Dit moeten we in Europa straks ook zo doen. Eerst de kleinste landen een play-offs laten spelen, zoals Luxemburg, Gibraltar, Andorra en San Marino.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:50 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
46 landen strijden om 4 of 5 plaatsen. Wellicht meer, wellicht minder. Dat is nog niet definitief, maar desondanks gaat het kwalificatietoernooi in Azië morgen beginnen.
12 en 17 maart zijn er playoffs - winnaars van de tweekampen naar de volgende ronde.
India - Nepal
Yemen - Pakistan
Timor-Leste - Mongolia
Cambodia - Macau
Chinese Taipei - Brunei
Sri Lanka - Bhutan
De overige landen stromen in de tweede ronde in.
R2: 40 landen over 8 groepen van 5 landen. De groepswinnaars en de vier beste nummers twee gaan door naar de tweede groepsfase. (Deze groepsfase is tevens het eerste kwalificatiemoment voor de Azië Cup in 2019.)
R3: 12 landen over 2 groepen van 6 landen. De nummers één en twee mogen naar Rusland en de nummers drie spelen zeer waarschijnlijk playoffs tegen elkaar, waarna de winnaar een intercontinentale playoff zal spelen.
Hup Bhutan
Alleen in Europa en Zuid-Amerika doet iedereen tegelijk mee. Zuid-Amerika is een geval apart, want slechts tien landen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:40 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dit moeten we in Europa straks ook zo doen. Eerst de kleinste landen een play-offs laten spelen, zoals Luxemburg, Gibraltar, Andorra en San Marino.
Nota bene: Tytsjerksteradiel heeft meer inwoners dan San Marino.
En wat wilde je daarmee zeggen? Omdat ze zo 'groot' zijn zou het beneden hun stand zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:34 schreef hvan het volgende:
India en Pakistan, samen goed voor bijna een kwart van de wereldbevolking. En dan kwalificatie moeten spelen met de slechtste landen ter wereld
Je hebt helemaal gelijk, ik zit ook aan hervorming te denken van de Champions League/Europa League.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk gek toch. ik weet er zeker van dat mijn plaatselijke voetbalteam die uitkomt in de 6de hoogste niveau van België(2de provinciale) minstens gelijk zal spelen tegen Bhutan. Iedereen weet dat die ploegen nooit op een WK zal staan. waarom die kwalificaties dan eigenlijk? Men zou beter naar een systeem gaan met promotie/degradatie regeling
46 Aziatische landen. verdeeld in 3 reeksen van 10 en 2 reeksen van 8
Eerste divisie 10 teams
Tweede divisie 10 teams
Derde divisie 10 teams
vierde divisie 8 teams
Vijfde divisie 8 teams
Een seizoen duurt 2 of 3 jaar (14 tot 18 wedstrijden
In de eerste divisie strijden ze om het WK te halen ( top 3(of top 2) naar WK/(vierde of derde) naar play offs). nummer 9 en 10 degraderen naar divisie 2)
In de tweede divisie is er strijd om in die eerste divisie te geraken +strijd om azië cup plaatsen??)
in derde/vierde/vijfde divisie strijden ze om een niveau hoger te geraken
Geniaal stadion. Ze zouden een voetbalveld in het Colosseum moeten leggen, dan kan AS Roma ook zo sfeervol ballen.quote:
NK bakt er al jaren niks meer van, Bahrain is ook niks. Makkie voor Uzbekquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groep H kan wel spannend worden, 3 sterke landen.
Bahrein is juist best een oke voetballand. Over Noord-Korea kun je altijd twisten. Is de afgelopen jaren niet sterk geweest maar kan altijd verrassen. En ja, het is de enige ploeg met 3 landen die eerste zouden kunnen worden, hoewel Oezbekistan duidelijk favoriet is.quote:Op zaterdag 18 april 2015 03:12 schreef Thas het volgende:
[..]
NK bakt er al jaren niks meer van, Bahrain is ook niks. Makkie voor Uzbek
Fucking Qatar krijgt letterlijk de makkelijkst mogelijke loting. Geen toeval in mijn ogen, die willen ze er natuurlijk graag alvast bij hebben in 2018, want ja het is toch wel een relevant voetballand hoor!!
PRC en HK in dezelfde pot C![]()
Ik doe even een gokje dan is het leuker om te volgen.quote:
Probleem van Groep F is vooral dat de rest zo slecht is dat Irak normaal gesproken gewoon door moet.quote:
India gaat opnieuw onderuit. DItmaal tegen Guam met 2-1.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:16 schreef Idisrom het volgende:
India - Oman 1-2. Het lukt nog niet echt met dat grote India.
Verliezen van Guam...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:44 schreef borisz het volgende:
Tweede speelronde vandaag. De grote landen zoals Japan,ZUid-Korea en Australië komen ook in actie vandaag.
Groep Thuis Uit Uitslag
A Timor - Leste Verenigde Arabische Emiraten
A Maleisië Palestina
B Bangladesh Tajikistan
B Kirgizië Australië
C Bhutan China
C Hong Kong Malediven
D Guam India 2-1
D Turkmenistan Iran
E Japan Singapore
E Cambodia Afghanistan
F Taipei Thailand
G Myanmar Zuid-Korea
G Laos Libanon
H Noord-Korea Uzbekistan
H Yemen Filipijnen
[..]
India gaat opnieuw onderuit. DItmaal tegen Guam met 2-1.
Ietsje meer, en Syrië is weer terug met beide benen op de grond.quote:
Bijna alles goed tot nu toe.quote:Op zaterdag 18 april 2015 09:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik doe even een gokje dan is het leuker om te volgen.
Groep A: Saudi (UAE)
Groep B: Australie
Groep C: China (Qatar)
Groep D: Iran
Groep E: Japan
Groep F: Indonesia (Iraq)
Groep G: Z-Korea
Groep H: Uzbekistan (DPR)
Tussen haakjes de beste nummers twee. Heb het allemaal niet zo gevolgd de laatste tijd. Hoop dat China het haalt zodat het hier tenminste nog wat leuker kijken is. Verder wel lachen dat het China vs. Hong Kong wordt.En Taiwan zit in een makkelijke groep eigenlijk. Hoop dat die stunten, wordt het helemaal chaos.
Japan en Korea zijn zekerheidjes, Australie ook wel. Saudi Arabie en Iran verwacht ik ook wel met enige zekerheid. Van groep F en H weet ik 't niet, dus daar heb ik maar twee beste nummers twee bij gekozen, dan heb ik meer kans om goed te zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |