die jongen die er nooit staat in grote wedstrijdenquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Tijd voor Zlatan, eindbaas van voetbal en het universum.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Tijd voor Zlatan, eindbaas van voetbal en het universum.
[ afbeelding ]
Omdat je moeder een hoer is.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom draagt de goalie geen helm?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]Dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:18 schreef GGMM het volgende:
Nou vooruit, wetende hoe leuk jullie het vinden ga ik kijken.
Jawel. Juventus.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]Er is echt geen club lelijker dan Chelsea hoor.
Chelsea is de enige club waar ik kotsneigingen van de club krijgquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]Er is echt geen club lelijker dan Chelsea hoor.
Waarom?quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chelsea is de enige club waar ik kotsneigingen van de club krijg
Bedankt Hans.quote:
xdquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt Maxwell of speelt ie niet?
Zonde, hij was echt heel goed.quote:
Als je goede spelers koopt ben je niet plots verplicht aanvallend voetbal te spelen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dure goede spelers opkopen en dan park the bus spelen
Mourinho is gewoon een tactisch genie, dus graven ze zich in als hun tegenstander net zo goed isquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dure goede spelers opkopen en dan park the bus spelen
Dat dachten we van Mart ook.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan nooit lang meer duren gezien z'n overgewicht.
Nu gaat hij waarschijnlijk zeggen dat een bus parkeren heel simpel is en dat er nauwelijks een idee achter zit.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Mourinho is gewoon een tactisch genie, dus graven ze zich in als hun tegenstander net zo goed is
Met zoveel geld vind ik dat wel een morele verplichting richting de voetbalfansquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je goede spelers koopt ben je niet plots verplicht aanvallend voetbal te spelen.
Fans willen prijzen en dat antivoetbal heeft ze mooi de CL opgeleverdquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zoveel geld vind ik dat wel een morele verplichting richting de voetbalfans
PSV de landstitel, al is het niet echt antivoetbal.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Fans willen prijzen en dat antivoetbal heeft ze mooi de CL opgeleverd
Als dat voor 10% met antivoetbal gebeurt, vooral in lastige uitwedstrijden hoor je geen supporter klagen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat dat het enige is dat telt
Er is geen onderscheid tussen aanvallend en verdedigend voetbal. Het is goed voetbal of slecht voetbal. Je zoekt gewoon jouw manier om te winnen. Het is totaal niet realistisch om Barcelona voetbal te brengen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zoveel geld vind ik dat wel een morele verplichting richting de voetbalfans
Hij doet het wel vaker, Zlatan heeft geen geluk, Zlatan is het geluk.quote:
Oh ik zal niet doen alsof ik wedstrijden van Chelsea kijk, ik bedoel ook meer in het algemeenquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Als dat voor 10% met antivoetbal gebeurt, vooral in lastige uitwedstrijden hoor je geen supporter klagen.
Helaas kijkt 99% in Nederland alleen naar die lastige wedstrijden en hebben ze eigenlijk geen idee waar ze over praten omdat ze van de 60 wedstrijden die Chelsea per jaar speelt er 55 niet zien
Alleen dan is het verschil in kwaliteit wel heel groot dat je gewoon goed voetbal dient te spelen, en dat doet Chelsea ook gewoon tegen de ploegjes als West Brom.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh ik zal niet doen alsof ik wedstrijden van Chelsea kijk, ik bedoel ook meer in het algemeenPrijzen zijn altijd goed, maar als ik alleen al denk aan de kampioenswedstrijd Heracles - Ajax.. Die wedstrijd had van mij met 5-0 verloren mogen gaan
Kom sprinten dan.quote:
Het is inderdaad jammer dat johannes er niet is.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:41 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat Davy en Johannes er niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |