hij doet het toch goed!quote:
Hij laat het keer op keer ontsporen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:06 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hij doet het toch goed!
die partijleiders zijn geen kinderen!
Internet afschaffen!quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:09 schreef BobW het volgende:
Jongeren kunnen zo makkelijk radicaliseren door alle informatie op internet. Ik denk niet dat je het oplost in de klassen en op straat met wijkagenten.
Die zooi is toch al lang en breed uitgemolken, van anti racisme posters in scholen, gelijkheid campagnes om jongeren met andere culturele achtergronden erbij te halen, te integreren, de buurtvaders, de buurthuizen, al die projecten,.. Niets helpt en niets zal gaan helpen... Dit is dweilen aan de voet van een waterval.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:09 schreef BobW het volgende:
Jongeren kunnen zo makkelijk radicaliseren door alle informatie op internet. Ik denk niet dat je het oplost in de klassen en op straat met wijkagenten.
Een grote nikszeggende matigheid.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:13 schreef luxerobots het volgende:
Echter geen echte winnaars of verliezers.
Nee, die achterlijke grijns op z'n irritante kuthoofd, daar win je zieltjes mee.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:03 schreef Szura het volgende:
Ik wijs Rutte als winnaar aan, hij is de enige die niet 3 kwartier heeft staan schreeuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |