SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
NAC Breda
Rčsbaarge
Precies. Either way, older is better.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
zolang er een coinglitch is is dit systeem kut. Maar als er geen coinglitch is, is het oude systeem ook beter/leuker.
Eerlijk gezegd niet, ik heb bijna niet gezocht. Die Wynne kocht ik gisteren en Abate en Muriel vandaag. Ik had ook nog een Abate voor 32kquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou dat geen geluk noemen. Je hebt gewoon verschrikkelijk ijverig zitten klikken en refreshen, net zo lang tot je een exemplaar had. Dat is geen geluk, dat heb je dubbel en dwars verdiend. Chapeau.
Ik had het beeld van jou als zo'n bezig bijtje. 120 clicks per minuut, en daarnaast nog 150 aanslagen op je controller, in diezelfde minuut. En maar stug door SMLENO'en. Zo jammer dat je dat beeld nu vernaggeltquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet, ik heb bijna niet gezocht. Die Wynne kocht ik gisteren en Abate en Muriel vandaag. Ik had ook nog een Abate voor 32kDat is wel geluk.
Die spelers als Roberto Carlos, MotM Delph en Welbeck komen helemaal nooit op de markt. Als ik daar de hele tijd op zou zoeken totdat ik 1 zou vinden zou dat me uren kosten, en dat gaat me te ver.
Nou die andere was een stuk duidelijker.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maar even een fatsoenlijk plaatjen posten.
[ afbeelding ]
wat is er mis met die van doedelzak?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maar even een fatsoenlijk plaatjen posten.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:03 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Nou die andere was een stuk duidelijker.
Ow...nou, die is op mijn scherm niet zo duidelijk. Zal het zo posten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
wat is er mis met die van doedelzak?
Log dan in op je andere consolequote:Op woensdag 11 maart 2015 15:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
True true. Oplossing zou wel zijn om de minimum price cap weg te halen want spelers verkopen niet meer. Playstation gebruikers is het weer anders. Daar is enorme schaarste aan spelers
quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:11 schreef FCsuarez het volgende:
EA waarom zitten er geen priceranges bij ? moet ik hier nu mee....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |