je moet net als bij de bus een lijn aanmaken en de lijn eindigen bij het begin.quote:Op donderdag 12 maart 2015 02:45 schreef Kriebelhoest het volgende:
[ afbeelding ]
En met dit probleem ga ik slapen .
Weer iemand trouwens hoe je een werkend metrosysteem in elkaar flanst? Alle eindjes zijn aan elkaar gemaakt alleen ik krijg geen reizigers??
Als dat het enige probleem is, gewoon dorpen maken zonder rechte wegenquote:Op donderdag 12 maart 2015 08:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hmm, ben wel uit de hypetrain gestapt. Op zich werkt 't allemaal wel maar er zijn ook dingen die irritant zijn. Of in ieder geval niet intuïtief. Ben nu eerst kutten met unlimited money en alles unlocked zodat ik precies kan zien hoe 't zit met de wegen. De wegen zijn aan de ene kant het vetst omdat je veel meer vrijheid hebt dan in SC4 maar aan de andere kant zorgt het ook voor kopzorgen. Daarnaast snapt 't allemaal net niet echt lekker waardoor er af en toe net een paar graden verschil in zit.
en wij maar zeiken op de nsquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heb wel gemerkt dat het bij treinen nog spannender is om de rails goed te leggen. Zeker goederentreinen hebben de neiging om met 30 tegelijk op 2 meter spoor te gaan staan. kruisingen vinden ze niet leuk.
Ook echt iedere 2 seconden een nieuwe trein die vol met goederen weer vertrekt. En toch zeiken dat ze hun shit niet kwijt kunnen en daardoor sluiten.quote:
welke film grain?quote:Op donderdag 12 maart 2015 06:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Eindelijk uitgevonden wat mijn probleem was. De film grain die ze erin gestopt hebben. Gelukkig is er in de steam workshop al een mod waarmee je 't uit kunt zetten en dat is echt een verademing.
Ik mis de specialisatie nog die wel in Simcity 2013 zat, dus zeg maar je tech ontwikkelen etc. En inderdaad, wegen zijn vervelend, zeker als je aan het begin nog niet al je wegen unlocked hebt, want dat betekent dat je na 10k aan mensen de halve stad kan gaan bulldozeren.quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hmm, ben wel uit de hypetrain gestapt. Op zich werkt 't allemaal wel maar er zijn ook dingen die irritant zijn. Of in ieder geval niet intuïtief. Ben nu eerst kutten met unlimited money en alles unlocked zodat ik precies kan zien hoe 't zit met de wegen. De wegen zijn aan de ene kant het vetst omdat je veel meer vrijheid hebt dan in SC4 maar aan de andere kant zorgt het ook voor kopzorgen. Daarnaast snapt 't allemaal net niet echt lekker waardoor er af en toe net een paar graden verschil in zit.
Je kan natuurlijk een beetje olie erts landbouw en 'high tech' industrie maken door een gebied toe te wijzen met specifieke regels. Meer voor het oog uiteraard dan dat het echt speelbaar is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mis de specialisatie nog die wel in Simcity 2013 zat, dus zeg maar je tech ontwikkelen etc. En inderdaad, wegen zijn vervelend, zeker als je aan het begin nog niet al je wegen unlocked hebt, want dat betekent dat je na 10k aan mensen de halve stad kan gaan bulldozeren.
HOE KOM JE DAAR ZO BIJ?quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:50 schreef Scorpie het volgende:
WAAROM KAN JE MAAR 3 MODS TEGELIJK HEBBEN!?
there's gotta be a mod for thatquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:50 schreef Scorpie het volgende:
WAAROM KAN JE MAAR 3 MODS TEGELIJK HEBBEN!?
quote:
quote:
Ik zag 'm op Reddit, heerlijkquote:
Das ook niet intuïtief.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:53 schreef FredvZ het volgende:
[..]
HOE KOM JE DAAR ZO BIJ?
0 van 3 mods geactiveerd betekent dat er 0 van de 3 geïnstalleerde mods actief is.
Kan ook, met unlimited moneyquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ok
ik wilde even oefenen met wat highway zooi ipv te kunnen zonder geld
kijk eens in de asset editor, wellicht kan je daar ook klooienquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ok
ik wilde even oefenen met wat highway zooi ipv te kunnen zonder geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |