Ik sta achter de Etsu zoals die hier tegenwoordig opereert.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:20 schreef Etsu het volgende:
Zeg Acta, wat vind jij ervan dat Bobbie nog steeds novietenhoeder is?
Ik stel voor dat we een geschikte opvolger gaan vinden.
Ben ik nog steeds niet afgezet? Ik had je anarchistischer ingeschat.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:20 schreef Etsu het volgende:
Actaquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:23 schreef Actaeon het volgende:
Hee allemaal, zou een vriendelijke TS of vriendelijke mod mij eigenlijk ook een keer in het afgestudeerden rijtje kunnen plaatsen? Staat toch wat leuker ondertussen
Mijn dank is groot!
Inmiddels al een miljonair?quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:56 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik kan mijn laatste ook niet meer herinneren. Maar goed, UvA onderwijs hé. Dat maakt ook geen blijvende indruk.
quote:
Thanks! Alles leuk allemaal hier?quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je hier weer eens post.
Hij is zeer capabel toch?quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:20 schreef Etsu het volgende:
Nope, ik blame nogmaals de UvA. Het foldertje beloofde gouden bergen.quote:
Lijkt mij dat een novietenhoeder slechts een inspanningsverplichting en geen resultaatverplichting heeft.quote:
Heb allebei afgerond.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:41 schreef Mshauri het volgende:
Wat is het uiteindelijk geworden, Acta, fiscaal of notarieel?
Ik dm je wel even.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:08 schreef Mshauri het volgende:
[..]
En qua baan? Of ben je nog zoekende"?
Heb je ondertussen jezelf al het werkende leven ingestort?quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik dacht; als ik snel post nadat ie open is kan het nog simpel door de TS gedaan worden
Ik dm je wel even.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Heb je ondertussen jezelf al het werkende leven ingestort?
That makes two of us. Ik heb ook geen idee wat je hebt gezegdquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik dm je wel even.
Overigens, geen idee wat ik allemaal precies gezegd heb vorige keer hier maar volgens mij was het niet chique richting jou..dus bij deze sorry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |