Mijn creabea TT wat doe je?quote:
wat gekochtquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn creabea TT wat doe je?![]()
Of had je 'm gekocht?
oost europaquote:
ik ookquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:24 schreef wietparkiet het volgende:
crap mijn zusje komt kijken
"waarom 69 jesper hoe oud ben je nou"
Niks anders dan een ''normale'' relatie.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:25 schreef Flippiee het volgende:
ik ook
Ik snap dat echt niet. Je doet het dan echt puur om hun uiterlijk en zij doen jou vanwege je moneys. Klinkt als een leuke relatie.
Maar als ik op 1 klik en dan zoek tickets werkt het nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.n(...)lkweg&camefrom=mw_nl
Ick bin Anjeska, frauw fan Sjonnie.. ik doe naaien, stieken und zoomen in 'naaiateljee'quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oost europa
[..]
ik ook
Ik snap dat echt niet. Je doet het dan echt puur om hun uiterlijk en zij doen jou vanwege je moneys. Klinkt als een leuke relatie.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:24 schreef wietparkiet het volgende:
crap mijn zusje komt kijken
"waarom 69 jesper hoe oud ben je nou"
#HalloIkBenGeenKlantenservicequote:Op woensdag 11 maart 2015 16:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar als ik op 1 klik en dan zoek tickets werkt het niet
Oh shit. Daar ging mijn roze wolkquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niks anders dan een ''normale'' relatie.
Thanksquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"ze heeft een kirby dat is cool"
Ik snap dan nooit dat ze zichzelf in de schulden kunnen werken door geld naar dat meidje te sturen. Je zal toch zelf ook wel begrijpen dat ze je niet voor je uiterlijk hebben, met je kop als een knolselderij.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oost europa
[..]
ik ook
Ja.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn zusje vraagt zich af of je die emogif voor haar bedoelt
Omdat NS = a messquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom vertrekt die conjo trein nooit op tijd
quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik snap dan nooit dat ze zichzelf in de schulden kunnen werken door geld naar dat meidje te sturen. Je zal toch zelf ook wel begrijpen dat ze je niet voor je uiterlijk hebben, met je kop als een knolselderij.
Sein rood, wisselstoring, machinist ziek, conducteur is koffie halen, blaadje op de rails.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom vertrekt die conjo trein nooit op tijd
Je vertrouwt haar aan mij?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wil je der hebben
tto gymnasium erg vervelend
Show offquote:
quote:
Waardeloos zusje als je niet eens weet hoe oud je broer is.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je moet je bek houden met je emogif
xkus jeboi zusje van wp
Heb geen zusje #cvquote:
Laat maar dan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
er kwam een sarcastische "jeej" uit
maar ze weet hou oud ik benquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waardeloos zusje als je niet eens weet hoe oud je broer is.
Zaterdag, man man man manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |