Dat ze alleen compleet reizigersonvriendelijke acties doen nu is dan weer een beetje teleurstellend. Ik snap het punt compleet en het is ook terecht maar op deze manier raak je de 99 procent goede reizigers... De sympathie van de goede reizigers verdwijnt dan ook helemaal denk ik?quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:40 schreef Monopoly het volgende:
Schijnt een spontaan werkoverleg in Rotterdam te beginnen om 15.00 uur. Gisteravond is er een HC op de ribbenkast geslagen. Die heeft gekneusde ribben. Men is het spuugzat.
[ afbeelding ]
de frequenties omhoog gingen, nieuw materieel kwam en er gesneden is in parallelle buslijnenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EHm.. Reizigersaantallen schommelen ook nogal natuurlijk. En zijn vooral omhoog gegaan nadat de regionale concessies van NS naar de kleintjes gingen.
Superbedankt!quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/%C3%85rstabroarna
nog altijd 2x duurder dan ryanair.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:00 schreef bork het volgende:
[..]
Superbedankt!Fraaie bruggen zijn dat, toch maar een keer naar Stockholm dan, hopen dat Norwegian nog even blijft bestaan, kost bijna niks
.
Zolang ze het niet te vaak gaan doen zal dat wel meevallen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:51 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dat ze alleen compleet reizigersonvriendelijke acties doen nu is dan weer een beetje teleurstellend. Ik snap het punt compleet en het is ook terecht maar op deze manier raak je de 99 procent goede reizigers... De sympathie van de goede reizigers verdwijnt dan ook helemaal denk ik?
Ja, maar dat is voor mij geen optie en ik vond ze de vorige prima vanaf Kopenhagen, die kotszakjestekst is wel cool van ze.quote:
Hoe het kwam is niet zo relevant natuurlijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de frequenties omhoog gingen, nieuw materieel kwam en er gesneden is in parallelle buslijnen
ik had 2 of 3 minuten vertraging door die "staking"quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:10 schreef FredvZ het volgende:
[ afbeelding ]
Geen sprinter, daarom een extra sprinter.
Dat dus.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:51 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dat ze alleen compleet reizigersonvriendelijke acties doen nu is dan weer een beetje teleurstellend. Ik snap het punt compleet en het is ook terecht maar op deze manier raak je de 99 procent goede reizigers... De sympathie van de goede reizigers verdwijnt dan ook helemaal denk ik?
Rijdend personeel dat de hal van HGB-IV en de regiokantoren van NS bezet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:41 schreef Salatrel het volgende:
Wat versta je onder reizigers vriendelijke actie dan? Niet controleren? Dat heeft 0,0 impact en de gemiddelde Nederlander haalt zijn schouders op en klaagt op Twitter dat het niet van tevoren was aangekondigd en dat ze nu voor niets hebben ingecheckt.
Dan maar 100 keer teveel mensen duperen in de hoop dat je er een dakloze en een Somaliër mee treft? Nee dat schiet lekker op wou je zeggenquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:41 schreef Salatrel het volgende:
Wat versta je onder reizigers vriendelijke actie dan? Niet controleren? Dat heeft 0,0 impact en de gemiddelde Nederlander haalt zijn schouders op en klaagt op Twitter dat het niet van tevoren was aangekondigd en dat ze nu voor niets hebben ingecheckt.
rijdend personeel krijgt het nog druk als ook alle treinen moeten blijven rijdenquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:45 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Rijdend personeel dat de hal van HGB-IV en de regiokantoren van NS bezet.
Idem hal van ministeries IenM en VenJ.
Een week lang ieder heel uur een minuut typhoneren.
Zulk soort dingen.
Je zal eens moeten werken voor je geld hequote:Op woensdag 11 maart 2015 17:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
rijdend personeel krijgt het nog druk als ook alle treinen moeten blijven rijden
alsof alleen daklozen en allochtonen agressief zijn. Diederick-Jan in 3delig pak die tegen een boete aanloopt omdat hij is vergeten in te checken kan net zo goed agressief worden... zal misschien niet zo snel beginnen te slaan en schoppen maar emotionele agressie is ook agressie en als je daar dag in dag uit mee te maken hebt heb je daar uiteindelijk net zoveel, zoniet meer last van dan van een vuist op je oogquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan maar 100 keer teveel mensen duperen in de hoop dat je er een dakloze en een Somaliër mee treft? Nee dat schiet lekker op wou je zeggen
Wist je het nog niet? Achter de Benelux komt over drie weken een karretje met een mobiele incheckpaal te zitten. Zo kun je ook op de stations in België in- en uitcheckenquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:57 schreef Yreal het volgende:
Even in ander nieuws, een retourtje België komt nu ook uit de kaartautomaat als ov chipkaart met de mededeling in te checken bij vertrek en uit te checken bij terugkomst. Hoe dan?
ik begreep de automaat als dat je meerdere dagen ingecheckt moet blijven staan...quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wist je het nog niet? Achter de Benelux komt over drie weken een karretje met een mobiele incheckpaal te zitten. Zo kun je ook op de stations in België in- en uitchecken
Dat gaat dus niet, want de van de vorige dag nog openstaande inchecks worden in de nacht uit het systeem gehaald en geregistreerd als gemiste uitcheck.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik begreep de automaat als dat je meerdere dagen ingecheckt moet blijven staan...
Maar pas op EEN APRIL he, eerder nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wist je het nog niet? Achter de Benelux komt over drie weken een karretje met een mobiele incheckpaal te zitten. Zo kun je ook op de stations in België in- en uitchecken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |