quote:
Moment opname zegt niksquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jij hebt veel meer punten dan ik tho.
quote:
ik telde niet eens joh moet ik je in de gracht trappen of zoquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]een mobiel nummer heeft maar 8 cijfers na de 6 stinkkop
doe je best ectoboyquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik telde niet eens joh moet ik je in de gracht trappen of zo
3.1415quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer plezant voor jequote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
beat ya to it nickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Jouw*quote:
Autisme zit in je familie blijkbaar.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:17 schreef LittleBrownie het volgende:
M'n broertje is ook goed in dit soort dingen
Niet blauw/paars?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de kleur van je gezicht wanneer ik met je klaar ben
Ik maak je helemaal kapot als je je bek niet houdtquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Autisme zit in je familie blijkbaar.
+75 Nickpunten voor "plezant"
D'awhquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik maak je helemaal kapot als je je bek niet houdt
Omg nijnquote:
Jij zit in me?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
er zit wat wp in iedereen
HUEHUE
let me rephrase thatquote:
Je zusjequote:Op woensdag 11 maart 2015 21:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
let me rephrase that
er zit wat van mij in ieder meisjes
Ohquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
let me rephrase that
er zit wat van mij in ieder meisje
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn zusje slaat haar klasgenootjes als ze irritant doen
Stoer hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn zusje slaat haar klasgenootjes als ze irritant doen
Ken ik niet.quote:
ettiene sinquote:
Little disappoint.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geo heeft nog wel wat worst voor je
met saus
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geo heeft nog wel wat worst voor je
met saus
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
Duurt langquote:
Ome Willemquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:25 schreef Ro-ald het volgende:
LB moet je toevallig poepen? Kan je broodje poep maken.
Gast, watquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:25 schreef Ro-ald het volgende:
quote:
Even mes in de pols zetten hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:25 schreef Ro-ald het volgende:
hopelijk slagader.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Even mes in de pols zetten hoor
Goeiequote:Op woensdag 11 maart 2015 21:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Of zeg dat je niet meer met Geo wilt afpreken als hij geen eten brengt.
Nobody gives a fuckquote:
In 3 SC's hetzelfde posten, aandachtshoerquote:
Knoop in je zakdoek toch?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik dacht maandag bij Levenslang met dwang
Post 85quote:
Ik wil dat op meerdere plekken plaatsen ja, ik heb geen vaste SC.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
In 3 SC's hetzelfde posten, aandachtshoer
Hamerhaaaaaiquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
opsporing verzocht zeker kutturk
Stoerquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil dat op meerdere plekken plaatsen ja, ik heb geen vaste SC.
Hiquote:
Ja. Je ziet mij maar 7 seconden hoor, je ziet mijn tweet in beeld en daar heeft iemand commentaar opquote:
Hallo, ik ben fan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja. Je ziet mij maar 7 seconden hoor, je ziet mijn tweet in beeld en daar heeft iemand commentaar op![]()
Houdt hij hier nog steeds hoog dat hij een relatie heeft?quote:
wut lolquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Houdt hij hier nog steeds hoog dat hij een relatie heeft?
Watquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Godverquote:
1 post maar dramaqueenquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
Haha flikkers. Praat nou eens over iets anders dan mijn relatie. Ik mis ONZ. IK. Niet ik en. Nee, ik.
HOI IK BEN DE NIJN GR GR.
Ik val niet op blond.quote:
Kom jij ook op de ONZ meet?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
Haha flikkers. Praat nou eens over iets anders dan mijn relatie. Ik mis ONZ. IK. Niet ik en. Nee, ik.
HOI IK BEN DE NIJN GR GR.
lolquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
Was al onderweg naar whatsapp om te vragen waarom FL dat niet verteld heeft
quote:
Was het maar zo'n feest. Dramaqueen gehalte was voor jou want ik weet dat nep Brabanders zoals jij daar van houdenquote:
hoef niet geassocieerd te worden met brabant kaythnxquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Dramaqueen gehalte was voor jou want ik weet dat nep Brabanders zoals jij daar van houden.
Rot zelf op mongool.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Teef alsjeblieftflikker nou eens op
Voor een nachtje.quote:
Alleen als het doordeweeks is.quote:
Doe eens rustig dramaqueen. Was het leuk in Oss?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoef niet geassocieerd te worden met brabant kaythnx
Helaaschquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor een nachtje.
[..]
Alleen als het doordeweeks is.
jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe eens rustig dramaqueen. Was het leuk in Oss?
Ik ben gewoon een ekte hosselaar.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
die meet is als een religie voor fokker
bij elke user die hij nog niet gevraagd heeft snel het zieltje proberen te winnen
Als je jonge (vrouwelijke) studenten wilt hebben daar, zou ik je een dagwijziging aanraden.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je jonge (vrouwelijke) studenten wilt hebben daar, zou ik je een dagwijziging aanraden.
Doe niet zo panisch, ben je ongesteld of zo.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
heeft fl de foto doorgestuurd
penthousedingen daaro
Succes morgenquote:
wowowowowow panisch u wotquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe niet zo panisch, ben je ongesteld of zo.
Dan regel ik wel een doordeweekse meet voor jonge vrouwelijke studentesquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je jonge (vrouwelijke) studenten wilt hebben daar, zou ik je een dagwijziging aanraden.
Machtig mooi om jou eens confused te zien.quote:
te zienquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Machtig mooi om jou eens confused te zien.
Oke. Ik ben er bij mits knappe mannen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan regel ik wel een doordeweekse meet voor jonge vrouwelijke studentes
quote:
Ik ben er ook, dus dat zit wel snor.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke. Ik ben er bij mits knappe mannen.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ben er ook, dus dat zit wel snor.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oei, Nijn heeft dus concurrentiequote:Op woensdag 11 maart 2015 21:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
Welk deel van knap is lastig voor jullie. Tevens pics van Surge.
three fiddiequote:Op woensdag 11 maart 2015 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
gezegd zou hebben, tot daaraan toe, maar dit kan echt niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
Welk deel van mannen is lastig voor jullie.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
Nice nice.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Tevens Nickj0n, ik ga vrijdag mijn kaartje op halen
Dan ben ik nog niet binnen, maar dan heb ik in ieder geval kans.
Ik; hoe veel kaartjes heb je? Hij..ehh...stuk of 10.quote:
Maak hem dood.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik; hoe veel kaartjes heb je? Hij..ehh...stuk of 10.
Ik; wat moet je met zo veel kaartjes?! Hij: doorverkoop he.
Vuige legit MoFo
Wow maagd. Hak jij je handen eraf en prik je je ogen eruit als je een vriend(in) hebt? Toewijding bitches.quote:
ik drink geen bier maar je bent welkomquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Dus ik mag vrijdag weer het halve land doorreizen
Iemand biertje doen vrijdag?
Waar?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik drink geen bier maar je bent welkom
Mooi.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nadat hij mijn kaartje heeft geprint.
Nee ik sluit haar af van de buitenwereldquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow maagd. Hak jij je handen eraf en prik je je ogen eruit als je een vriend(in) hebt? Toewijding bitches.
Wow dramaqueen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee ik sluit haar af van de buitenwereld
ben jelly as fuck m8 niemand komt aan mijn bitch
let me know danquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat semi op de route.
Je reist wel gratis toch?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat semi op de route.
Ja man, gewoon zitten, gezicht kleurtje schminken, klaar.quote:
Groupie uithangen, haar beffen backstagequote:Op woensdag 11 maart 2015 21:49 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik hoop dat ik met haar op de foto mag na het concert.
quote:
Ja, en ik moet wel vrijdag langs komenquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dat durf hoor
Heeft hij een vagijn?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Groupie uithangen, haar beffen backstage
Of werkt dat alleen andersom?
Geen idee, gewoon proberen. Ze is wel mijn leeftijd volgens mij.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Groupie uithangen, haar beffen backstage
Of werkt dat alleen andersom?
ik weet ook niet of ik dat durfquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, en ik moet wel vrijdag langs komen
WP heb je geen whatsapp?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:51 schreef wietparkiet het volgende:
morgen maar eens kijken voor kappertje
Wat staat hier?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
Help ik ben voor mensen hee jongens ik ben op tv.
Een samenvatting. Als je hem niet snapt stalk je niet genoeg.quote:
Help ik ben voor mensen hee jongens ik ben op tv.quote:
quote:
Ik snap het niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Help ik ben voor mensen hee jongens ik ben op tv.
Ik heb dat deel van mijn leven afgesloten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een samenvatting. Als je hem niet snapt stalk je niet genoeg.
Wat is er met haar gebeurd? Ik maak me zorgen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:55 schreef Fokker89 het volgende:
Het gaat niet zo goed met onze rocknijntje
emancipatiequote:Op woensdag 11 maart 2015 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is er met haar gebeurd? Ik maak me zorgen.
Ze komt een beetje nors over.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is er met haar gebeurd? Ik maak me zorgen.
Oh wow heftig. Rip aan de nabestaanden. Damn.quote:
Nuchter heet dat. Ik kom uit Brabant.quote:
wat een dramaqueenquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh wow heftig. Rip aan de nabestaanden. Damn.
Ja maak er grapjes overquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nuchter heet dat. Ik kom uit Brabant.
Inb4 huehaanueha nuchter en Brabant.
Hihi wat een grapjas ben ik toch.quote:
Nu weet ik niet of het echt je nummer is, of dat ik met een vreemde zit te appenquote:
Alles boven de 45 kan echt niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb vorige week wat veel kwarktaart en koekjes op, dus deze opmerking is geheel terecht
Als het weer lekker weer is ga ik weer sporten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alles boven de 45 kan echt niet.
Oh damn Surge... Appen met WP? You're going over to the dark side.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nu weet ik niet of het echt je nummer is, of dat ik met een vreemde zit te appen
Ja, ze willen niet verplaatsen deze wedstrijd.quote:
54 bedoel jequote:Op woensdag 11 maart 2015 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alles boven de 45 kan echt niet.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nu weet ik niet of het echt je nummer is, of dat ik met een vreemde zit te appen
Zo lang hij maar slikt, vind ik het goed.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh damn Surge... Appen met WP? You're going over to the dark side.
Yea laten we onze gewichten matchen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als het weer lekker weer is ga ik weer sporten.
eensquote:
Alleen spacecake.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zo lang hij maar slikt, vind ik het goed.
Gewrichten matchen, wat houdt dat in?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yea laten we onze gewichten matchen.
Geen idee, dat maak jij er van.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewrichten matchen, wat houdt dat in?
Zo'n cake rookt ook bar slecht.quote:
Oh, gewichtenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, dat maak jij er van.
Neem nog een pilletje.quote:
Bril nodig ofwaquote:
Teveel massa gegaind door het opdrukken?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:05 schreef DrNick het volgende:
Maar onder de 60 kom ik niet meer denk ik.
Het jaar dat ik boven de 50 kom vier ik feest.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:05 schreef DrNick het volgende:
Maar onder de 60 kom ik niet meer denk ik.
Jep. Kan ook niet anders als je er al 25 kan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Teveel massa gegaind door het opdrukken?
Jij weegt maar 45 dan? Zomgquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het jaar dat ik boven de 50 kom vier ik feest.
🎉
ghehehquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jep. Kan ook niet anders als je er al 25 kan.
Seriouslyquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het jaar dat ik boven de 50 kom vier ik feest.
🎉
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |