Dat zal ook het geval zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:50 schreef Smoofie het volgende:
Pechtold met zn blijf daar vooral tegen wilders
Welneequote:Op woensdag 11 maart 2015 23:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rutte gaat gekraakt worden om zijn uitspraak over jihadisten.
wat moet ie anders? zelf als schoonmaker komt ie niet aan de bak hierna.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:51 schreef Szura het volgende:
Oké dus Geert blijft tot z'n dood bij de PVV
Goede zorg, die ook alleen maar duurder is geworden.quote:
Cidiquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wat moet ie anders? zelf als schoonmaker komt ie niet aan de bak hierna.
Sinds hij met het FN samenwerkt kotsen ze hem daar ook uit.quote:
Vind Samsom wel sterk vanavond eigenlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
en Samson heeft geen argumenten meer
Net week die compleet af van het onderwerpquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:55 schreef Zhero het volgende:
[..]
Vind Samsom wel sterk vanavond eigenlijk.
Henk en Ingrid.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:57 schreef Martinello het volgende:
Goedkoop gelul van Wilders. Wie trapt daar nog in.
Wilders gaat er overheen en pakt het laatste woord.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:57 schreef Szura het volgende:
Pauw domme drol, Samsom had nog een beurt
Door de matige Pauwquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wilders gaat er overheen en pakt het laatste woord.
Tijs en Andries deden dit beter.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Door de matige Pauw
Waardeloos debatleider
Tijs & Andriesquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:59 schreef Martinello het volgende:
[..]
Tijs en Andries deden dit beter.
Echte goden inderdaadquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:59 schreef Martinello het volgende:
[..]
Tijs en Andries deden dit beter.
Hij heeft voor een deel ook gewoon gelijk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:59 schreef Onnoman het volgende:
en diep van binnen geven we Wilders wel gelijk, het is jammer dat hij geen charme heeft
Hij brengt het alleen zo lomp en onhandig iddquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft voor een deel ook gewoon gelijk.
Nogal jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij brengt het alleen zo lomp en onhandig idd
Samen met Samson een grote engnek!quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waar ik me nog meer aan erger is landverrader Pechtold
Ik had toch al een hekel aan kinderen, maar kinderen van 13 die soort zaken serieus aanrekenen getuigt ook niet echt van enige kennis omtrent de ontwikkeling van de menselijke hersenen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dat kind van 13 sloot zich uit eigen beweging aan bij de IS.
Die willen hier ook een kalifaatquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Samen met Samson een grote engnek!
Die willen gewoon meerdere vrouwen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die willen hier ook een kalifaat
hmm lekkere seksslavenquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die willen gewoon meerdere vrouwen.
Alleen Marianne kan dit land nog redden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:04 schreef KNAK het volgende:
En deze mannen moeten een land leiden... Allen met een bord voor hun kop
hij doet het toch goed!quote:
Hij laat het keer op keer ontsporen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:06 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hij doet het toch goed!
die partijleiders zijn geen kinderen!
Internet afschaffen!quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:09 schreef BobW het volgende:
Jongeren kunnen zo makkelijk radicaliseren door alle informatie op internet. Ik denk niet dat je het oplost in de klassen en op straat met wijkagenten.
Die zooi is toch al lang en breed uitgemolken, van anti racisme posters in scholen, gelijkheid campagnes om jongeren met andere culturele achtergronden erbij te halen, te integreren, de buurtvaders, de buurthuizen, al die projecten,.. Niets helpt en niets zal gaan helpen... Dit is dweilen aan de voet van een waterval.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:09 schreef BobW het volgende:
Jongeren kunnen zo makkelijk radicaliseren door alle informatie op internet. Ik denk niet dat je het oplost in de klassen en op straat met wijkagenten.
Een grote nikszeggende matigheid.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:13 schreef luxerobots het volgende:
Echter geen echte winnaars of verliezers.
Nee, die achterlijke grijns op z'n irritante kuthoofd, daar win je zieltjes mee.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:03 schreef Szura het volgende:
Ik wijs Rutte als winnaar aan, hij is de enige die niet 3 kwartier heeft staan schreeuwen.
Als 'sterk' draait om zo hard mogelijk schreeuwen, ja dan was Wilders wel sterk ja.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:45 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
Nee, die achterlijke grijns op z'n irritante kuthoofd, daar win je zieltjes mee.
Wat 'n faalhaas is het toch incl het clubje dat hier op stemt.![]()
Wilders was gewoon sterk, SP of PVV, lastig....
Door Red Bull wel iig.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Doornbos gewogen en te licht bevonden
Pure kanker.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:04 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen kunstbarbaren schieten hier niet van vol.
Dat zijn heul veel Kalashnikov'squote:Op donderdag 12 maart 2015 23:03 schreef luxerobots het volgende:
51 miljard naar kunst. Hoe veel hongerlijers hadden we daarvan wel niet kunnen voeden?
Dit is mijn favoriete doekquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:04 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen kunstbarbaren schieten hier niet van vol.
Schitterendquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:06 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete doek
[ afbeelding ]
Dit mijnequote:Op donderdag 12 maart 2015 23:06 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete doek
[ afbeelding ]
Mooi drieluik.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:07 schreef luxerobots het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo, drie kunst.
Morgen maar even heen om te jattenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:08 schreef tralalala het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)uis-arnhem-1.4725939
Onderschat hem niet. Hij heeft het meeste talent van iedereen die zondag op de grid staatquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik zet in op 2 rondjes voordat hij de grindbak opzoekt.
Weet ik, maar ik hoop op net zoveel spektakel als zijn Pa verzorgde, daar hoort een kamikaze move bij die in de grindbak eindigt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Onderschat hem niet. Hij heeft het meeste talent van iedereen die zondag op de grid staat
Ter verdediging van Jos, zijn vrouw liep op dat moment over een grindpad.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Jos is ook goed in het aanrijden van ex'en toch?
Hij verkoopt ze ook graag tikken, niet alleen exen trouwensquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Jos is ook goed in het aanrijden van ex'en toch?
Een corrigerende tik..quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij verkoopt ze ook graag tikken, niet alleen exen trouwens
Never gets old.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ter verdediging van Jos, zijn vrouw liep op dat moment over een grindpad.
Dit is 1038977984789982759827x interessanter dan alles wat die zure familie te melden heeftquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit niet zo heel interessant, dit gaat allemaal van de zendtijd van de Van Rossems af.
Ze reden ooit samen bij een team en waren niet echt dikke vrienden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:21 schreef marcodej het volgende:
Robert heeft ook in de F1 gereden. Ik kan me er niks van herinneren. Die Alberts reed nog met een Shell-station achter zijn auto over de baan.
Albers is een schandknaapje.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:22 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze reden ooit samen bij een team en waren niet echt dikke vrienden.
Pauw is een deel vergetenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:10 schreef Zipportal het volgende:
Melbourne maakt zich op voor eerste race Formule 1
Dit weekend debuteert Max Verstappen in de Formule 1, maar hij is misschien niet de enige Nederlander die een stoeltje bemachtigd heeft. Vannacht besloot een Australische rechter in hoger beroep dat ook Giedo van der Garde recht heeft om zondag van start te gaan in Melbourne. De laatste ontwikkelingen bespreekt Pauw vanavond met oud Formule 1-coureur Robert Doornbos. Wat mogen we van de jonge debutant verwachten en waarom wil Sauber Van der Garde niet in haar auto?
De kans dat Giedo gaat rijden is bijna 0, aldus het orakel Olav Mol.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Aan de andere kant ook wel begrijpelijk, want de zaak is nog volop bezig.
Giedo wint tot nu toe praktisch elke zaak, straks begint de zaak waarin Giedo eist dat er beslag gelegd wordt op het team als hij niet mag racen. Mocht hij die winnen is de kans best groot, mits hij niet snel afgekocht wordtquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:35 schreef Martinello het volgende:
[..]
De kans dat Giedo gaat rijden is bijna 0, aldus het orakel Olav Mol.
Het resultaat is waarschijnlijk dat Sauber failliet gaat.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Giedo wint tot nu toe praktisch elke zaak, straks begint de zaak waarin Giedo eist dat er beslag gelegd wordt op het team als hij niet mag racen. Mocht hij die winnen is de kans best groot, mits hij niet snel afgekocht wordt
Als de sponsoren van Nasr en/of Ericsson niks doen voor Sauber is het klaar, jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:38 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het resultaat is waarschijnlijk dat Sauber failliet gaat.
Er moet toch iemand vertellen welke smaak de goede smaak isquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:42 schreef hmmmz het volgende:
Kunstadviseur????
Je koopt toch gewoon iets wat je zelf mooi vindt. Of huren ze zo iemand om 'smaak' te kopen?
Misschien iemand die je kan adviseren wat goed in je huis past, of welke kunstenaar je misschien ook mooi vindt. Niet voor het plebs natuurlijkquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:42 schreef hmmmz het volgende:
Kunstadviseur????
Je koopt toch gewoon iets wat je zelf mooi vindt. Of huren ze zo iemand om 'smaak' te kopen?
Alsof je niet zelf kan bepalen wat je wel en niet goed in je huis pastquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Misschien iemand die je kan adviseren wat goed in je huis past, of welke kunstenaar je misschien ook mooi vindt. Niet voor het plebs natuurlijk
Als je het koopt om in druk te maken op anderen wel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Er moet toch iemand vertellen welke smaak de goede smaak is
Het gaat ook helemaal niet om iemand anders zijn goedkeuring. Maar goed, je begrijpt het niet, of wil het niet begrijpen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:44 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Alsof je niet zelf kan bepalen wat je wel en niet goed in je huis pastDaar heb je toch niet iemand anders zijn goedkeuring voor nodig.
Ik denk dat je dat gewoon prima zelf kan bepalen, zonder kunstadviseurquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het gaat ook helemaal niet om iemand anders zijn goedkeuring. Maar goed, je begrijpt het niet, of wil het niet begrijpen.
Vind zijn designs over het algemeen sowieso niet zo mooi. Hij heeft zijn ziel geloof ik toch ook al verkocht aan de trendhopper ofzoquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:47 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellige woning heeft hij, je hoeft elkaar zo lekker niet aan te kijken.
Voor een kleurplaat op canvas heb je ook geen adviseur nodig natuurlijkquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:48 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat gewoon prima zelf kan bepalen, zonder kunstadviseur
Ik heb ooit een "JAN" horloge bij de Kijkshop gekocht. Loopt nog steeds.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vind zijn designs over het algemeen sowieso niet zo mooi. Hij heeft zijn ziel geloof ik toch ook al verkocht aan de trendhopper ofzo
Voor andere kunst net zo min.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Voor een kleurplaat op canvas heb je ook geen adviseur nodig natuurlijk
quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:41 schreef Martinello het volgende:
Monique heeft hetzelfde afschuwelijke kapsel als Claire Underwood.
quote:
Daarom krijgen Marokkanen nergens een baan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:15 schreef GGMM het volgende:
Ohhh hij heeft een contract getekend voor 5 jaar.
Wat een logische verklaring zeg.
Die heeft nog bij AC Milan gezeten, wist je dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Harvey Esajas, die ken ik eerlijk gezegd niet
Ja, spelers die vrouwen meppenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Fysieke spelers, beter dan die nichten die nu rondlopen, harde spelers heeft Ajax nodig.
Fernando Torres ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die heeft nog bij AC Milan gezeten, wist je dat?
Was hij van het gouden trio Gullit, Van Basten, Esajas?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die heeft nog bij AC Milan gezeten, wist je dat?
Dat ze dan allebei bij AC Milan hebben gezeten. Het is toch wat.quote:
Vind ik al met al niet zoveel minder foutquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sked, Sked, Sked.
Eentje pleegde geweld. De rest keek ernaar.
Knap.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:17 schreef GGMM het volgende:
Ik versta de helft niet van wat die neger zegt
Zouden ze het goed doen in het moderne voetbal, allemaal meisjes.quote:
'toevallig'quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Nu zijn het toevallig jongens met een Marokkaanse achtergrond
Kan jij dan een overeenkomst tussen Leeroy Echteld en Ricardo van Rhijn leggen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ze dan allebei bij AC Milan hebben gezeten. Het is toch wat.
Je moet naar De Worp gaanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:19 schreef marcodej het volgende:
In Kattuk mot je ook surviven. Ik mep iedere week een vrouw naar de grond.
Daar ben ik het wel mee eens, hoor. Alleen wordt nu gezegd dat ze alle drie er lustig op los mepten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Vind ik al met al niet zoveel minder fout
Thug life in Katwijk. Waar mep je die vrouwen naar de grond? Bij Willy Zuid?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:19 schreef marcodej het volgende:
99 problemsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:20 schreef Joezi het volgende:
Op straat moet je overleven weet je, net als in de rapvideo's van MTV uit Amerika enzo
Je moet wat met al die walvissen die al vochtig schuimend op je af stormen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ja. Die hebben allebei niet bij AC Milan gezeten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij dan een overeenkomst tussen Leeroy Echteld en Ricardo van Rhijn leggen?
Juist, juist, juist.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja. Die hebben allebei niet bij AC Milan gezeten.
Ik heb Spec ook heel hoog zitten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:22 schreef GGMM het volgende:
Deze vent is een totale idioot. (vindt ook specularium)
Ohja dat is wel een beetje jammerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik neem Pechtold niet meer serieus na die stunt van dat leenstelsel
Karina is niet op FOK! als ze niet alleen isquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over Spangas gesproken, waar is Karina?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |