SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Thuli Wonderboy moet iig op 6 blijven. Het was voor iedereen weer even wennen afgelopen weekend; een aanvallende middenvelder die één wedstrijd ontelbaar rare en verkeerde keuzes maakte.![]()
Waarom Klaassen op 6 stond en Serero als aanvallende middenvelder is mij werkelijk een compleet raadselquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Thuli Wonderboy moet iig op 6 blijven. Het was voor iedereen weer even wennen afgelopen weekend; een aanvallende middenvelder die één wedstrijd ontelbaar rare en verkeerde keuzes maakte.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look-alike van Don Jon, wat een baas ben je dan![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look-alike van Don Jon, wat een baas ben je dan![]()
![]()
Gewoon eens een keer proberen. Je weet hoe Frankie is onderhand.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom Klaassen op 6 stond en Serero als aanvallende middenvelder is mij werkelijk een compleet raadsel![]()
Ik wil dit wel een keer zien binnenkort maar morgen is het er niet de wedstrijd voor. EL is nu gewoon prioriteit en daar moet je zover mogelijk in zien te komen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sinkgraven-Serero-Bazoer morgen
Klaassen rust geven![]()
Het eens proberen vind ik niet zo vreemd, maar je zag al vrij snel dat het niet werkte. Waarom dan niet omdraaien? Net als Schöne toch weer in de spits zettenquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon eens een keer proberen. Je weet hoe Frankie is onderhand.![]()
![]()
Daarom liever geen speler opstellen die niet helemaal fit is.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil dit wel een keer zien binnenkort maar morgen is het er niet de wedstrijd voor. EL is nu gewoon prioriteit en daar moet je zover mogelijk in zien te komen.Oh.![]()
In competitie verband zou ik je gelijk geven in een knock out fase niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom liever geen speler opstellen die niet helemaal fit is.![]()
op termijn Bazoer naar VM en Klaassen op rechtshalfquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In competitie verband zou ik je gelijk geven in een knock out fase niet.
Hopelijk volgend seizoenOh.![]()
Niks mis meequote:Op woensdag 11 maart 2015 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
op termijn Bazoer naar VM en Klaassen op rechtshalf
Hopelijk volgend seizoen
#6opeenrij![]()
Kishna ook nog even wat constanter en Milikgod erinquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me een zekerheidje met koning Ghazi op de flank![]()
Alleen achterin nog even wat kwaliteit ingooienOh.![]()
Douglas ophalen uit Rusland.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kishna ook nog even wat constanter en Milikgod erin![]()
Alleen achterin nog even wat kwaliteit ingooien![]()
Iemand met kwaliteit en ervaring.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie moeten we dan halen? Een of andere beer uit Scandinavië?
Daniel Agger misschien? Zit nu in DenemarkenOh.![]()
Is die niet naar Denemarken gegaan om af te bouwen? Die gaat niet een jaar later naar Nederland daar geloof ik niet in.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand met kwaliteit en ervaring.
Daniel Agger misschien? Zit nu in Denemarken![]()
Je zou het ook kunnen zien als het minder belasten van Klaassen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom Klaassen op 6 stond en Serero als aanvallende middenvelder is mij werkelijk een compleet raadsel![]()
Dat lijkt me stug, dan had ik lekker Serero op 6 gezet en Sinkgraven ipv Klaassenquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou het ook kunnen zien als het minder belasten van Klaassen.![]()
Je kan het altijd proberen en Ajax kan wel beter betalen gok ik.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is die niet naar Denemarken gegaan om af te bouwen? Die gaat niet een jaar later naar Nederland daar geloof ik niet in.
Is nog maar 30 ookOh.![]()
Je kan het altijd proberen inderdaadquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen en Ajax kan wel beter betalen gok ik.
Is nog maar 30 ook![]()
Frank heeft het letterlijk gezegd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, dan had ik lekker Serero op 6 gezet en Sinkgraven ipv Klaassen![]()
Dat is onzin. Als VM moet je ook genoeg lopen en druk zetten hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou het ook kunnen zien als het minder belasten van Klaassen.Oh.![]()
Minder dan als half. Die lopen standaard 12 kmquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is onzin. Als VM moet je ook genoeg lopen en druk zetten hoor![]()
Kan je Klaassen beter gewoon rust geven als hij niet fit genoeg is.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Minder dan als half. Die lopen standaard 12 km
Genoeg alternatievenOh.![]()
Ik denk dat Frank de Boer er meer verstand van heeft dan jijquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je Klaassen beter gewoon rust geven als hij niet fit genoeg is.
Genoeg alternatieven![]()
Waar?quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Frank heeft het letterlijk gezegd.![]()
![]()
ik nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik denk dat Frank de Boer er meer verstand van heeft dan jijOh.![]()
ik daag JR uit om via een vocaroo dnjepr dnjepropetrovsk uit te spreken. Dit mag ook via een DM.graag op anoniem![]()
Geef je nummer en ik stuur het via WhatsAppquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:16 schreef KingRoland het volgende:
ik daag JR uit om via een vocaroo dnjepr dnjepropetrovsk uit te spreken. Dit mag ook via een DM.Oh.![]()
Ik weet niet, dat is een beetje gayquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geef je nummer en ik stuur het via WhatsApp
graag op anoniem![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Andersen is nu wel echt passé lijkt het en die had nog wel zo'n leuke opleving
gezegend met voetbaltalent maar de mentaliteit van een gesmolten paaseitjeOh.![]()
Nee De Boerquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
noem je mij nu een van Gaal kloon?RED ONS HENNIEGOD![]()
Jammer dat je niet durftquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet niet, dat is een beetje gay
dan zal je mij nooit djenpr dpeprrrtvokrscfr horen uitsprekenOh.![]()
Sja zoveel spelertjes die wel eens wat leuks lieten zien en daarvan zeggen we ook niet dat ze gezegend zijn met voetbaltalent.quote:![]()
Kan nog komen, ik zou hem lekker verhuren en kijken of hij zich dan wel ontwikkeltquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Andersen is nu wel echt passé lijkt het en die had nog wel zo'n leuke opleving![]()
Denk dat hij mentaal niet sterk genoeg is voor een verhuurquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan nog komen, ik zou hem lekker verhuren en kijken of hij zich dan wel ontwikkelt![]()
Zonder dalen kun je niet piekenquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:32 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Denk dat hij mentaal niet sterk genoeg is voor een verhuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt erop dat het vooral mentaal is bij Lucas, technisch is hij een van de beste, maar duels ingaan durft hij op een of andere manier niet 100%![]()
en als hij t in de bol krijgt drukt hij te ver door. Doseren moet hij nog lerenquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt erop dat het vooral mentaal is bij Lucas, technisch is hij een van de beste, maar duels ingaan durft hij op een of andere manier niet 100%Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dat schaar ik eerder onder jeugdigheid, maar dat duels ingaan moet je gewoon op training gaan doen. Beetje duelleren met de verdedigers. Maar goed, lijkt me dat De Boer, Spijkerman en Bergkamp daar al wel mee bezig zijn..quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en als hij t in de bol krijgt drukt hij te ver door. Doseren moet hij nog leren![]()
Vindt je het heel gek met zo'n fysiek?quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt erop dat het vooral mentaal is bij Lucas, technisch is hij een van de beste, maar duels ingaan durft hij op een of andere manier niet 100%
Weegt mischien 60kg![]()
![]()
Er zijn genoeg dunne voetballers die wel fysieke duels aangaanquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:43 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Vindt je het heel gek met zo'n fysiek?
Weegt mischien 60kg![]()
spannendtwitter:arekmilik9 twitterde op woensdag 11-03-2015 om 21:05:19I had my first training with team after injury. I'm very happy that I was injured only few days, but will I play? idk http://t.co/YqqkPaWBmy reageer retweet
![]()
Milik kan je er toch ook pas na een halve wedstrijd ingooien? Vond hem het sowieso wel goed doen bij invalbeurten terwijl over een hele wedstrijd gezien hij toch wel heel weinig toevoegt ( op de doelpunten na dan, die hij echter niet altijd maakt)When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik krijg de indruk dat wij niet dezelfde wedstrijden zien, of dat we hele andere verwachtingen hebben van hemquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:47 schreef MouzurX het volgende:
Milik kan je er toch ook pas na een halve wedstrijd ingooien? Vond hem het sowieso wel goed doen bij invalbeurten terwijl over een hele wedstrijd gezien hij toch wel heel weinig toevoegt ( op de doelpunten na dan, die hij echter niet altijd maakt)![]()
Als we de nul houden en een uitdoelpunt maken ben ik tevredenquote:Op donderdag 12 maart 2015 07:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zin in de wedstrijd van vandaag.
Al zal het wel een zaadpot worden![]()
Sowieso een uitdoelpunt maken is nodig. Gewoon zorgen dat je in elk geval met een voorsprong begint volgende weekquote:Op donderdag 12 maart 2015 07:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als we de nul houden en een uitdoelpunt maken ben ik tevredenOh.![]()
Kan beter in het dameselftal gaan ballenquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt erop dat het vooral mentaal is bij Lucas, technisch is hij een van de beste, maar duels ingaan durft hij op een of andere manier niet 100%Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
gelijk mag ook als er maar een uitdoelpunt gemaakt wordtquote:Op donderdag 12 maart 2015 07:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso een uitdoelpunt maken is nodig. Gewoon zorgen dat je in elk geval met een voorsprong begint volgende weekFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik geef hem nog het voordeel van de twijfel, voetballen kan hij wel maar het moet er wel een keertje constant uitkomenquote:Op donderdag 12 maart 2015 08:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan beter in het dameselftal gaan ballen![]()
dat bedoel ik met een voorsprong :pquote:Op donderdag 12 maart 2015 08:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gelijk mag ook als er maar een uitdoelpunt gemaakt wordt
Dat wij door zijn als het volgende week 0-0 wordOh.![]()
Geen kans, onze verdediging staat als een huis.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zolang als Dnjepr maar niet ons eruit kan counteren volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Geen kans, onze verdediging staat als een huis.Gisteren nog even Chelski gezien, dan valt het allemaal wel mee hoe slecht het hier isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hier kom je vanavond weer op terug als je Boilesen ziet spelen gok ik.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren nog even Chelski gezien, dan valt het allemaal wel mee hoe slecht het hier isOh.![]()
wat waren ze slecht he ooh ooh ooh.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren nog even Chelski gezien, dan valt het allemaal wel mee hoe slecht het hier isFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: