twitter:bernicebreure twitterde op donderdag 12-11-2015 om 11:33:38Shownieuws ging ook mee op reis #widm https://t.co/eDSSEX49ml reageer retweet
Airen Mylenequote:
Doei.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:44 schreef roos94 het volgende:
Jezus wat kutAiren Mylene en Toprak Yalciner zijn de twee vrouwen op tv waar ik me het meest aan erger. Wat een pech
![]()
http://www.wieisdemolinc.(...)oortaan-op-zaterdag/quote:‘WIE IS DE MOL?’ VOORTAAN OP ZATERDAG
De zoektocht naar de Mol zal nog even op ons moeten wachten, maar zal hoogstwaarschijnlijk niet terugkeren op de donderdagavond. Omroep MAX begint op donderdag 28 januari namelijk met een nieuw seizoen van Heer & Meester, en wel om 20:30 op NPO 1: het oude tijdstip van Wie is de Mol?. Hiermee lijkt Omroep MAX ‘Wie is de Mol?’ van de donderdagavond gestoten te hebben.
Er wordt veel gespeculeerd over wanneer Wie is de Mol? dan wel uitgezonden gaat worden. Spoiler alert: zaterdagavond. Bronnen die in contact staan met de AVROTROS zeggen dat MolTalk voortaan op zaterdagen uitgezonden zal worden. Volgens de agenda staat de eerste uitzending gepland op 2 januari. Logisch zou zijn dat Wie is de Mol? zelf meeverhuisd naar de zaterdagavond.
Ga eens even ergens anders je ergeren aan kandidaten.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:47 schreef roos94 het volgende:
Toprak is altijd zo nadrukkelijk aanwezig. Hopelijk vliegt ze er snel uit.
Want je mag op FOK! Je ergernis niet uiten?quote:Op donderdag 12 november 2015 11:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ga eens even ergens anders je ergeren aan kandidaten.
Is daar een ander topic voor dan het topic waarin je blij mag zijn met de kandidaten?quote:Op donderdag 12 november 2015 11:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ga eens even ergens anders je ergeren aan kandidaten.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 12 november 2015 11:51 schreef roos94 het volgende:
Hooelijk is het waar dat Marjolein KeuningGodin meedoet
Ja, maar jij zit alleen maar te janken... Kap daar eens mee.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Want je mag op FOK! Je ergernis niet uiten?!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |