligt het vinden van een GPS signaal aan je telefoon, de mijne heeft het binnen enkele seconden.
Daar werken ze al jaren aan en er komt een slap aftreksel aan, maar als je niet regelmatig de grens over gaat zullen die paar mb je niet niet nekken (al zou ik wel heel goed kijken wat waze daadwerkelijk gebruikt).quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
EU roaming enz word aan gewerkt om binnen je bundel te komen, maar het is al VEEL goedkoper dan voorheen. Voor die paar mb laat ik m lekker aan staan.
Waar zeg ik dat het altijd oem moet zijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Want dat is bij elke auto altijd lekker makkelijk OEM achteraf in te bouwen
Maar een aftermarket kun je dan weer vergeten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het altijd oem moet zijn?
Flitsmeister komt bij mij op ongeveer 50 mb per maand en dan staat hij bij elke autorit aan.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:21 schreef Jiang153 het volgende:
Kosten deze dingen niet een vermogen aan mb?
Dus per reis 5-50
Nee:quote:Op maandag 16 maart 2015 13:21 schreef Jiang153 het volgende:
Kosten deze dingen niet een vermogen aan mb?
Dus per reis 5-50
En daarnaast lekker boeiend, tegenwoordig heb je bij KPN enz al max een 20GB abo voor je mobiel. Dus denk dat dat allemaal wel goed komt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:26 schreef JDude het volgende:
Ik gebruik waze vier dagen per week, twee keer per dag, 100 km. per keer. Dataverbruik in de afgelopen drie weken: 39 MB. Om je een idee te geven.
Niet iedereen heeft zin om 50+ eu per maand te betalen voor een mob.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee:
[..]
En daarnaast lekker boeiend, tegenwoordig heb je bij KPN enz al max een 20GB abo voor je mobiel. Dus denk dat dat allemaal wel goed komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |