Pastorequote:
Ze wilde een echte verdediger op Hazard.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:57 schreef DonRaja het volgende:
Wat is er eigenlijk met blackcard Greg?
Ik ook. Toen hij op de paal schootquote:
Je bent zelf een Topklassequote:
Nee toen had ik mijn mond nog wel open, maar het geluid stokte.quote:
Europees voetbal is al jaren geen fuck aan. Kon er echt veel meer van genieten toen de Liverpools van de wereld nog ver konden komen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:02 schreef MAJESTICS het volgende:
Real gisteren op eigen veld weggetikt door Schalke, Chelsea die 10 man van PSG niet kunnen pakken. Sickening.
De meningen verschillen, maar zij zonder oogproblemen vinden rood te zwaar.quote:
Kan ie niet iddquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:03 schreef Zhero het volgende:
Kan deze commentaar geen schaatsen of zwemmen doen ofzo?
Zou ik niet doen, blijft toch het derde niveau.quote:
Moet je ff een kabeltje doorknippen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verlang bijna naar Arno Vermeulen
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die krijgt gewoon weer de EK-finale en alle Nederlandse wedstrijdenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:03 schreef bombmannl het volgende:
Beste NOS
Laat die snoeks z'n bek houden.
gr gr
De Belgen kijken ook.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
Tering, hij met zijn courtois obsessie
ik snap het ook nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:04 schreef Rabieluh het volgende:
Wat is een klemzittende zenuw ooit voor iets.
Die krijgen we de laatste 10 minuten als "de verbinding verbroken" is.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was een smet op de goal.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:06 schreef Sked het volgende:
Arno Vermeulen toen James Rodriguez die wereldgoal maakte
Waaaaaaaaaaauuuuwwwwquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:06 schreef Sked het volgende:
Arno Vermeulen toen James Rodriguez die wereldgoal maakte
Het was wel rood voor David Luizquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:06 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Ah, mijn excuses. Dan was het alleen volgens Bjorn.
Wedstrijden met de Witte Chinees niet mutenquote:
11 tegen 10, PSG krijgt nog steeds kansen, ruimte om te voetballen en Chelsea heeft geen idee wat het moet doen. Begrijpelijke reactie, ze betalen grof geld voor het vertoonde zaadspel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:06 schreef silverhill het volgende:
Ik krijg haast de indruk dat PSG thuis speelt. Wat een maf publiek joh?
Is niet te beoordelen vanaf die camerastandquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik laat dit even hier.
[ afbeelding ]
Vertekend beeld.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik laat dit even hier.
[ afbeelding ]
fotosoepquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik laat dit even hier.
[ afbeelding ]
Bal kan nooit over lijn zijn met het effectquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik laat dit even hier.
[ afbeelding ]
Lijkt niet te zitten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik laat dit even hier.
[ afbeelding ]
Ik hoop zelfs voor mijn gemoedsrust en laatste restje vertrouwen in de sport dat de bal niet in was.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik laat dit even hier.
[ afbeelding ]
Het verschil tussen de Engelse top en de top van Spanje, Italië, Frankrijk en Duitsland is enormquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:08 schreef L3gend het volgende:
Wat een armoede van Chelsea tegen 10 man
Bedankt Hansquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:08 schreef kalinhos het volgende:
Ik lig echt te gieren om Snoekss zn commentaarCourtouis vergelijken met een klaverblad, zorgen dat je neit wordt weggestuurd tijdens het dubbel-tennis, Cahil lag ook al klaar met zandzakken, etc
Ik vind Jeroen Elshoff ook echt goed hoor, maar Snoeks is echt briljant
Haha, goeien garp!quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wilde net zeggen dat hij me aan Clasie doet denken.
Snoeks is irritant. El sierd is briljant.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:08 schreef kalinhos het volgende:
Ik lig echt te gieren om Snoekss zn commentaarCourtouis vergelijken met een klaverblad, zorgen dat je neit wordt weggestuurd tijdens het dubbel-tennis, Cahil lag ook al klaar met zandzakken, etc
Maar voor nep welquote:
Trollquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:08 schreef kalinhos het volgende:
Misschien wel, maar misschien ook niet.quote:
Dus?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:11 schreef L3gend het volgende:
Mourinho is bus weer aan het parkeren
tegen fucking 10 man
Chelsea moet de 0 houden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:11 schreef L3gend het volgende:
Mourinho is bus weer aan het parkeren
tegen fucking 10 man
Speelt ook mee dat PSG misschien minder ruimte laat nu idd.quote:
Kijk de kans van Cavani nog even terugquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:11 schreef DonRaja het volgende:
Zou die Pastore doorhebben dat je ook mag overspelen?
Welke?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:12 schreef KingRoland het volgende:
Hoe heet die kleine fransman ook alweer?
Ze waren nog nie wakker.quote:
Valbuena.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:12 schreef KingRoland het volgende:
Napoleonquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:12 schreef KingRoland het volgende:
Mad.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Chelsea. Echt alles wat je je kan bedenken is kut aan die club. Koopclub, ondanks al dat geïnvesteerde geld alsnog vaak lelijk voetbal, onsportief, racistische supporters
En al jarenlang.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Chelsea. Echt alles wat je je kan bedenken is kut aan die club. Koopclub, ondanks al dat geïnvesteerde geld alsnog vaak lelijk voetbal, onsportief, racistische supporters
we pakken ze anaalquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:12 schreef bombmannl het volgende:
ALS Chelsea doorgaat, hopelijk worden ze dan flink verkracht door Bayern München.
Valbuena denk ikquote:
We'll never know [alone, till the end! And we'll never know alooooooooonneeeee]quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar misschien ook niet.
Dit inderdaad, alleen die blauwe shirts vind ik mooi.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chelsea is een vreselijke club. Beetje bus parkeren tegen 10 man
Vitessefans vinden dat mooiquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
En die coach is ook zo'n fucking koopcoach.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom risico nemen als je door bent met deze stand?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij tikte die bal van Cavani mooi op de paal inderdaadquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:14 schreef Sked het volgende:
Zolang het 0-0 blijft zit de tactiek van Mourinho weer briljant in elkaar. Wat een GOD is het ook
Pastore is categorie: veelal prachtige elegante acties die hij niet kan afmaken.quote:
goeie cumbackquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:15 schreef Sked het volgende:
[..]
je hebt het verstand van een bierfiets
Intentie he Jordi, Intentie.quote:
Nee, vind dat juist grappigquote:
quote:
Omdat Chelsea al jarenlang de grootste grafclub van Europa is.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee, vind dat juist grappig.
Dat iedereen voor een grafclub als PSG is, puur door de kutheid van Chelsea
In Nederland kijkt niemand naar Chelsea en komen ze tijdens de CL allemaal tevoorschijn om te haten. Dat kan ik niet serieus nemen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee, vind dat juist grappig.
Dat iedereen voor een grafclub als PSG is, puur door de kutheid van Chelsea
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:16 schreef MAJESTICS het volgende:
Hahaha Luiz, tyfusmongool is dat toch ook.Dat zo'n josti zoveel geld heeft opgeleverd, dat houd je toch niet voor mogelijk.
en Ruud Gullitquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Chelsea was nog leuk in de tijd van Jimmy Floyd Hosselbank en Ed de God.
Als die gewoon geel aan Zlatan geeft is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:18 schreef L3gend het volgende:
Laatste CL wedstrijd dit seizoen voor Kuipers
Jawel, want dan had hij nog rood aan Luiz moeten geven en een penalty aan Costaquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als die gewoon geel aan Zlatan geeft is er niets aan de hand.
Hij lijkt op Ellen Degeneres. No jokequote:Op woensdag 11 maart 2015 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Veratti heeft een behoorlijk onsympathieke kop.
Da's toch een lieve jongen manquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Veratti heeft een behoorlijk onsympathieke kop.
Maar dat deed hij niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als die gewoon geel aan Zlatan geeft is er niets aan de hand.
wtfquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:19 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hij lijkt op Ellen Degeneres. No joke
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:18 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik hoop zo dat PSG in de 90e minuut scoort.
Hehe nog best wel iddquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:19 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hij is goed he?quote:
Dat zou als een mokerslag aankomenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:18 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Hahahaquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:19 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze Chelsea treffen, en op 10-0 achter zetten.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gianluca Vialliquote:
Liever gewoon nu.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:18 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Op het WK floot hij anders zeer sterkquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat Kuipers deze pot heeft gekregen is al een schande. Hij blundert in elke grote wedstrijd
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit een grote wedstrijd noemenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat Kuipers deze pot heeft gekregen is al een schande. Hij blundert in elke grote wedstrijd
Ja, en daarna floot hij alles kutquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:21 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Op het WK floot hij anders zeer sterk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |