Mijn creabea TT wat doe je?quote:
wat gekochtquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn creabea TT wat doe je?![]()
Of had je 'm gekocht?
oost europaquote:
ik ookquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:24 schreef wietparkiet het volgende:
crap mijn zusje komt kijken
"waarom 69 jesper hoe oud ben je nou"
Niks anders dan een ''normale'' relatie.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:25 schreef Flippiee het volgende:
ik ook
Ik snap dat echt niet. Je doet het dan echt puur om hun uiterlijk en zij doen jou vanwege je moneys. Klinkt als een leuke relatie.
Maar als ik op 1 klik en dan zoek tickets werkt het nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.n(...)lkweg&camefrom=mw_nl
Ick bin Anjeska, frauw fan Sjonnie.. ik doe naaien, stieken und zoomen in 'naaiateljee'quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oost europa
[..]
ik ook
Ik snap dat echt niet. Je doet het dan echt puur om hun uiterlijk en zij doen jou vanwege je moneys. Klinkt als een leuke relatie.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:24 schreef wietparkiet het volgende:
crap mijn zusje komt kijken
"waarom 69 jesper hoe oud ben je nou"
#HalloIkBenGeenKlantenservicequote:Op woensdag 11 maart 2015 16:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar als ik op 1 klik en dan zoek tickets werkt het niet
Oh shit. Daar ging mijn roze wolkquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niks anders dan een ''normale'' relatie.
Thanksquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"ze heeft een kirby dat is cool"
Ik snap dan nooit dat ze zichzelf in de schulden kunnen werken door geld naar dat meidje te sturen. Je zal toch zelf ook wel begrijpen dat ze je niet voor je uiterlijk hebben, met je kop als een knolselderij.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oost europa
[..]
ik ook
Ja.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn zusje vraagt zich af of je die emogif voor haar bedoelt
Omdat NS = a messquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom vertrekt die conjo trein nooit op tijd
quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik snap dan nooit dat ze zichzelf in de schulden kunnen werken door geld naar dat meidje te sturen. Je zal toch zelf ook wel begrijpen dat ze je niet voor je uiterlijk hebben, met je kop als een knolselderij.
Sein rood, wisselstoring, machinist ziek, conducteur is koffie halen, blaadje op de rails.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom vertrekt die conjo trein nooit op tijd
Je vertrouwt haar aan mij?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wil je der hebben
tto gymnasium erg vervelend
Show offquote:
quote:
Waardeloos zusje als je niet eens weet hoe oud je broer is.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je moet je bek houden met je emogif
xkus jeboi zusje van wp
Heb geen zusje #cvquote:
Laat maar dan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
er kwam een sarcastische "jeej" uit
maar ze weet hou oud ik benquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waardeloos zusje als je niet eens weet hoe oud je broer is.
Zaterdag, man man man manquote:
Hoe is dat nicequote:
Mehquote:
Politiek correct: niet omdat zusjequote:Op woensdag 11 maart 2015 16:35 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
X/10 zou je je eigen zusje geven Nick?
Hey Fylax, jij hier?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nummer via whatsapp bitte
[..]
wil ze niet
42 min vertraging is gewoon achterlijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je mag de mijne ook wel lenen hoor.
[..]
Had wel wat. Gesellie wachten
quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Politiek correct: niet omdat zusje
Objectief: 8.5/10
ja dankjequote:Op woensdag 11 maart 2015 16:35 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
X/10 zou je je eigen zusje geven Nick?
Hetquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dankje
nu vraagt het hier ook
Wat is je antwoord?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dankje
nu vraagt het hier ook
Niks mis met hipstersquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dankje
nu vraagt het hier ook
quote:
Ohquote:
If her age is on the clockquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:38 schreef wietparkiet het volgende:
weet ik veel
het is mijn zusje
en het is 12
Dat wel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
42 min vertraging is gewoon achterlijk
quote:
Yish. Starbucks en Tumblr present.quote:
neequote:Op woensdag 11 maart 2015 16:40 schreef Flippiee het volgende:
Jongens, kun je een opsomming in word naast elkaar zetten dus bijv.
1. blabla 2. blabla 3. blabla
ipv
1. blabla
2. blabla
3. blabla
Vast wel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:40 schreef Flippiee het volgende:
ipv
1. blabla
2. blabla
3. blabla
Nick, afquote:
Chicks van 12 hebben toch al 3 piemels gehad tegenwoordig.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
KAN JE EEN BAKSTEEN TEGEN JE KANUS KRIJGEN
ze leest mee
hahaha wp moet 24/7 gemonitored worden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
KAN JE EEN BAKSTEEN TEGEN JE KANUS KRIJGEN
ze leest mee
float: left;quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:40 schreef Flippiee het volgende:
ipv
1. blabla
2. blabla
3. blabla
Waarom niet ";" danquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:40 schreef Flippiee het volgende:
ipv
1. blabla
2. blabla
3. blabla
dankjequote:
nee dat valt ook wel weer meequote:Op woensdag 11 maart 2015 16:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Chicks van 12 hebben toch al 3 piemels gehad tegenwoordig.
ze is ziekquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
hahaha wp moet 24/7 gemonitored worden.
Welk?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het móét een opsomming zijn en eigenlijk geen cijfer maar zo een symbool ding zeg maar.
Het is voor een enquete en ivm overzichtelijk houden moet ik dus ook iets naast elkaar zetten ipv onder elkaar.quote:
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails Prijsquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
fuck
[..]
daar heb ik niets aan
[..]
Purmerend
w
[..]
wait wacht waar hoe
Oh, kan wel danquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is voor een enquete en ivm overzichtelijk houden moet ik dus ook iets naast elkaar zetten ipv onder elkaar.
Ja klinkt goed. Stap halte eerder uit.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails Prijs
17:16 + Enschede 1 Schiphol Intercity (NS)
19:23 + Schiphol 4
19:40 + Schiphol 3 Hoorn Kersenboogerd Sprinter (NS)
20:10 + Purmerend 2
Komt dit uit?
Welke halte is dat?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja klinkt goed. Stap halte eerder uit.
1. Lorem; 2. Ipsum; 3. Etcquote:
Lellukquote:
?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zelfde kleur als je seksualiteit
HAHAHAHAHHAHAHAH
Godverquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zelfde kleur als je seksualiteit
HAHAHAHAHHAHAHAH
Je kan het ook handmatig typen toch: 1. hoi, 2. doeiquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het móét een opsomming zijn en eigenlijk geen cijfer maar zo een symbool ding zeg maar.
Zet je er zelf een cirkel neer.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
yeah maar ik meot het met een cirkel doen, geen cijfers
JA MAAR IK MEOT NIET MET CIJFERS WERKEN LEZEN JULLIE LAZY FUCKS UBERHAUPT WELquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan het ook handmatig typen toch: 1. hoi, 2. doei
Oh zijn dat de keuzes? Onder elkaar danquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
yeah maar ik meot het met een cirkel doen, geen cijfers
Basketbal.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA MAAR IK MEOT NIET MET CIJFERS WERKEN LEZEN JULLIE LAZY FUCKS UBERHAUPT WEL
Ga het aan je leraar vragen en niet op een forumquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oke conclusie. Het is in Word alleen mogelijk om nummering naast elkaar te zetten en geen opsommingtekens.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh zijn dat de keuzes? Onder elkaar dan
Als ik een leraar had gehad, dan had ik het daar wel aan gevraagd achterlijke bijdehante kut brabander.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga het aan je leraar vragen en niet op een forum
quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik een leraar had gehad, dan had ik daar wel aangevraagd achterlijke bijdehante kut brabander.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik een leraar had gehad, dan had ik het daar wel aan gevraagd achterlijke bijdehante kut brabander.
Teken er met een stift een rondje bij.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik een leraar had gehad, dan had ik het daar wel aan gevraagd achterlijke bijdehante kut brabander.
Kijk het probleem is dat het een enquete is. Dus iemand moet iets aanvinken of hij of zij met dat antwoord eens is of niet. Een numerieke opsomming kun je niets bij aan kruizen. De enquete digitaal doen is geen oplossing, want ik ga hem niet digitaal afnemen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tabel gebruiken en de border wit maken?
Tabel gebruiken, border wit, en dan in elke kolom een losse opsommingquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kijk het probleem is dat het een enquete is. Dus iemand moet iets aanvinken of hij of zij met dat antwoord eens is of niet. Een numerieke opsomming kun je niets bij aan kruizen. De enquete digitaal doen is geen oplossing, want ik ga hem niet digitaal afnemen.
Indesign, Photoshop -> PDFquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kijk het probleem is dat het een enquete is. Dus iemand moet iets aanvinken of hij of zij met dat antwoord eens is of niet. Een numerieke opsomming kun je niets bij aan kruizen. De enquete digitaal doen is geen oplossing, want ik ga hem niet digitaal afnemen.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tabel gebruiken, border wit, en dan in elke kolom een losse opsomming
Ohhhhhhhhhhh, staat er bij symbolen niet wat? Dan kan t welquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oke conclusie. Het is in Word alleen mogelijk om nummering naast elkaar te zetten en geen opsommingtekens.
Nee daar had ik ook al gekekenquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhh, staat er bij symbolen niet wat? Dan kan t wel
H2O?quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand post dit op facebook, ik snap de grap (google het stofje eens), maar iemand gaat helemaal los op het feit dat dit een hoax is en de "serieuze discussie beinvloed"
[ afbeelding ]
Comic sansquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand post dit op facebook, ik snap de grap (google het stofje eens), maar iemand gaat helemaal los op het feit dat dit een hoax is en de "serieuze discussie beinvloed"
[ afbeelding ]
Niets mis met Comic sans.quote:
Op mijn vraag wat nou zijn punt was:quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:09 schreef prankster1590 het volgende:
[..]
Lol. 406.000 google resultaten voor DHMO. Wat een hoop lolbroeken.
niggaquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:25 schreef Sardu het volgende:
Probeer ik eens hip te zijn door niet mee te gaan met de massa...![]()
[ afbeelding ]
wow, welke telefoon gebruik jij, daar passen echt 3 letters opquote:
Ies niet van mijquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wow, welke telefoon gebruik jij, daar passen echt 3 letters op
quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahahaha vet gemeen dit gezien zijn relatie net kapot is
quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahahaha vet gemeen dit gezien zijn relatie net kapot is
Goed punt welquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:48 schreef Flippiee het volgende:
Geen ideeJe bent gewoon beetje sadistisch jegens jezelf
![]()
quote:Antivirusbedrijf Panda Security adviseert gebruikers om de pc niet uit te zetten of te herstarten als de software woensdag een update heeft gehad van een signature-bestand. Dankzij een false positive zet bepaalde bestanden in quarantaine, waardoor pc's niet meer opnieuw opstarten.
Maar is ze nu al uitverkocht of niet?quote:
IDK, Ticketmaster doet niet aan repliesquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar is ze nu al uitverkocht of niet?
Twitter dan naar ze.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
IDK, Ticketmaster doet niet aan replies
Toen met de HMH Prodigy tickets lag Ticketmaster ook half platquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gare lui.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen met de HMH Prodigy tickets lag Ticketmaster ook half plat.. paylogic ftw
Dat mag niet eens meerquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:53 schreef Lt.Surge het volgende:
via telefoonnummer 0900-300 1250 (60 cpm)
Doeiii
Heb le Milky Way eens een berichtje gestuurd op Facebook.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dan wacht ik Ticketmaster af. Gl.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb le Milky Way eens een berichtje gestuurd op Facebook.
Hondenquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:59 schreef Lt.Surge het volgende:
Nick. Uitverkocht.
En ik heb dus geen kaart blijkbaar.
WTF is deze
quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:59 schreef Lt.Surge het volgende:
Nick. Uitverkocht.
En ik heb dus geen kaart blijkbaar.
WTF is deze
Ja volgens mijn bankrekening welquote:
Als je betaald hebt, dan moet je toch kaarten hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja volgens mijn bankrekening wel
Maar mokkel van Melkweg zegt er zijn nog +- 30 kaarten die mensen nog niet betaald hebben.
Dus F5'en tot ik dood ben.
1, maar niks in mijn mail ook qua bevestiging.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je betaald hebt, dan moet je toch kaarten hebben.. wat is dit nou weer
Wat, maar als je betaald hebt, heb je toch ook de bevestiging enzo.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja volgens mijn bankrekening wel
Maar mokkel van Melkweg zegt er zijn nog +- 30 kaarten die mensen nog niet betaald hebben.
Dus F5'en tot ik dood ben.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
1, maar niks in mijn mail ook qua bevestiging.
Dus dat wordt zo ff bellen a 60 cent per minuut
Lijkt mij ook.. meestal kun je dan via de browser ook meteen de ticket(s) downloaden en krijg je ze nog een keer in je mail.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat, maar als je betaald hebt, heb je toch ook de bevestiging enzo.
https://www.consuwijzer.n(...)0906-en-0909-nummersquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
1, maar niks in mijn mail ook qua bevestiging.
Dus dat wordt zo ff bellen a 60 cent per minuut
Waar is dat?quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:04 schreef Lt.Surge het volgende:
Beschrijving
Kaarten voor Marina and the Diamonds op 10 mei in de Melkweg voor ¤ 30 per stuk.
Vuige gore kak honden
Marktplaats zeker?quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:04 schreef Lt.Surge het volgende:
Beschrijving
Kaarten voor Marina and the Diamonds op 10 mei in de Melkweg voor ¤ 30 per stuk.
Vuige gore kak honden
Jaren, zomgquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Meh, mocht ik niks hebben betaal ik maar 12 euro meer
Ik wacht gvd al jaren op dit concert.
Dan is 12 euro ook niet zo veelquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Meh, mocht ik niks hebben betaal ik maar 12 euro meer
Ik wacht gvd al jaren op dit concert.
IDKquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:09 schreef DrNick het volgende:
Maar maar
Mensen die niet betaald hebben, hebben die kaartjes dus maar 15 minuten maximaal gereserveerd?
Staan ze niet op naam?quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ze moeten gewoon alle kaarten op naam gaan verkopen. Werkte prima bij Kraftwerk.
Jawel, maar geen controle of jij diegene bent. Als ik 4 tickets koop voor Decibel staat alles op mijn naam, plus ze controleren niet.quote:
Ah, zo.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel, maar geen controle of jij diegene bent. Als ik 4 tickets koop voor Decibel staat alles op mijn naam, plus ze controleren niet.
Zeeland xxl.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:12 schreef Lt.Surge het volgende:
Evenementen in Nederland (0)
Er zijn geen resultaten in Nederland.
Whut, Ticketmaster?
Soms staat je naam op e-tickets ofzo, maar kom je gewoon de zaal binnen ook al ben je iemand anders.quote:
Dat is het risico.. altijd een gok.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Ben alleen bang dat als ik zo'n ticket koop via MP, ik er niet mee binnen kom
Bands waarschijnlijk ook grotendeels.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ticketmaster en uitbaters geven geen neuk, zolang de kaarten maar verkocht worden.
Maar zijn het geen e-tickets?quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is het risico.. altijd een gok.
Kennis van mij had dat bij Dominator, ticket was al 18 keer gescand blijkbaaroeps.
Je moet eigenlijk ALTIJD ze persoonlijk gaan halen bij diegene en dan via de bank betalen, als ze niet willen dat je langs komt weet je vaak al genoeg.
e-tickets tweedehands kopen is dan ook gewoon dom. Ongeveer net zo slim als een fiets kopen van iemand die ze op straat aanbiedt. Of drugs bestellen via het internet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is het risico.. altijd een gok.
Kennis van mij had dat bij Dominator, ticket was al 18 keer gescand blijkbaaroeps.
Je moet eigenlijk ALTIJD ze persoonlijk gaan halen bij diegene en dan via de bank betalen, als ze niet willen dat je langs komt weet je vaak al genoeg.
Maakt niet uit, als het e-tickets zijn ook gewoon langsgaan. Mensen die hun ticket 10x verkopen willen niet dat je hun adres / kop weetquote:
Ah, beter wel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms staat je naam op e-tickets ofzo, maar kom je gewoon de zaal binnen ook al ben je iemand anders.
Bij Kraftwerk moet je een ID laten zien. Dan is het voor sjacheraars niet meer zinvol om de site met bots leeg te roven.
Heeheequote:Op woensdag 11 maart 2015 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of drugs bestellen via het internet.
Fair enough.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als het e-tickets zijn ook gewoon langsgaan. Mensen die hun ticket 10x verkopen willen niet dat je hun adres / kop weet
Tja, meeste gaat via e-ticketquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
e-tickets tweedehands kopen is dan ook gewoon dom. Ongeveer net zo slim als een fiets kopen van iemand die ze op straat aanbiedt. Of drugs bestellen via het internet.
Uiteraard.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:17 schreef Flippiee het volgende:
Lt.Surge heb je facebook?Anders kun je ticketswap proberen
0 aangeboden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb het al paar keer via ticketswap gedaan en best goede ervaringen.
Wel duurder vaak, al zijn fysieke tickets wel leuk voor op je prikbord.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan soms ook kiezen. Ik kies dan altijd fysieke tickets.
Plakboek is ook tofquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wel duurder vaak, al zijn fysieke tickets wel leuk voor op je prikbord.
Waarom?quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan soms ook kiezen. Ik kies dan altijd fysieke tickets.
Lijkt mij wel een toffe locatiequote:Op woensdag 11 maart 2015 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
Toen Kraftwerk in 2013 wat concerten in het Evoluon deed werd ik van de site gekicked, en greep toen naast de kaarten. Ik zat al zo lang te wachten op die dingen.![]()
Toen de kaarten voor 8 concerten in Paradiso een jaar later beschikbaar waren, had ik meteen voor drie avonden besteld.
1. Als je het kaartje terugkrijgt is dat wel geinig.quote:
Ik had ze ook wel graag in het Evoluon gezien.quote:
Haha nee, hoezo?quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Nickj0n, in de buurt van A'dam toevallig vandaag?
Als ik een ticket koop dan ben ik ook van plan om te gaan dus doorverkoop boeit me niet, plus e-ticket verkopen vind ik minder erg dan kopen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1. Als je het kaartje terugkrijgt is dat wel geinig.
2. Mocht ik niet kunnen hoef ik geen e-ticket door te verkopen.
Als je 100% zeker weet dat je die tickets wil.quote:
Dat weet ik ook nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je 100% zeker weet dat je die tickets wil.![]()
Ik weet alleen niet hoe het zit met evt fraude etc. Als in, ik kan nep niet van echt onderscheiden denk ik.
Maar als jij het wil proberen, dan wil ik daar wel heen gaan. Serieus een kleine moeite om te doen voor mij.quote:
Ik app hem wel eerst evenquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar als jij het wil proberen, dan wil ik daar wel heen gaan. Serieus een kleine moeite om te doen voor mij.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik app hem wel eerst evenKijken wat voor type het is.
Als de tickets vervalst zijn kun je het digitaal soms wel zien, als het dan geprint wordt weet ik het niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je 100% zeker weet dat je die tickets wil.![]()
Ik weet alleen niet hoe het zit met evt fraude etc. Als in, ik kan nep niet van echt onderscheiden denk ik.
I can tell by the pixels and from having seen quite a few shops in my time.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als de tickets vervalst zijn kun je het digitaal soms wel zien, als het dan geprint wordt weet ik het niet.
Wat je vaak ziet bij een photoshop is dat overal verschillende lichte pixels afvloeien van zaken maar bij het bewerkte gedeelte niet of veel minder, dat kom omdat mensen het vaak recht afsnijden op de eindes en dan op de bestaande ticket plakken die al eens is opgeslagen met compressie, dan zie je verschil.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:33 schreef Lt.Surge het volgende:
Mocht ik ze kopen, mail ik daarna nog een keer met ander e-mail adres.
Weet ik voldoende.
Oeh, slim.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:33 schreef Lt.Surge het volgende:
Weet ik voldoende.
Clever.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:33 schreef Lt.Surge het volgende:
Weet ik voldoende.
quote:
te ingewikkeld ditquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als de tickets vervalst zijn kun je het digitaal soms wel zien, als het dan geprint wordt weet ik het niet.
Wat je vaak ziet bij een photoshop is dat overal verschillende lichte pixels afvloeien van zaken maar bij het bewerkte gedeelte niet of veel minder, dat kom omdat mensen het vaak recht afsnijden op de eindes en dan op de bestaande ticket plakken die al eens is opgeslagen met compressie, dan zie je verschil.
Daarvoor zoek ik een vriendquote:
Neen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:36 schreef Lt.Surge het volgende:
Zoetermeer...is dat een betrouwbare locatie?
quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die evt ontvoerder van die tickets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |