Dit inderdaad.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:54 schreef seto het volgende:
Zeggen dat je niet genoeg tijd hebt maar wel constant in de PS4-reeks posten
Misschien valt hij wel op mannen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:01 schreef Beach het volgende:
Niet doen. Meisjes vinden eng gespierd helemaal niet mooi.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:54 schreef seto het volgende:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Prio's knul, prio's.
komen de anabooltjes van het gymtopic weer stoer doenquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:48 schreef fathank het volgende:
BBB-schema is alles wat je nodig hebt.
Maandag: Borst Biceps
Dinsdag: voetbaltraining
Woensdag: Borst Buik
Donderdag: voetbaltraining
VrijdagBuik Biceps
Zaterdag: rust, want kater.
Zondag: voetbalwedstrijd
alsof jij het beter weet strandquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:51 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
[..]
komen de anabooltjes van het gymtopic weer stoer doen
en anders moet je gwn koeie liften en truckers trekkenquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:01 schreef Seam het volgende:
Waarom zou je geen tijd hebben voor de sportschool. Zelfs in een groter dorp is gewoon nog een sportschool te vinden.
waar zit de fout?quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien is een cursus Nederlands een betere optie voor je
dus? Ik game nauwelijks... Blijf gewoon weg als je niks nuttigs te zeggen hebt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:54 schreef seto het volgende:
oke ga ik dat wel even opzoeken. Bedankt!quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Dat is heel persoonlijk, Jo Bonten heeft voor mij een mooi trainingsschema opgesteld en daar pluk ik nu de (spreekwoordelijke) vruchten van.
geen benen en rug? Dan raakt je lichaam een beetje uit verhouding lijkt me.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:48 schreef fathank het volgende:
BBB-schema is alles wat je nodig hebt.
Maandag: Borst Biceps
Dinsdag: voetbaltraining
Woensdag: Borst Buik
Donderdag: voetbaltraining
VrijdagBuik Biceps
Zaterdag: rust, want kater.
Zondag: voetbalwedstrijd
alleen een woordje aan elkaar? Ga iemand anders lastig vallen ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar niet bedoel je?![]()
Ten eerste is trainingsschema aan elkaar
benen doe je bij voetbal en rug is minder belangrijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:46 schreef RRuben het volgende:
[..]
geen benen en rug? Dan raakt je lichaam een beetje uit verhouding lijkt me.
Ik zei "ten eerste"quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:55 schreef RRuben het volgende:
[..]
alleen een woordje aan elkaar? Ga iemand anders lastig vallen ofzo
Rug is juist fucking belangrijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
benen doe je bij voetbal en rug is minder belangrijk
Alsof wijvuh daar naar kijkuh.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rug is juist fucking belangrijk
Spieren zorgen sneller voor meer spieren, dus is het belangrijk om juist grote spieren als de rug en bovenbenen te trainenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof wijvuh daar naar kijkuh.
Pecs are for sex
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |