Weeg jij minder dan 50?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het jaar dat ik boven de 50 kom vier ik feest.
🎉
Nick heeft mad gains bruh, ik zie hem tegenwoordig makkelijk twee potloden tegelijk tillen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Teveel massa gegaind door het opdrukken?
Zonder rugtasje, gok ik.quote:
<insert spongebob gif>quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nick heeft mad gains bruh, ik zie hem tegenwoordig makkelijk twee potloden tegelijk tillen.
Ja hoor Zwabbie post weerquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nick heeft mad gains bruh, ik zie hem tegenwoordig makkelijk twee potloden tegelijk tillen.
Bijnaquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moet je bij juicyhill in de leer gaanquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bijna. Maar ik wacht al sinds 2008 op feest, hehe
.
Oh wow.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bijna. Maar ik wacht al sinds 2008 op feest, hehe
.
Ja niemand snapt het. Met dit gewicht zouden mijn botten super ver moeten uitsteken en alles en ingevallen dingen. Maar dat heb ik niet, ben ook gewoon gezond verderquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb der gezien, ze is wel een flyweight ja maar >50dat is wel weinig.
Nou ja, ik ken wel meer dames die onder de 50 zaten. Niet zo heel raar op zich.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb der gezien, ze is wel een flyweight ja maar >50dat is wel weinig.
Nice welquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja niemand snapt het. Met dit gewicht zouden mijn botten super ver moeten uitsteken en alles en ingevallen dingen. Maar dat heb ik niet, ben ook gewoon gezond verder. Ik lijk niet op m'n gewicht fuckyea.
quote:
Ik twijfelde tussen knieën en enkelquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nice wel
Mutti klaagt altijd dat ik te licht ben
Onderste extremiteiten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen knieën en enkel
Morgen gaan de spinners er op. Moet wel bij de tijd blijven natuurlijk. Neon in de binnenzoom van m'n broekspijpen laten installeren. Gaat prima zo.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Morgen gaan de spinners er op. Moet wel bij de tijd blijven natuurlijk. Neon in de binnenzoom van m'n broekspijpen laten installeren. Gaat prima zo.
Linda is al langer bij me dan wie dan ook.quote:
vermagerdquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je op pro ana sites posten kun je lachen
Toepasselijke naam welquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Linda is al langer bij me dan wie dan ook.
Ah mooiquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
Nah, gaat beter. Voelt nog een beetje onprettig, maar ik kan weer bijna normaal lopen.
OH JOH WOWE SUCH AMAZE.quote:
quote:
:squote:
Dat swag thoquote:
quote:
Ik neem een schildpadquote:
Niet mijn dingquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel makkelijk instabiele chicks fixen daar
meiden die gewoon hun mobiele nummer posten enzo
Something something steen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Je kan Cards Against Humanity online spelen, wat?
Alpaca.quote:
Je muttiquote:
Niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe ongemakkelijk het zou zijn als ik naar een meeting zou komen.
Quokkaquote:
inb4 fokkerquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe ongemakkelijk het zou zijn als ik naar een meeting zou komen.
Omg, heb ik voor niks twee dagen zitten knippen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Je kan Cards Against Humanity online spelen, wat?
"Je zoon is drugs verslaafd, help"quote:
Plsquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"Je zoon is drugs verslaafd, help"
Really?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg, heb ik voor niks twee dagen zitten knippen.
Yepquote:
Is je zusje naar bed?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen als mijn vriendin meelas
quote:
Pinguïnsquote:
ABN ploxquote:
quote:
Haha. Jawel. Dan zegt iedereeen: Owhh wie ben jij? En dan zeg ik brammetjuh94 en dan zeggen zei: Wie?quote:
Wat?quote:
Vast nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha. Jawel. Dan zegt iedereeen: Owhh wie ben jij? En dan zeg ik brammetjuh94 en dan zeggen zei: Wie?
Zij*quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha. Jawel. Dan zegt iedereeen: Owhh wie ben jij? En dan zeg ik brammetjuh94 en dan zeggen zei: Wie?
Jawelquote:
Ohh... Fuck.quote:
Dat spul is lekkerquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
JawelMaar ik ben blij je UI weer te zien zoals het hoort.
quote:
Deze eventsquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef DrNick het volgende:
Mensen die verstoppertje gaan spelen in de Ikea:
[ afbeelding ]
Meeste mensen krijgen buikpijn als ze verstopt zijnquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Waw. Dat lijkt me best leuk eigenlijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens FB ging jij ook jonguhquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker. Altijd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fokker wil graag met je praten over de ONZmeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |