Weeg jij minder dan 50?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het jaar dat ik boven de 50 kom vier ik feest.
🎉
Nick heeft mad gains bruh, ik zie hem tegenwoordig makkelijk twee potloden tegelijk tillen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Teveel massa gegaind door het opdrukken?
Zonder rugtasje, gok ik.quote:
<insert spongebob gif>quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nick heeft mad gains bruh, ik zie hem tegenwoordig makkelijk twee potloden tegelijk tillen.
Ja hoor Zwabbie post weerquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nick heeft mad gains bruh, ik zie hem tegenwoordig makkelijk twee potloden tegelijk tillen.
Bijnaquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moet je bij juicyhill in de leer gaanquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bijna. Maar ik wacht al sinds 2008 op feest, hehe
.
Oh wow.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bijna. Maar ik wacht al sinds 2008 op feest, hehe
.
Ja niemand snapt het. Met dit gewicht zouden mijn botten super ver moeten uitsteken en alles en ingevallen dingen. Maar dat heb ik niet, ben ook gewoon gezond verderquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb der gezien, ze is wel een flyweight ja maar >50dat is wel weinig.
Nou ja, ik ken wel meer dames die onder de 50 zaten. Niet zo heel raar op zich.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb der gezien, ze is wel een flyweight ja maar >50dat is wel weinig.
Nice welquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja niemand snapt het. Met dit gewicht zouden mijn botten super ver moeten uitsteken en alles en ingevallen dingen. Maar dat heb ik niet, ben ook gewoon gezond verder. Ik lijk niet op m'n gewicht fuckyea.
quote:
Ik twijfelde tussen knieën en enkelquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nice wel
Mutti klaagt altijd dat ik te licht ben
Onderste extremiteiten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen knieën en enkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |