• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
Ik heb niets van Ties vernomen. Maar goed, ben dan ook niet erg actief geweest hier de laatste tijd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:45 schreef Etsu het volgende:
Ga jij maar eerst je deal met Ties nakomen, Bobbie, alvorens je de TT inpikt.
Dat heb ik gemerkt. Bezig met huisje, boompje en beestje?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb niets van Ties vernomen. Maar goed, ben dan ook niet erg actief geweest hier de laatste tijd.
Deels ja.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt. Bezig met huisje, boompje en beestje?
Alsjeblieft niet.quote:
Ik vind een kat vooralsnog genoeg. Die eist af en toe best wat aandacht opquote:
Katquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind een kat vooralsnog genoeg. Die eist af en toe best wat aandacht op
Zal vanavond eens wat posten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
KatWat voor kat? Paxcon en ik willen pics.
quote:
En dan het leven in?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben aan het beseffen dat ik over twee weken gewoon mijn laatste hoorcollege kan hebben.
Ik kan mijn laatste niet meer herinneren. Maar dat kan ook aan de leeftijd liggen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben aan het beseffen dat ik over twee weken gewoon mijn laatste hoorcollege kan hebben.
Daarna tentamens en het schrijven van mijn scriptie. Ik moet nog van het weekend even mijn scriptievoorstel afmaken.quote:
Om dezelfde reden dat jij hier meestal ook je dagboek post inzake Paxcon, Ties en je eigen leven?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:44 schreef Etsu het volgende:
[..]Kom op zeg. Mij boeit het echt niet als je tante jarig is en hoe ze eruit ziet.
het scheelt dat ik geen pics plaatsquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat jij hier meestal ook je dagboek post inzake Paxcon, Ties en je eigen leven?
ACTAquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:23 schreef Actaeon het volgende:
Hee allemaal, zou een vriendelijke TS of vriendelijke mod mij eigenlijk ook een keer in het afgestudeerden rijtje kunnen plaatsen? Staat toch wat leuker ondertussen
Mijn dank is groot!
Ik kan mijn laatste ook niet meer herinneren. Maar goed, UvA onderwijs hé. Dat maakt ook geen blijvende indruk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik kan mijn laatste niet meer herinneren. Maar dat kan ook aan de leeftijd liggen.
Vriend.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:23 schreef Actaeon het volgende:
Hee allemaal, zou een vriendelijke TS of vriendelijke mod mij eigenlijk ook een keer in het afgestudeerden rijtje kunnen plaatsen? Staat toch wat leuker ondertussen
Mijn dank is groot!
Ik sta achter de Etsu zoals die hier tegenwoordig opereert.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:20 schreef Etsu het volgende:
Zeg Acta, wat vind jij ervan dat Bobbie nog steeds novietenhoeder is?
Ik stel voor dat we een geschikte opvolger gaan vinden.
Ben ik nog steeds niet afgezet? Ik had je anarchistischer ingeschat.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:20 schreef Etsu het volgende:
Actaquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:23 schreef Actaeon het volgende:
Mijn dank is groot!
Inmiddels al een miljonair?quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:56 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik kan mijn laatste ook niet meer herinneren. Maar goed, UvA onderwijs hé. Dat maakt ook geen blijvende indruk.
quote:
Thanks! Alles leuk allemaal hier?quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je hier weer eens post.
Hij is zeer capabel toch?quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:20 schreef Etsu het volgende:
Nope, ik blame nogmaals de UvA. Het foldertje beloofde gouden bergen.quote:
Lijkt mij dat een novietenhoeder slechts een inspanningsverplichting en geen resultaatverplichting heeft.quote:
Heb allebei afgerond.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:41 schreef Mshauri het volgende:
Wat is het uiteindelijk geworden, Acta, fiscaal of notarieel?
Ik dm je wel even.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:08 schreef Mshauri het volgende:
[..]
En qua baan? Of ben je nog zoekende"?
Heb je ondertussen jezelf al het werkende leven ingestort?quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik dacht; als ik snel post nadat ie open is kan het nog simpel door de TS gedaan worden
Ik dm je wel even.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Heb je ondertussen jezelf al het werkende leven ingestort?
That makes two of us. Ik heb ook geen idee wat je hebt gezegdquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik dm je wel even.
Overigens, geen idee wat ik allemaal precies gezegd heb vorige keer hier maar volgens mij was het niet chique richting jou..dus bij deze sorry!
Een 6,5 voor studentenrechtbank, of iets voor die notarieel?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:43 schreef Etsu het volgende:
6,5 voor een opdracht van t afsluitende project.
En nog nooit registergoederenrecht gehad, kiek eens aan.
Notarieel. We hebben een project met 4 opdrachten, presentatie en paper. Paper telt voor 50%, andere 50% die 4 opdrachten. En die 6,5 is voor 1 van die 4 opdrachten, registergoederenrecht wat we pas krijgen in blok 4quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:31 schreef Valid het volgende:
[..]
Een 6,5 voor studentenrechtbank, of iets voor die notarieel?
Daar is toch weinig zinnigs over te zeggen. Je kijkt waar je een beetje een goede klik hebt en/of naar waar kantoren om bekend staan (sommige kantoren zijn 'beter' in cassatie, sommige in banking en ga zo maar door).quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:24 schreef MsLorelei het volgende:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd welke zuidas kantoren nu populair zijn onder de studenten (NL en Angelsaksisch). Waar zou jullie voorkeur naar uit gaan?
Boekel De Nerée natuurlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:24 schreef MsLorelei het volgende:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd welke zuidas kantoren nu populair zijn onder de studenten (NL en Angelsaksisch). Waar zou jullie voorkeur naar uit gaan?
De WW.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:24 schreef MsLorelei het volgende:
Waar is weinig zinnigs over te zeggen? De vraag is welke kantoren populair zijn onder studenten. Daar is natuurlijk van alles over te zeggen. Of dat terecht is (m.a.w.: of die kantoren ook de voorkeur zouden hebben indien studenten alle info en ervaring zouden hebben) is een hele andere vraag en daar doel jij op.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daar is toch weinig zinnigs over te zeggen. Je kijkt waar je een beetje een goede klik hebt en/of naar waar kantoren om bekend staan (sommige kantoren zijn 'beter' in cassatie, sommige in banking en ga zo maar door).
Onderzoekje naar populariteit van kantoren uit 2013 door Universum:quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:24 schreef MsLorelei het volgende:
De Brauw inderdaad de grootste, dan Nauta.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:57 schreef underground1009 het volgende:
Welk kantoor mijn voorkeur heeft is me niet echt duidelijk, ken ze niet allemaal goed genoeg.
Hierboven gaat het over kenmerkende aspecten van bepaalde kantoren, zoals veel expertise met cassatie of banking. Enige wat ik zo weet is dat LoLo geloof ik veel fiscaal is, en De Brauw de grootste is?
Verder dan dit, iemand? Wat kenschetsen van de verschillende kantoren?
In mijn herinnering is Baker het grootste kantoor ter wereld (zowel qua omzet als qua aantal fee-earners), maar die info kan achterhaald zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:05 schreef MsLorelei het volgende:
[..]
De Brauw inderdaad de grootste, dan Nauta.
Wereldwijd de grootste is DLA Piper en in Nederland ook heel erg aan het groeien.
Stibbe heeft een grote corporate sectie.
Nauta grote financieel recht en banking sectie.
A&O ellende en overwerk?
Boekel is soort van failliet, maar niet helemaal.![]()
Van Doorne en AKD staan er geloof ik bekend om dat het iets minder 'formele' kantoren zijn.
Oh dat zou inderdaad ook heel goed kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:08 schreef Valid het volgende:
[..]
In mijn herinnering is Baker het grootste kantoor ter wereld (zowel qua omzet als qua aantal fee-earners), maar die info kan achterhaald zijn.
Achja fresh start sort of dan maar!quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
That makes two of us. Ik heb ook geen idee wat je hebt gezegd
En een lekkere binnenkomer weer in het rechtentopic: bij dezen.
Aan jouw dm te zien weet je dat ik ga beginnen als a-s. Als ik ga zeggen welk kantoor, is al duidelijk waar ik ga werken haha. Wil toch nog een beetje anoniem blijvenquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:53 schreef Valid het volgende:
[..]
Ja. Welk kantoor heeft jouw voorkeur?
maarja. Hoe weet ik waarmee ik een klik heb?quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daar is toch weinig zinnigs over te zeggen. Je kijkt waar je een beetje een goede klik hebt en/of naar waar kantoren om bekend staan (sommige kantoren zijn 'beter' in cassatie, sommige in banking en ga zo maar door).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |