Stiekem ben ik dan ook een Somaliër.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2015 10:45:12 ]
quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:43 schreef Tem het volgende:
De docu over Sergio Herman wil ik wel zien. Lijkt ook wat voor Timmmmm.Ik zag Ellemieke Vermolen, dat vind ik wel zo'n droge greppel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb daar niet echt een mening over.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag Ellemieke Vermolen, dat vind ik wel zo'n droge greppel.
De docu over Sergio Herman wil ik wel zien. Lijkt ook wat voor Timmmmm.Die zat dat laatst te promoten bij dwdd, leek mij totaal niet boeiend eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Dat kan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die zat dat laatst te promoten bij dwdd, leek mij totaal niet boeiend eigenlijk.
Pics van je pizza.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben dan ook geen culinair wonder. Vanavond gewoon pizza maken
Vette pizza, natte taart.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Noemen we dat zo tegenwoordig?
Ik ook niet maar ik vind hem wel een interessante kerel. Sowieso vind ik docu's over chefs wel interessant.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Pizzaquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:12 schreef Njosnavelin het volgende:
De docu over Sergio Herman wil ik wel zien. Lijkt ook wat voor Timmmmm.JazekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergio is een god
Laffe huichelaar
Heb je die film Chef gezien? Chef (2014) - IMDbquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik vind hem wel een interessante kerel. Sowieso vind ik docu's over chefs wel interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |