SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Ziet er ook wel uit als een sympathieke gastquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Wel leuk dat de eigenaar ze ook feliciteert
Nee valt wel meequote:Op woensdag 11 maart 2015 23:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
Geen Thad tt. Die heeft het al zwaar.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Het liefste pak ik wat pinda's en feest ik de hele nacht door, maar de realiteit is dat de wekker vroeg gaat.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Het liefste pak ik wat pinda's en feest ik de hele nacht door, maar de realiteit is dat de wekker vroeg gaat.
Wat voor pinda's? Ik wil ookquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
jij houdt wel van mannen met een kleurtje hequote:Op woensdag 11 maart 2015 23:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ziet er ook wel uit als een sympathieke gast
Wijze woorden. Bedtijdquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hou het gewoon voor gezien joh. Morgen weer een dag.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:08 schreef poker4lifee het volgende:
haha had brahimi in een pack leek echt op ronaldo haha
http://forum.ea.com/uk/posts/list/3035239.page
Hey Timmetjequote:Op donderdag 12 maart 2015 05:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Moggel![]()
Die price ranges zijn echt te achterlijk voor woorden weer200k min voor gibbs
[EA]ja dus nou als je vragen of opmerkingen hebt over de price ranges moet je maar gewoon onze faq lezen[/EA]quote:Op donderdag 12 maart 2015 05:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Moggel![]()
Die price ranges zijn echt te achterlijk voor woorden weer200k min voor gibbs
quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:08 schreef poker4lifee het volgende:
haha had brahimi in een pack leek echt op ronaldo haha
http://forum.ea.com/uk/posts/list/3035239.page
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Ik heb vannacht toch weer een paar DSL-deals: SIF Aurier, IF Rafinha en IF Salvio, allemaal voor de max cap. Een week geleden had ik smalend mijn neus opgehaald voor 5k-10k winstdeals, nu denk ik "ach, het is tenminste iets".quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:13 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
de collectie groeit gestaag![]()
word wel tijd dat er wat kaarten verkocht worden.
gister zo'n 80k gepakt op een paar IF higuain'squote:Op donderdag 12 maart 2015 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb vannacht toch weer een paar DSL-deals: SIF Aurier, IF Rafinha en IF Salvio, allemaal voor de max cap. Een week geleden had ik smalend mijn neus opgehaald voor 5k-10k winstdeals, nu denk ik "ach, het is tenminste iets".
Ik heb gisteren nog even zitten loeren naar een SIF Rakitic, en dat was vrij snel bingo.quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gister zo'n 80k gepakt op een paar IF higuain's
vanmorgen een sif isco op kunnen pikken
IF vidal is maar lastig te scoren.
die heb ik gister ook kunnen scorenquote:Op donderdag 12 maart 2015 08:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog even zitten loeren naar een SIF Rakitic, en dat was vrij snel bingo.
Het lijkt erop dat EA zich geen raad weet met nieuwe IF's. Gibbs is inderdaad hoog ingeschaald, maar Tim heeft gisteren geen enkele El Kabir op de markt aangetroffen. Net als dat ik denk dat MOTM Boateng waarschijnlijk ook te goedkoop is...quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die heb ik gister ook kunnen scoren![]()
Het lijkt er op dat EA de nieuwe ifs best hoog in schaalt dus de oude ifs moeten maar gescoort worden als mensen ze dumpen om packs te scoren
Zullen wel oververmoeid zijn en daardoor fouten maken. Weetje hoe veel werk dat is elke speler een prijs range geven.quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Btw: het is me echt een raadsel hoe het nu weer kan dat die debieltjes van EA de zoekfunctie op de console weer hebben kunnen verneuken
Viel mij gisteren idd ook al op.quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Btw: het is me echt een raadsel hoe het nu weer kan dat die debieltjes van EA de zoekfunctie op de console weer hebben kunnen verneuken
zoek functie verneukt? kon vanmorgen gewoonper kaart zoeken hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jij gaat echt in de ochtend voor dat je naar je werk/studie gaat al op je console om te traden?quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoek functie verneukt? kon vanmorgen gewoonper kaart zoeken hoor.
Als ik een naam in geef, vindt hij gewoon niks. Voorbeeld, ik zoek SIF Aurier. Dus A-U-R...en normaal geeft hij dan een paar suggesties, zoals Laurent Koscielny, Serge Aurier, Mauro Zarate...maar nu staat er dan iets als "geen spelers gevonden"quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoek functie verneukt? kon vanmorgen gewoonper kaart zoeken hoor.
ik klik smorgens tijdens de bammetjes even op relist idd. Kijk ik nog even mijn to buy concept squad na of er toevallig nog n kaart op de markt staat. Nog geen 5 min.quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij gaat echt in de ochtend voor dat je naar je werk/studie gaat al op je console om te traden?
ja en als je dan A-U-R-I intypt vindt ie m ineens wel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik een naam in geef, vindt hij gewoon niks. Voorbeeld, ik zoek SIF Aurier. Dus A-U-R...en normaal geeft hij dan een paar suggesties, zoals Laurent Koscielny, Serge Aurier, Mauro Zarate...maar nu staat er dan iets als "geen spelers gevonden"
Ik ben echt blij dat ik hem en Chiellini opgepikt heb net na die ranges want geen een keer meer voorbij zien komenquote:Op donderdag 12 maart 2015 08:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gister zo'n 80k gepakt op een paar IF higuain's
vanmorgen een sif isco op kunnen pikken
IF vidal is maar lastig te scoren.
Chiellini gelukkig wel al op kunnen pikken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik hem en Chiellini opgepikt heb net na die ranges want geen een keer meer voorbij zien komen
Suarez en Boateng wil ik wel, maar ben er bang voor dat die ook moeilijk worden
NIF Bale en Ibra al weer bijna van de markt verdwenenDie 50k packs helpen dus ook welgeteld 1 dag
Nice netjesquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Chiellini gelukkig wel al op kunnen pikken.
Gister een UP neymar en NIF ramos opgepikt voor de laagste prijs, hoop ik vrijdag of zaterdag voordat ze weer met packs gaan strooien voor de max BIN de deur uit te doen.
Zou toch weer 280K op moeten leveren
Dat was ie al toen ie in packs zat, laat staan nuquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Chiellini gelukkig wel al op kunnen pikken.
Gister een UP neymar en NIF ramos opgepikt voor de laagste prijs, hoop ik vrijdag of zaterdag voordat ze weer met packs gaan strooien voor de max BIN de deur uit te doen.
Zou toch weer 280K op moeten leveren
MOTM delph zal ook wel een hel worden om te pakken te krijgen
ja nieuw TOTW dus misschien dat er wat meer packs geopend worden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nice netjesUp Neymar helemaal, die had ik eergister voor 560 was een uur later al 660 dus zou wel goed moeten komen
Ramos staat ook wel laag nu
Ik vind hem in mijn team nog de meest onzichtbarequote:Op donderdag 12 maart 2015 09:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja nieuw TOTW dus misschien dat er wat meer packs geopend worden.
Anders gaan we gewoon Ernst style met neymar op 7chem in de spits spelen![]()
gister even getest in 4321 opstelling maar wat een held op LF is dat zeg
EA slaat gewoon in bijna de helft van de nieuw afgegeven price ranges de plank volledig mis. De hoogmoed waarmee ze zich het marketmakership toe-eigenenquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
MOTM Silva zit zelfs maar tussen de 3 en 5 ton
Des te mooier dat de markt het gewoon totaal niet piktquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
EA slaat gewoon in bijna de helft van de nieuw afgegeven price ranges de plank volledig mis. De hoogmoed waarmee ze zich het marketmakership toe-eigenen
Ik twijfel alleen nog of dit (het niet pikken) misschien alleen een korte termijn reactie is, of dat deze langer stand gaat houden. In het eerste geval heeft EA alsnog haar doel bereikt (want prijzen gaan zich binnen de ranges bewegen), in het tweede geval is het een grote faal. Zie ook de discussie gisteren: Ernst was ervan overtuigd dat traders uiteindelijk eieren voor hun geld kiezen, Sjon is ervan overtuigd dat we bepaalde spelers nooit meer gaan terug zien (tenzij EA de ranges drastisch aanpast). Ik weet het niet zo goed, we gaan het zien.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Des te mooier dat de markt het gewoon totaal niet piktAls je IF's en MOTM's uitbrengt die gewoon nooit op de markt gezien worden, en waardoor dus uberhaupt het bestaan van deze spelers te betwijfelen is, ben je gewoon ongeloofwaardig
Op een paar losse verkopen van sommige TOTY's weet ik echt zeker dat die nooit meer terugkomen op de markt en dat je alleen met geluk er nog eentje op kan pikken. Zullen er ook een aantal zijn die een autobuyer op die gasten hebben gezet, aangezien ze op die manier veel coins 'denken' te kunnen verdienen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik twijfel alleen nog of dit (het niet pikken) misschien alleen een korte termijn reactie is, of dat deze langer stand gaat houden. In het eerste geval heeft EA alsnog haar doel bereikt (want prijzen gaan zich binnen de ranges bewegen), in het tweede geval is het een grote faal. Zie ook de discussie gisteren: Ernst was ervan overtuigd dat traders uiteindelijk eieren voor hun geld kiezen, Sjon is ervan overtuigd dat we bepaalde spelers nooit meer gaan terug zien (tenzij EA de ranges drastisch aanpast). Ik weet het niet zo goed, we gaan het zien.
Het heeft ook wel wat weg van blufpoker op deze manier: wie gaat er het eerst overstag? De traders door alsnog hun materiaal aan te bieden (en te kopen) binnen de ranges? Of EA door de ranges aan te passen (of beter nog, het hele systeem overboord te gooien)? Op zich best een interessant schouwspel
Conclusie: ik zet een streepje erbij achter de theorie van Sjonquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op een paar losse verkopen van sommige TOTY's weet ik echt zeker dat die nooit meer terugkomen op de markt en dat je alleen met geluk er nog eentje op kan pikken. Zullen er ook een aantal zijn die een autobuyer op die gasten hebben gezet, aangezien ze op die manier veel coins 'denken' te kunnen verdienen.
Mensen met TOTY Ronaldo gingen toch ook geen eieren voor hun geld kiezen toen die over de 15 miljoen ging, dat was ook de pricerange van die speler waar hij overheen ging.
Ondertussen kom ik echt geen 1 motm boateng tegen
Tjah voor de theorie van Ernst is geen enkel voorbeeld terwijl die er voor Sjon wel is: Alle IF's en TOTY ronaldo's en Messi'squote:Op donderdag 12 maart 2015 09:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Conclusie: ik zet een streepje erbij achter de theorie van Sjon
MOTM Boateng staat bij mij ook met stip op het lijstje, en zeker voor die prijs. Jammer om te horen dat dat 'm dus ook niet gaat worden
Klopt, maar ik weet niet of je de situatie zo makkelijk als voorbeeld kunt nemen. Dat zijn ook wel de uitzonderlijke kaarten, waar echt iedereen mee wil spelen. Ik zit nog met een paar SIF Rakitic's die ik op den duur misschien toch wel kwijt wil.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah voor de theorie van Ernst is geen enkel voorbeeld terwijl die er voor Sjon wel is: Alle IF's en TOTY ronaldo's en Messi's
Die is dan ook 'maar' door de helft. Kroos, Iniesta, Chiellini, Vidal allemaal minstens 3/4x verminderd en dan gaat het ook nog om veel grotere bedragenquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet niet of je de situatie zo makkelijk als voorbeeld kunt nemen. Dat zijn ook wel de uitzonderlijke kaarten, waar echt iedereen mee wil spelen. Ik zit nog met een paar SIF Rakitic's die ik op den duur misschien toch wel kwijt wil.
Sjonquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
Het bedrag waar je een speler voor gekocht hebt en wat hij nu waard is maakt niet eens zoveel uit.
Er zitten gewoon te veel coins in het spel om met dit soort pricecaps te werken, er is niet voor niets een marktwerking.
De prijzen van IFs verlagen heeft alleen maar tot een grotere vraag geleid en het aanbod blijft hetzelfde.
Het concept had heel goed kunnen werken, als iedereen al zijn coins had geinvesteerd in spelers en er alleen nog matchcoins bij komen, nu draaien de persen nog steeds en kan je dus nooit de prijzen laag houden.
Ja ik snap dat echt niet hoor, van die mensen die dan roepen dat dit goed isquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sjon
En dan vergeet je nog de angst van mensen om te verkopen omdat EA blijft roepen dat ze de prijzen gaan aanpassen
Sterker nog, vanaf begin 2016 is het dan echt alleen nog mogelijk coins te krijgen door points te kopen, want handelen zit er amper meer inquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja ik snap dat echt niet hoor, van die mensen die dan roepen dat dit goed is![]()
En helemaal niet de mensen die dan ook nog beweren dat het nu wat matigjes is MAAR als ze dit vanaf het begin van 2016 doen is het goedWTF waarom is het dan in ene goed ?
Eindelijk een nuttige post deze ochtendquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:13 schreef Dudeweiser het volgende:
René van Dieren is jarig vandaag jongens, gefeliciteerd!
Ja en dan kan het werken als ze de PS3 markt afsluiten en er geen coinglitch meer is, maar als er geen coinglitch meer is zullen de prijzen ook niet sky-high gaanquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sterker nog, vanaf begin 2016 is het dan echt alleen nog mogelijk coins te krijgen door points te kopen, want handelen zit er amper meer in
quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:24 schreef over_hedge het volgende:
'Breaking Bad-fans moeten stoppen met pizza's gooien'
Ik ben aan het werkquote:
is die al uit?quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Iedereen is BF Hardline aan het spelen.
300k - 500kquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:04 schreef FCsuarez het volgende:
wat waren de pricecaps van MOTM silva nou ?
Ik heb ook een aidsklus gekregen. De inhoud van 500 tasjes met kleinigheidjes voor Koningsdag sorterenquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk. Echt hersendodend ook, hele stapel administratie inscannen
. Dan ook nog eens een scanner hebben die niet helemaal jofel is. Hij doet een pagina er doorheen, wacht dan 5 seconde en gaat daarna weer verder.
Nou chill hoor, ik kan dus nooit met MOTM silva of MOTM delph spelenquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
300k - 500k
Ik denk dat ik die price ranges wel chill vind. Slaat nergens op om voor sommige spelers miljoenen neer te leggen. Doordat iedereen coins haalt zijn de prijzen gigantisch de pan uitgestegen terwijl de NIFs nog nooit zo goedkoop zijn geweest...
Sjon heeft wel degelijk gelijk: doordat er zoveel coins in omloop in zijn, is de vraag naar dat soort kaarten heel groot. En er is dus veel meer vraag dan aanbod. Gevolg: de prijzen zouden moeten stijgen, maar daarin voorziet die price range (vooralsnog) niet. Resultaat: een niet-werkende markt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
300k - 500k
Ik denk dat ik die price ranges wel chill vind. Slaat nergens op om voor sommige spelers miljoenen neer te leggen. Doordat iedereen coins haalt zijn de prijzen gigantisch de pan uitgestegen terwijl de NIFs nog nooit zo goedkoop zijn geweest...
Hadden we allemaal maar minder coins moeten kopen. Mensen die niet veel handelen of geen coins kopen kunnen anders nooit dit soort spelers halen. EA is nu gewoon bezig met het testen van systemen voor FIFA 16 zodat de markt niet gelijk na een aantal weken helemaal fucked is. Laat ze het kopen van coins maar zo onaantrekkelijk mogelijk maken, dat is volgens mij de enige manier om dit spel een beetje te redden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sjon heeft wel degelijk gelijk: doordat er zoveel coins in omloop in zijn, is de vraag naar dat soort kaarten heel groot. En het aanbod dat kan het aanbod niet aan. Gevolg: de prijzen zouden moeten stijgen, maar daarin voorziet die price range (vooralsnog) niet. Resultaat: een niet-werkende markt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |