SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
NAC Breda
Rèsbaarge
lame jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:29 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Voelt wel gek, je bent benieuwder naar de price ranges voor nieuwe IF's in plaats van de IF's zelf
quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Dus IF Suarez met betere stats dan de MOTM is ruim goedkoper. Dat vind ik wat eigenaardig.
Bij Gibbs en Luiz behoorlijk ver ernaast. Suarez iig de max goed. Edwin ook aardig in de buurt, Kabir niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:12 schreef ThadCastle het volgende:
Wat verwachten jullie voor price ranges?
Als ik kijk naar vergelijkbare spelers/IFs zou het zoiets moeten zijn
Kieran Gibbs 40-100
David Luiz: 70-140
Salomón Rondón 15-60
Luis Suárez 5-7 mil
Edwin Cardona 120-200
Moestafa El Kabir 200-320
Luiz zou natuurlijk hoger moeten zijn, maar ivm TOTY moet het zo
Een beetje typisch allemaal ja.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dit zijn wel een beetje de rare acties die er voor zorgen dat dit systeem tot nu toe niet werkt.
Rondon ook best wel ernaast. Maar het is gewoon gokwerk, EA doet ook maar wat.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij Gibbs en Luiz behoorlijk ver ernaast. Suarez iig de max goed. Edwin ook aardig in de buurt, Kabir niet.
De NIF is al baasquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:24 schreef Tim86 het volgende:
Die Cardona lijkt me wel bazig. Beter dan Quintero op CAM denk ik.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:44 schreef Johnbon het volgende:
Wat is er ineens gebeurt met die prijzen? Vaag.
Teveel mensen als DS2 hebben coins gekocht en daarom is alles nu KA-POTquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:44 schreef Johnbon het volgende:
Wat is er ineens gebeurt met die prijzen? Vaag.
Aha vandaar. Apart allemaal.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Teveel mensen als DS2 hebben coins gekocht en daarom is alles nu KA-POT
Gefeliciteerd met je miljoenen danquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:45 schreef Johnbon het volgende:
Wauw geluk met de domme, open zoon 50k pack. Suarez inform. Speel het spel nooit meer en dan ineens hem.
Vriendelijk bedankt, maar slim hem te verkopen met deze nieuwe markt? Max prijs is 7 miljoen zie ik. Maar hij staat er niet op verder.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je miljoenen dan
Niemand weet het juiste antwoord, omdat alles nieuw is. Doe maar wat je gevoel je ingeeft zou ik zeggenquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:48 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Vriendelijk bedankt, maar slim hem te verkopen met deze nieuwe markt? Max prijs is 7 miljoen zie ik. Maar hij staat er niet op verder.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:45 schreef Johnbon het volgende:
Wauw geluk met de domme, open zoon 50k pack. Suarez inform. Speel het spel nooit meer en dan ineens hem.
Ik snap het ook nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, maar dat hoeft ook niet. Dit was zo voorspelbaar.
Dus je zet een speler te koop die 499.000 coins waard is en dan krijg je 499.000 van hun?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:01 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Dus je zet een speler te koop die 499.000 coins waard is en dan krijg je 499.000 van hun?
Of koop je alleen het verschil zodat een speler in de range van 200.000 ~ 300.000 (en de duurste spelers daarvan dus eigenlijk voor de laagste bin gaan) en dus door hun opgekocht worden als hoogste prijs in die range?
maxX. heb je gta?quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:06 schreef poker4lifee het volgende:
op normale manieren zou hij gewoon 100k zijn
dat eerste, denk ikquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:01 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Dus je zet een speler te koop die 499.000 coins waard is en dan krijg je 499.000 van hun?
Of koop je alleen het verschil zodat een speler in de range van 200.000 ~ 300.000 (en de duurste spelers daarvan dus eigenlijk voor de laagste bin gaan) en dus door hun opgekocht worden als hoogste prijs in die range?
Voor de max? Ik ook niet. Al vaak gelist. Net als Candreva en Aurier.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:07 schreef renevandieren het volgende:
Ik krijg IF Shirley niet eens verkocht![]()
![]()
![]()
@#
nope, op ps3 alleenquote:
Zelfs voor de minimale niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor de max? Ik ook niet. Al vaak gelist. Net als Candreva en Aurier.
Jezus, zie nu pas hoe cheap hij is. Ging er blind vanuit dat hij relatief dicht bij die max zou zitten. Niet dusquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
Godverdomme nu hoor ik dat kutlied van die neger met zijn rekeningen ook op de radio![]()
En daardoor list niemand hemquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:28 schreef Tim86 het volgende:
moojen celebration hoor bij Ajax B1
Lekker allemaal Ronaldo nadoen
[ afbeelding ]
Klopt jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]![]()
die Nunnely is echt belachelijk snel
Ajax-Dnipro al uitverkocht hequote:Op woensdag 11 maart 2015 20:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]![]()
die Nunnely is echt belachelijk snel
Vreemd ja.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dus je bent en je dure speler kwijt en je geld. Wie de fuck gaat dat nou doen?
lekker meeverdedigen fapfapfapquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom speelt Ramires RW trouwens en niet Will.i.an of Cuadrado?
Willi speelt vaker centraal. Maar heb meer het gevoel dat ze soort 4132 spelen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom speelt Ramires RW trouwens en niet Will.i.an of Cuadrado?
Eensch.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:17 schreef Dudeweiser het volgende:
Vond het niet echt rood eigenlijk...
kan Cavani eindelijk in de spitsquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:18 schreef Kamikazie het volgende:
Hopen dat PSG nu toch gewoon dik wint.
Volgens mij was even daarvoor Ibras eerste balcontact dus veel verschil zal het niet zijnquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:18 schreef Kamikazie het volgende:
Hopen dat PSG nu toch gewoon dik wint.
Okeuj.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:18 schreef Zhano het volgende:
JA ECHT FUCKING HARD ROOT MAN
oh wacht nee toch niet helemaal
Hou je bakkes dan eerst gewoon man
Dit meen je toch niet?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Volgens mij was even daarvoor Ibras eerste balcontact dus veel verschil zal het niet zijn
Komt door de drank hequote:Op woensdag 11 maart 2015 21:21 schreef renevandieren het volgende:
Deze gimma gaat helemaal uit de hand escaleren.
zo is natuuuuurrr hequote:Op woensdag 11 maart 2015 21:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Komt door de drank he
En Kevin bedoeld Jeremy Clarkson volgens mij ... die jongen is ook helemaal wak he.
Had ik ook toen ik bijna hetzelfde team had (met wat andere IF versies)quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:24 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[ afbeelding ]
Op papier super geil team, maar de vorige keer dat ik 2 potjes in 4222 speelde kon ik echt niks creeren.
racistquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:27 schreef Kamikazie het volgende:
Ik speel nu met het middenveld SIF Pobga- IF Matuidi en MOTM Toure... en jezus christus wat is dat goed. Wat een monsters zijn dat zeg
Praktisch onmogelijk tot nu toequote:Op woensdag 11 maart 2015 21:29 schreef jepperdeprep het volgende:
Iemand al een IF El Kabir te pakken?
Zoek maar iemand anders om neer te steken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:34 schreef Dzsudzsak. het volgende:
Welke boys op PS4 hebben zin om GTA heists te doen?
je bent nogal in de war laatste tijd?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:35 schreef Tim86 het volgende:
Lekker handig ook dat die nieuwe TOTY spelers niet in de squadbuilder zitten van EA. Niet dat de zoekfunctie wel normaal werkt
Hij is aan het bijkomen van de potjes tegen mijquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
je bent nogal in de war laatste tijd?
nieuwe totw bedoel je?
Die zijn er wel hoor. Maar niet allemaal, Gibbs vs mij niet
als je maar niet met randoms gaat spelenquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:34 schreef Dzsudzsak. het volgende:
Welke boys op PS4 hebben zin om GTA heists te doen?
je bedoelt dat hij net wakker is?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij is aan het bijkomen van de potjes tegen mij
Dat kan ook.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
je bedoelt dat hij net wakker is?
Lekker voor je.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
En de 2e Suarez is er nu ookMaar nu is hij weer veel goedkoper.
Ik zie daar 2x Perez?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:40 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo dit zijn ze tot nu toe geworden alleen SIF isco moet ik nog even halen.
klopt ene team met een BPL squad als 2e en de ander met het serie a teamquote:
2 voetbalwedstrijden, 1 basketbalwedstrijd + typen is iets teveel voor mijn breinquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
je bent nogal in de war laatste tijd?
nieuwe totw bedoel je?
Die zijn er wel hoor. Maar niet allemaal, Gibbs vs mij niet
Basket? Volg je dat?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2 voetbalwedstrijden, 1 basketbalwedstrijd + typen is iets teveel voor mijn brein
Had alleen op Suarez en El Kabir gezocht. Ging er vanuit dat ze er of allemaal, of geen van allen in zouden staan.
ZZ Leiden - Den Boschquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ZZ Leiden - Den Bosch
Had er geld op staan toevallig.
Leiduuuuhquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ZZ Leiden - Den Bosch
Daar ben ik laatst geweest, ik denk dat ik nog mee kan doenquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ZZ Leiden - Den Bosch
Zolang het maar niet Muller wordt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:08 schreef Tim86 het volgende:
Badstuber of Boateng MOTM
Wie zou EA dan toch kiezen..
bij ZZ?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:09 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Daar ben ik laatst geweest, ik denk dat ik nog mee kan doen
baasquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:12 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ja
Ze speelde wel tegen een aids tegenstander en wonnen met 100-50 ofzo
Kuipers is uit vorm omdat hij van de KNVB alleen poepwedstrijden mag fluitenquote:
Wij waren er met school. Zouden diner krijgen in de businessclub voor de wedstrijd (en hadden daar ook voor betaald), maar er was niet op ons gerekend. Toen kregen we patat met een frikandel. Dat was echt geweldig.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
baasKherrazi en De Jong zijn wel goed, de rest is allemaal veranderd sinds vorig jaar
jezusquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:19 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Wij waren er met school. Zouden diner krijgen in de businessclub voor de wedstrijd (en hadden daar ook voor betaald), maar er was niet op ons gerekend. Toen kregen we patat met een frikandel. Dat was echt geweldig.
Goede organisatie![]()
hahahaha ja dat klinkt wel als ZZquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:19 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Wij waren er met school. Zouden diner krijgen in de businessclub voor de wedstrijd (en hadden daar ook voor betaald), maar er was niet op ons gerekend. Toen kregen we patat met een frikandel. Dat was echt geweldig.
Goede organisatie![]()
zou wel leuk zijn.quote:
Echt hè. Enige dat ze kunnen zeggen is dat het hun gameplan niet zal veranderen. Dat bedoelde hij, maar beetje onhandig verwoord zoquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:25 schreef RijstbaI het volgende:
"dit maakt niet heel veel uit voor PSG"
Een verlenging met 10 man of direct door gaan scheelt niks inderdaad
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:26 schreef Apekoek het volgende:
Kut chelsea, altijd al een onsymphatieke kut club gevonden.
en voor ds2twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 11-03-2015 om 21:25:35Will we change #FUT Price Ranges for certain players? Yes. Read our FAQ to learn more: http://t.co/DAQZ0ms8Ua http://t.co/IBC7PIiRHr reageer retweet
gr gr mavertwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 11-03-2015 om 21:55:10The issue of assigning Transfer List items to Club on XB1/X360 has been resolved. #FUT reageer retweet
hoe had hij dat moeten zien? Al hadden de grensrechters het eigenlijk wel moeten zien.quote:
je zegt het zelf al, er staan niet voor niets een handvol scheidsrechters op en rond het veldquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hoe had hij dat moeten zien? Al hadden de grensrechters het eigenlijk wel moeten zien.
Oh ja want Ajax heeft de rechten op dat lied in bezitquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:41 schreef jepperdeprep het volgende:
Bob Marley - Three Little Birds nu bij Chelsea in het stadion. Gejat van Ajax.
Gewoon pingel hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:48 schreef Kamikazie het volgende:
Toch wel apart dat Kuipers zo slecht fluit
Ja! Bob Marley was groot Ajax fan. Kijk maar:quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh ja want Ajax heeft de rechten op dat lied in bezit
Bedoelde meer in het algemeen... als het een pingel is is het ook geel. Dat doet ie dan weer niet. Costa had rood moeten hebben etc etc etc.quote:
Al die labiele Brazilianen ja. Enige stabiele speler achterin is Maxwell, maar die haalt gewoon altijd een 6 en dat is ook niet het niveau dat ze moeten willen nastreven.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
Volgens mij heeft Blanc geen WK gekeken, aangezien Dani Alves ook nog komt.
Zoveel geld voor zo'n slechte verdediging.
Het is niet best nee. Maar ik denk echt dat zijn situatie in NL er mee te maken heeft. Werkt voor zo iemand net zoals bij de atleten zelf denk ik. Als je zo wordt genaaid door de KNVB is je moraal etc toch wat minder.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bedoelde meer in het algemeen... als het een pingel is is het ook geel. Dat doet ie dan weer niet. Costa had rood moeten hebben etc etc etc.
Ja dat kan inderdaad. Toch jammerquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is niet best nee. Maar ik denk echt dat zijn situatie in NL er mee te maken heeft. Werkt voor zo iemand net zoals bij de atleten zelf denk ik. Als je zo wordt genaaid door de KNVB is je moraal etc toch wat minder.
Foto plaatsen van Obama in een Ajax shirt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:49 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja! Bob Marley was groot Ajax fan. Kijk maar:
[ afbeelding ]
Jammer dat hij dood is
Dat is de snoep hond.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:49 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja! Bob Marley was groot Ajax fan. Kijk maar:
[ afbeelding ]
Jammer dat hij dood is
ho ho ho, ajax heeft dat van millwall gepikt hequote:Op woensdag 11 maart 2015 22:41 schreef jepperdeprep het volgende:
Bob Marley - Three Little Birds nu bij Chelsea in het stadion. Gejat van Ajax.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:54 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Foto plaatsen van Obama in een Ajax shirt.
Fuck Millwallquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:56 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
ho ho ho, ajax heeft dat van millwall gepikt he
Hij nam het erg letterlijk jaquote:
*Edinsonquote:
1.99quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoe vaak heeft Snoeks nou al niet gezegd dat Courtois bijna twee meter is
ja psg is idd wel echt geweldig.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Weg met dat nare kwaadaardige blauwe gezwel uit de CL
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Weg met dat nare kwaadaardige blauwe gezwel uit de CL
que?quote:
Die gaan volgende ronde wel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ja psg is idd wel echt geweldig.
Ik heb het over een jarenlang etterend blauw gezwel he.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee zeker nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ohh klopt jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
rabiot was ook over de 1.90 zei die.
Nu je het zegt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat is overduidelijk Kieran Gibbs
Ja echt een slechte pot. Ook zeker niet onterechtquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee zeker niet
Maar Chelsea dat niet van 10 man PSG (zonder Ibra he) kan winnen vind ik genoeg reden om ze eruit te flikkeren.
oxquote:
Wat een kletsquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:13 schreef Tim86 het volgende:
Hazard is te goed voor Chelsea, hoor je dat Thad
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:13 schreef Tim86 het volgende:
Hazard is te goed voor Chelsea, hoor je dat Thad
Vervanger van Dani Alvesquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:14 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Hij weet echt niet waar die het over heeft. Hij zou een belangrijk schakel zijn in een goed Barcelona met o.a Neymar, Suarez en Messi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt aan het gebied. gr grquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:15 schreef Kamikazie het volgende:
ver boven de boomgrens![]()
De boomgrens begint veel hoger domme Snoeks.
En costaquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:16 schreef Papadiouf het volgende:
Chelsea(mourinho) verpest fabregas gewoon zo, wat een kutclub.
Stad van de liefde, dus ze hebben het echt wel verdiendquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Nou leuk voor Parijs hoor. Leuke stad ook.
knokken met Cabayequote:
Het EA van het voetbalquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:17 schreef DuTank het volgende:
HAHAHAHAHAH kut chelsea, misselijk team is dat zeg. Vooral die landverrader Costa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |