Pastorequote:
Ze wilde een echte verdediger op Hazard.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:57 schreef DonRaja het volgende:
Wat is er eigenlijk met blackcard Greg?
Ik ook. Toen hij op de paal schootquote:
Je bent zelf een Topklassequote:
Nee toen had ik mijn mond nog wel open, maar het geluid stokte.quote:
Europees voetbal is al jaren geen fuck aan. Kon er echt veel meer van genieten toen de Liverpools van de wereld nog ver konden komen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:02 schreef MAJESTICS het volgende:
Real gisteren op eigen veld weggetikt door Schalke, Chelsea die 10 man van PSG niet kunnen pakken. Sickening.
De meningen verschillen, maar zij zonder oogproblemen vinden rood te zwaar.quote:
Kan ie niet iddquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:03 schreef Zhero het volgende:
Kan deze commentaar geen schaatsen of zwemmen doen ofzo?
Zou ik niet doen, blijft toch het derde niveau.quote:
Moet je ff een kabeltje doorknippen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verlang bijna naar Arno Vermeulen
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die krijgt gewoon weer de EK-finale en alle Nederlandse wedstrijdenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:03 schreef bombmannl het volgende:
Beste NOS
Laat die snoeks z'n bek houden.
gr gr
De Belgen kijken ook.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
Tering, hij met zijn courtois obsessie
ik snap het ook nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:04 schreef Rabieluh het volgende:
Wat is een klemzittende zenuw ooit voor iets.
Die krijgen we de laatste 10 minuten als "de verbinding verbroken" is.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was een smet op de goal.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:06 schreef Sked het volgende:
Arno Vermeulen toen James Rodriguez die wereldgoal maakte
Waaaaaaaaaaauuuuwwwwquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:06 schreef Sked het volgende:
Arno Vermeulen toen James Rodriguez die wereldgoal maakte
Het was wel rood voor David Luizquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:06 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Ah, mijn excuses. Dan was het alleen volgens Bjorn.
Wedstrijden met de Witte Chinees niet mutenquote:
11 tegen 10, PSG krijgt nog steeds kansen, ruimte om te voetballen en Chelsea heeft geen idee wat het moet doen. Begrijpelijke reactie, ze betalen grof geld voor het vertoonde zaadspel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:06 schreef silverhill het volgende:
Ik krijg haast de indruk dat PSG thuis speelt. Wat een maf publiek joh?
Is niet te beoordelen vanaf die camerastandquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik laat dit even hier.
[ afbeelding ]
Vertekend beeld.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik laat dit even hier.
[ afbeelding ]
fotosoepquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik laat dit even hier.
[ afbeelding ]
Bal kan nooit over lijn zijn met het effectquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik laat dit even hier.
[ afbeelding ]
Lijkt niet te zitten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik laat dit even hier.
[ afbeelding ]
Ik hoop zelfs voor mijn gemoedsrust en laatste restje vertrouwen in de sport dat de bal niet in was.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik laat dit even hier.
[ afbeelding ]
Het verschil tussen de Engelse top en de top van Spanje, Italië, Frankrijk en Duitsland is enormquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:08 schreef L3gend het volgende:
Wat een armoede van Chelsea tegen 10 man
Bedankt Hansquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:08 schreef kalinhos het volgende:
Ik lig echt te gieren om Snoekss zn commentaarCourtouis vergelijken met een klaverblad, zorgen dat je neit wordt weggestuurd tijdens het dubbel-tennis, Cahil lag ook al klaar met zandzakken, etc
Ik vind Jeroen Elshoff ook echt goed hoor, maar Snoeks is echt briljant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |