Zeer aangenaam en herkenbaar idd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:51 schreef Strani het volgende:
Weet ik niet Tong. Het is subjectief dus we zullen er nooit een bevredigend antwoord op krijgen.
Geef mij 'Cheers' maar.
Die wilde ik serieus echt net ook gaan postenquote:
Cheers ja! En MASH:quote:
All In The Family jaaaa, gaafffffquote:
Dat vond ik een geweldige serie, wel eng, die foto!!!!quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:01 schreef tong80 het volgende:
Nog een klassieker. Keken 6 miljoen Nederlanders naar.
':P
Als ik ze terughoor, voel ik gewoon weer de teleurstelling van: wr een week wachten tot de volgende aflevering.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:02 schreef Evertjan het volgende:
vroeger hadden tv series nog een goede intro tegenwoordig moet je het doen met een een jingle van 5 seconden
en vroeger had je geen internet dus je was aan het lot van de omroepen over geleverd wanneer ze een serie gingen uitzenden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als ik ze terughoor, voel ik gewoon weer de teleurstelling van: wr een week wachten tot de volgende aflevering.
Ja logisch toch. Maar juist omdat ze maar n keer per week werden uitgezonden, was het echt speciaal. Het had meer impact vond ik.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:05 schreef tong80 het volgende:
Boca_Raton we hebben dezelfde smaak. Moest ooit trainen terwijl diezelfde avond de laatste aflevering van Hill Street Blues was. Ik fakete een blessure en snel naar huis gefietst.
Cor mis ik nog steeds,quote:
ahahahahah. En wat nog erger was: ik geloof de PlayBackShow, dan zong ie op het laatst: "Riets out ent tuts, sambaddies hent, meek dis wurld a better plees, if joe ken."quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Nee deze:
Want kan die Hennie zingen!
Jaaaaa, die weet ik nog. Nt. Ik was heel jong toen.quote:
"Harry, hol mal den Wagen" haahahahahaaquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja ja Harry, so sind eben die Clownen
Nt voor mijn tijd, maar zat daar geen leeuw in die 'Elsa' heette? Daar was onze kat naar vernoemd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:26 schreef tong80 het volgende:
Kennen we Clarence de schele leeuw nog ?
Absoluut deze!quote:
Deze ook heel erg henkenbaar!quote:
En deze is echt helemaal leuk uit mijn jeugd met een jonge Roger Moore.quote:
Ook zo herkenbaar weer!quote:
Dat is echt een jeugdheld van mij.quote:
Dit is ongeveer mijn eerste herinnering qua tune. Clint Eastwood. Zelfs Tong80 was nog niet geboren.quote:
Leukste serie ooit.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:21 schreef tong80 het volgende:
Volgens m'n moeder keek ik er naar uit, maar keek ik uit angst wel tussen m'n vingers door.
Wat een jeugdherrinneringen. Wat een leuk topic!quote:
quote:
Dit.quote:
Deze vind ik ook mooi:quote:
Want dat leventje van mijquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Was ik maar een kat die 9 levens had
Ook al ben ik alles wel eens even zatquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Gaat zo razendsnel voorbij
Ik wil geen leven zonder jouquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook al ben ik alles wel eens even zat
Die is briljantquote:
Oe Trui. Ik jank met je mee.quote:
En als ik kon kiezenquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik wil geen leven zonder jou
Is al gepost, lees even terug.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:45 schreef Evertjan het volgende:
intro van airwolf was ook legendarisch kan iemand die posten?
FF genieten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat hoge stemmetje is voor eeuwig ingebrand
De Verschoppeling (Graine d'ortie (TV Series 1973– ) - IMDb)quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Franse serie over een joods jongetje die op zoek was naar zijn ouders en uit de handen van de Duitsers wist te blijven. Allerlei mensen hielpen hem. Kan me een scene herinneren waar een Officier een schoolklasje binnenliep en wilde zien of er besneden jongetjes waren
Dank je, lees op wikipedia dat het autobiografisch is, maakt het nog verdrietigerquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:36 schreef golfer het volgende:
[..]
De Verschoppeling (Graine d'ortie (TV Series 1973– ) - IMDb)
Met Fred Schuitquote:
Das ook geen film, maar een boek.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Helaas op yputube niet te vinden
de eenzame oorlog van koos tak
Zesdelige tv serie van Theo van Gogh naar het boek.quote:
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zesdelige tv serie van Theo van Gogh naar het boek.
Hij is wel te koop bij Bolcomquote:
Ja, dat waren echt goede TV-series.quote:
Heb dat nooit gevolgd, maar zag wel altijd die intro.quote:
Wat ben ik blij dat ik mocht opgroeien in een tijd dat er maar 2 Nederlandse zenders waren, waar overdag vooral testbeeld werd uitgezonden. Ik kon zowat eerder Duits dan Nederlandsquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:28 schreef tong80 het volgende:
Meer users die een tien voor Duits luistervaardigheid hadden door de zondagochtend TV ?
Preciesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:31 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik mocht opgroeien in een tijd dat er maar 2 Nederlandse zenders waren, waar overdag vooral testbeeld werd uitgezonden. Ik kon zowat eerder Duits dan Nederlands![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |