***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
----------------
Aanpassingen graag dmv quote / pm / dm!
[ Bericht 0% gewijzigd door Nikooos op 12-03-2015 16:59:08 ]
Gefeliciteerd DJMO! En wat een ukkie voor een te verwachten 'enorm kind'.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you 12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan.... En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
Gefeliciteerd DJMO, dat heb je lekker snel gedaan!
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Hier net ook een middagdutje gedaan. Dat is toch wel fijn aan zo'n dagje niet werken.
En morgen wel ingepland maar een BSO-dienst van 3 uurtjes 'smiddags. Heerlijk! Moest gisteren op een babygroep werken. Ik was kapot toen ik thuis kwam. En dat dan van 6 uurtjes.....
Nu even wakker worden, en dan zo even boodschapje doen voor het avondeten. Lekker makkelijk diepvriesgroente met gehakt en een uitjes. En dan een laag puree erover. Lekker even in de oven. En we hebben eten voor vandaag morgen en evt. overmorgen! En die McFlurry klinkt wel erg lekker......
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Gefeliciteerd DJMO, hebben je zoons al kennis mogen maken met hun nieuwe broertje?
Oh, en wow, een UD in november Ik heb me toch pas gisteren gemeld hier?
Vandaag even wezen shoppen, eindelijk een paar positieshirts gevonden die ik niet verschrikkelijk lelijk of saai vond. Wat vallen die dingen groot zeg, heb opeens een maat kleiner dan normaal, en nog veel ruimte over
Gefeliciteerd DJMO. Je kleine spekkie lekker knuffelen nou.
Mijn dametje blijkt een pittige tante. Schreeuwen of stil. Er zit niet echt iets tussen nog. En als ik haar slapend wil wegleggen vind ze het ook niet goed. Kan niet eens even gaan plassen zonder dat ze het afkeurt. maar kan ook komen doordat ik niet weer wanneer ik haar kan wegleggen. De timing moeten we nog even vinden. Komt allemaal wel goed.
Net even gevraagd of het normaal is dat ik maagpijn heb.. Komt het door de pijnstilling en had ik daar maagbeschermer bij kunnen krijgen. Ik had al dat vermoeden, dus vanmorgen alleen pcm gepakt, en niet die zwaardere. Maar jemig zeg. Gaat wel weer over.