abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150572050
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

Kan ik al.

Maar wel iets langzamer. ;(

[..]

Die is tof! Satriani is een held.
Live intro van The Eagles - Hotel California _O_
pi_150572079
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:52 schreef Tchock het volgende:

Die is tof! Satriani is een held.
Zeker ja! Hele gave muziek!
pi_150572603
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:55 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Zeker ja! Hele gave muziek!
Het is niet muziek die ik vaak zelf luister, maar hij is echt een genie. Die man kan vrijwel alles met een gitaar.
pi_150572637
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is niet muziek die ik vaak zelf luister, maar hij is echt een genie. Die man kan vrijwel alles met een gitaar.
Waarom luister je het eigenlijk niet vaak? Iets tè of zo?
pi_150572721
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:07 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Waarom luister je het eigenlijk niet vaak? Iets tè of zo?
Te repetitief denk ik. Vind het los van Satriani's solo's ook behoorlijk saai vaak.
pi_150573128
'Avond!

Ik begin strafrecht steeds leuker te vinden _O_ Hopelijk komt dat m'n cijfers ten goede.

Deze week bezig geweest met de strafbare poging, voorbereiding en vrijwillige terugtred. Toffe arresten wel. Samir A., Ondeugdelijke Voorbereiding, Remkabel, Brief in jaszak, Cito & Grenswisselkantoor _O_
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_150573233
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:19 schreef Blistering het volgende:
'Avond!

Ik begin strafrecht steeds leuker te vinden _O_ Hopelijk komt dat m'n cijfers ten goede.

Deze week bezig geweest met de strafbare poging, voorbereiding en vrijwillige terugtred. Toffe arresten wel. Samir A., Ondeugdelijke Voorbereiding, Remkabel, Brief in jaszak, Cito & Grenswisselkantoor _O_
Dat in het eerste jaar al? Dit kregen we in het derde jaar en ik ken maar 4 arresten van dat rijtje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2015 19:21:52 ]
pi_150573239
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:54 schreef Tchock het volgende:
Weet iemand een tof gitaarnummer? Inspiratieloos :{

Maggot Brain. Solo van Eddie Hazel met Funkadelic uit 1971. Als je hem helemaal luistert. _O_

Ook vet om m zelf weer eens te horen. Jaren geleden helemaal kapot gedraaid en met bandje gespeeld. Vind de opbouw echt magisch.
pi_150573270
quote:
11s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:21 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat in het eerste jaar al? Dit kregen we in het derde naar en ik ken maar 4 arresten van dat rijtje.
Tsja, UU hé. Stapje hoger natuurlijk.

:@
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_150573281
quote:
6s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:22 schreef Blistering het volgende:

[..]

Hardop gelachen. Bedankt.
pi_150573392
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Te repetitief denk ik. Vind het los van Satriani's solo's ook behoorlijk saai vaak.
Hmm ja kan ik wel inkomen, ik vind dat juist dan wel weer heerlijk rustgevend.
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:19 schreef Blistering het volgende:
'Avond!

Ik begon al te denken dat er gewoon geen eerstejaars meer waren hier!
pi_150573563
quote:
6s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:22 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik denk dat het aan de RUG ligt, want die hebben we op de UvA volgens mij ook allemaal voorgeschreven. Alleen Brief in Jaszak zegt me niet direct iets.
pi_150573567
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hardop gelachen. Bedankt.
:D!

Heb even een foto gemaakt, deze arresten moet ik allemaal kennen/lezen voor deze periode:

Lijkt me dat je de meeste wel kent.
pi_150573580
Ahhh super veel bands die ik tof vind komen razendsnel achter elkaar met nieuwe singles en albums, muziekfeest O+
pi_150573628
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:28 schreef Blistering het volgende:

[..]

Heb even een foto gemaakt, deze arresten moet ik allemaal kennen/lezen voor deze periode:
[ afbeelding ]

Tering wat een arresten voor een eerstejaars vak.
pi_150573679
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Peter en Peter is zo zielig :') "Honden Peter" heette die bij ons trouwens, want die andere Peter had een andere bijnaam.
pi_150573712
quote:

[..]

[ afbeelding ]

IJzerdraad
Dreigbrief
Groningese hiv
Hiv I
Bijlmer Noodweer
Taxichauffeurs
Cito
Grenswisselkantoor
Remkabel
Ondeugdelijke voorbereiding?
Containerdiefstal
Slavenburg
Drijfmest

de rest kan ik me niet herinneren :')

Wats met die Moord te Capelle aan den IJssel? :o Even lezen.
pi_150573787
quote:
11s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:29 schreef Valid het volgende:

[..]

Tering wat een arresten voor een eerstejaars vak.
Wel veel ja. Best een dikke reader is het ook.

Maar als je overal de strekking markeert zit je, in ieder geval in het eerste jaar, nog wel goed blijkbaar. Althans dat zei de docent :7 Gewoon weten welk leerstuk behandeld wordt door een arrest, zodat je snel kan zoeken.
pi_150573859
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:32 schreef Blistering het volgende:

[..]

Maar als je overal de strekking markeert zit je, in ieder geval in het eerste jaar, nog wel goed blijkbaar. Althans dat zei de docent :7 Gewoon weten welk leerstuk behandeld wordt door een arrest, zodat je snel kan zoeken.
Dat is inderdaad precies de "truc". En wat mij altijd gigantisch helpt is goed de feitencomplexen lezen. Als je "remkabel" ziet staan en je weet meteen dat dat die ene zaak was waarin iemand de remkabel van een familielid had doorgesneden omdat hij hem wilde vermoorden en toen uren later midden in de nacht belde om te vertellen dat ze de auto niet moesten gebruiken ( :') ) heb je de rechtsregel al bijna.
pi_150573890
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:32 schreef Blistering het volgende:

[..]

Mag je de arresten niet bij je tentamen houden ?
pi_150573940
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:35 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Mag je de arresten niet bij je tentamen houden ?
Ja de arrestenbundel wel.

En je mag alles markeren, en met pijltjes en andere symbolen verwijzen.

Oh en daarnaast mag je alle arresten bijschrijven in je wetbundel bij de relevante artikelen.

Dus bijv. bij art. 46 Sr Ondeugdelijke voorbereiding? .
pi_150573978
Aaaah. Kijk.
pi_150574003
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:37 schreef Etsu het volgende:
Aaaah. Kijk.
Ik denk ik trek de veer die ik net bij de UU erin heb gestopt er maar gelijk weer uit.
pi_150574279
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:36 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ja de arrestenbundel wel.

En je mag alles markeren, en met pijltjes en andere symbolen verwijzen.

Oh en daarnaast mag je alle arresten bijschrijven in je wetbundel bij de relevante artikelen.

Dus bijv. bij art. 46 Sr Ondeugdelijke voorbereiding? .
Oooh..dan is het zeker goed te doen. :P

Euh..mijn parate kennis van het strafrecht laat me hier even in de steek denk ik.
  donderdag 12 maart 2015 @ 22:08:01 #225
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_150581950
quote:
11s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:21 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat in het eerste jaar al? Dit kregen we in het derde jaar en ik ken maar 4 arresten van dat rijtje.
Ik kreeg de meeste arresten ook in het derde jaar, op Cito & Grenswisselkantoor na.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')