Ja, mits een gegronde reden.quote:
Uh, ok.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Na die edit neem ik je niet meer serieus.
quote:
Wat een haat op een fantastische vrouw.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:14 schreef Badr_Harry het volgende:
Maxim zorgt weer voor het hoogste niveau sinds tijden!
Die dude met gigantische bril? Presenteert zo'n supergesponsord autoprogramma.quote:
Fantastische band. Zo insiprerend.quote:
NSB'er?quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:14 schreef Mani89 het volgende:
Deze jongen klinkt van de verkeerde kant.
Dolf Jansenquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die ene dunne BN'er met dat gekke haar, doet aan marathon, etc. Wie ook al weer?
Jawel. Luister straks nog maar een keer.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Dolf Jansen
Dat was niet mijn gedachte.
Oceaan in je ho....quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fantastische band. Zo insiprerend.
Vooral het prachtige Oceaan.
Dolf is het zeker niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:16 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jawel. Luister straks nog maar een keer.
Vertel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet eens de grootste klassieker der klassiekers van geld-in-het-laatje bij iemand anders? Flopshow.
Mwah, The Doors hadden een stuk minder grote poel om uit te putten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:19 schreef Sked het volgende:
Enorm veel muziek, dus enorm veel plagiaat. Onzinitem
Iedere keer als Bittersweet Symphony wordt gedraaid op de radio wordt Mick Jagger blij.quote:
Ah, okéquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedere keer als Bittersweet Symphony wordt gedraaid op de radio wordt Mick Jagger blij.
Zijn bankrekening wordt dan weer wat gespekt.
En meest leerzamequote:Op woensdag 11 maart 2015 19:19 schreef Pandaplint het volgende:
Metropolis. Misschien wel het beste programma van Nederland
quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb echt een hekel aan dat hoofd van Halina.
uhquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Halina ziet er weer fantastisch uit
al geweestquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:21 schreef Vatta het volgende:
Is Maxim al geweest? Anders kan ik weer zappen
omdat stef biemansquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:20 schreef GGMM het volgende:
Wat is hier de functie van?
Waarom zou ik de uitdrukking van de cameraman willen zien?
Samen met 3 op reis.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:19 schreef Pandaplint het volgende:
Metropolis. Misschien wel het beste programma van Nederland
Vraag het meneer Vermeulen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:23 schreef GGMM het volgende:
Hoe diep moet je gezonken zijn om het slipje van een of ander model te bestellen..
quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:24 schreef Pandaplint het volgende:
De kinderversie is trouwens ook goed.
(nee, niet die slipjes)
Dan hoor ik nog liever Herman van Veenquote:
Jij bent fan van Halina. Jij hebt geen recht van spreken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hoor ik nog liever Herman van Veen
Je woont zelf bij je moederquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:24 schreef GGMM het volgende:
Deze man ziet er uit alsof hij nog bij zijn moeder woont.
en lijkenquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:25 schreef superniger het volgende:
[..]
Een rivier vol met stront aanbidden.
een timmerman van 2000 jaar terug aanbiddenquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:25 schreef superniger het volgende:
[..]
Denk je oprecht dat ik fan ben van Halina ja?quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij bent fan van Halina. Jij hebt geen recht van spreken.
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus Leeft, daar ga ik op stemmen.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hoor ik nog liever Herman van Veen
Ik ben in vorm.quote:
Is cultuur, lekker baden in een rivier met rottende lijkenquote:
Alleen al doen alsof is walgelijk genoeg.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk je oprecht dat ik fan ben van Halina ja?
En niet alleen aanbidden......wassen, zwemmen, koken.......quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:25 schreef superniger het volgende:
[..]
verkrachtenquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:28 schreef penny-wise het volgende:
[..]
En niet alleen aanbidden......wassen, zwemmen, koken.......
niet, want het ging over tieten en billenquote:
Niet je posts?quote:
Je gaat zelf over tieten en billen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
niet, want het ging over tieten en billen
zekerz, ik bepaal het allemaalquote:
Eens.quote:
Lekkere billen ook, vol met tattoosquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die zat daar toch
met haar lekkere lichaam
Een rozenperk heeft zij toch?quote:
Je bent zelf een 4.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:34 schreef GGMM het volgende:
Ik geef de tv draait door van vandaag een 4.
okquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:34 schreef GGMM het volgende:
Leukquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:34 schreef GGMM het volgende:
We zitten trouwens bijna in topic 1000.
Tijd voor een feestje mensen.
Wie?quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik krijg het idee dat Pindaplant en GGMM elkaar niet zo mogen
haha nu ben jij een viergeverquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:34 schreef GGMM het volgende:
Aangenaam.quote:
Van wie was de vijfgever 'grap' ook alweer?quote:
Uiteraard, er moet wel tijd overblijven voor Racoon.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijgt de_beste_gitarist ook maar 1 minuutje?
Er zijn users die mij vrolijker stemmenquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, plint, niet plant. Zat al te ctrl+f -en
Mag jij mij niet?
Dat vind ik jammer.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Er zijn users die mij vrolijker stemmen
#teamvermeer.
die grap ken ik nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van wie was de vijfgever 'grap' ook alweer?
Ik denk dat Johannes nu zijn eigen tranen opdrinkt. Hij heeft koffiemokken vol gehuild na het lezen van het niet verlengen van Nickgod bij FC Groningen.quote:
Hij kan er dan ook geen kut vanquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Johannes nu zijn eigen tranen opdrinkt. Hij heeft koffiemokken vol gehuild na het lezen van het niet verlengen van Nickgod bij FC Groningen.
Johannes zn act is een beetje sneu.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Johannes nu zijn eigen tranen opdrinkt. Hij heeft koffiemokken vol gehuild na het lezen van het niet verlengen van Nickgod bij FC Groningen.
Johannes ís een act.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Johannes zn act is een beetje sneu.
Jij insinueert dat iemand anders achter zijn account zit?quote:
Wie is Koen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie de bakken met kots al klaargezet voor Raak koen?
Brotherquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie de bakken met kots al klaargezet voor Raak koen?
Nee, dat insinueer ik niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij insinueert dat iemand anders achter zijn account zit?
Tong80 bijvoorbeeld?
Het ergste is, is dat het waar is, Jezus, Maria en Jozef.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Uiteraard, er moet wel tijd overblijven voor Racoon.
Tong80 is dementquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij insinueert dat iemand anders achter zijn account zit?
Tong80 bijvoorbeeld?
Blue Daysquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
BrotherClean Again
Happy Family
Feel Like Flying is ook prima. Maar ze hebben ook veel aids.
Het is gewoon kleurloze en nietszeggende muziek.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
BrotherClean Again
Happy Family
Feel Like Flying is ook prima. Maar ze hebben ook veel aids.
Bij jou?quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:34 schreef GGMM het volgende:
We zitten trouwens bijna in topic 1000.
Tijd voor een feestje mensen.
Clean Again is prachtig en Happy Family is niet kleurloosquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is gewoon kleurloze en nietszeggende muziek.
Sentiment.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shoes of Lighting wordt door Nederlanders als een van de 200 beste liedjes aller tijden gezien.
Dat vind ik absoluut lachwekkend.
Geen enkel ander anthem heeft ooit de top 2000 gehaald, het liedje is geenszins bijzonder en het wordt nooit op de radio gedraaid.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:46 schreef wolferl het volgende:
Matthijs wil weer een primeurtje. Ik word ziek van die vent.
Geen compliment iig.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Die gast lijkt een beetje op Peter-Jan Rens.
baslijn klinkt als t goede doelquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:49 schreef Monolith het volgende:
Het liedje klinkt ook alsof het in twee minuten is verzonnen.
Fout, dat is namelijk Verdronken Vlinderquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Oceaan is het mooiste Nederlandstalige liedje ooit. OOIT.
Mexicanobakker is het hier mee eens.
Iedereen kijkt naar AFCAquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:12 schreef Specularium het volgende:
Uitzending is al bijna afgelopen met 1 post.
Dit idd. Hoe kan dat? Tot voor kort was het een zekerheid dat er minimaal 1 heel topic doorheen ging tijdens een uitzending.quote:
Voetbal.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dit idd. Hoe kan dat? Tot voor kort was het een zekerheid dat er minimaal 1 heel topic doorheen ging tijdens een uitzending.
quote:
quote:
Ajax kijkt vrijwel iedereen naar en de meesten die hier posten zijn tegenwoordig toch wel de voetbalkijkers.quote:
Helaaschquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax kijkt vrijwel iedereen naar en de meesten die hier posten zijn tegenwoordig toch wel de voetbalkijkers.
Wat is daar helaas aan?quote:
Flopshowquote:Denker des Vaderlands - Marli Huijer
Marli Huijer is de nieuwe Denker des Vaderlands. Na Hans Achterhuis en René Gude zal vrouw, arts, filosoof en schrijver Huijer de komende twee jaar het filosofische denken in Nederland bij een groot publiek onder de aandacht brengen. Haar thema is ‘tussendenken’: middenin de samenleving denken over zaken die actueel en belangrijk zijn. Niet alleen oog hebben voor uitzonderingen, chaos en geweld, maar juist waarderen dat er genoeg ordening is om ons veilig te houden. We zijn benieuwd!
Vijfde seizoen 't Schaep: Schaep Ahoy
’t Schaep is terug! De muzikale serie over het wel en wee van een groep volkse cafévrienden beleeft aanstaande zaterdag de vijfde seizoenspremière. Ditmaal is de titel ‘Schaep Ahoy’ en spelen de gebeurtenissen zich af op een riviercruise langs de Nederlandse steden. We varen langs onder meer Volendam, Maastricht, Deventer en de Friese meren. Ook in deze reeks natuurlijk veel bekende liedjes, allemaal van Nederlandse makelij dit keer, zoals ‘Dromen zijn bedrog’, ‘Het is een nacht' en een Volendammer palingsound-medley. Het wordt een drukke boel aan tafel met een groot deel van de cast, o.a.: Jenny Arean, Bianca Krijgsman, Laus Steenbeeke en regisseur Frank Houtappels. Ook onze tafelheer Marc-Marie zit natuurlijk in het vijfde seizoen van 't Schaep.
Zoolander op de catwalk!
Zoolander is die speelfilm, uit 2001 alweer, waarin Ben Stiller de spot drijft met de toen gloednieuwe ‘metroman’. Stiller speelt Derek Zoolander, haute couture model, die de strijd aangaat met Hansel McDonald, ook model. Groot was de verbazing afgelopen dinsdag toen Zoolander en McDonald in een echte modeshow verschenen. Ze toonden de collectie van Valentino tijdens de Paris Fashion Week en maakten bekend dat er een Zoolander II in de maak is. Cécile Narinx was erbij!
Cabaretier Max van den Burg vraagt aandacht voor SISO
Steeds meer mensen hebben last van "Singer-Songwriter", afgekort SISO. Dit is een stemaandoening waardoor je niet meer normaal kan zingen en binnenshuis mutsjes gaat dragen. Cabaretier Max van den Burg vraagt extra aandacht voor deze aandoening door middel van de actie ‘Laat je muts op voor SISO’.
Muziek: Sven Hammond
De band die voorheen nog Sven Hammond Soul heette, heet nu simpelweg Sven Hammond. Dit betekent gelukkig niet dat de soul verloren is gegaan in de muziek! Het nieuwe album 'IV' heeft namelijk sterke invloeden van soul en rock en kwam uit op 6 maart 2015. Zelf zegt Sven: 'We zijn langzaam toegegroeid naar een echte band met een vaste zanger. Dat was eerlijk gezegd nooit het plan toen ik met Sven Hammond Soul begon. Toen wilde ik vooral op het Hammond-orgel gieren. Maar deze groep voelt zo vreselijk goed. Die natuurlijke progressie heeft nu tot het indrukwekkende 'IV' geleid.'
Stand-up Comedy: Peter Pannekoek
Tafelheer: Marc-Marie Huijbregts
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:01 schreef GlennQuagmire het volgende:
Steeds meer mensen hebben last van "Singer-Songwriter", afgekort SISO. Dit is een stemaandoening waardoor je niet meer normaal kan zingen en binnenshuis mutsjes gaat dragen. Cabaretier Max van den Burg vraagt extra aandacht voor deze aandoening door middel van de actie ‘Laat je muts op voor SISO'.
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:14 schreef Postbus100 het volgende:
Kunnen we dit topic niet even volspammen voordat het 19.00u is?
Het wachten is tot ze het gaan doen zou je zeggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het Schaep ahoy dan denk je toch aan live optredens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |