Lietuva postzegels!quote:Op zondag 22 maart 2015 13:04 schreef mocha het volgende:
[..]
Ik loop ook zo naar de brievenbus.
Straks wat sneak peaks showen.
[ afbeelding ]
Leuk dat geldquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:13 schreef littledrummergirl het volgende:
Sneak peak![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben niet ontevreden
quote:
thanks. ben (zowaar) best tevreden.quote:
dankzij Postcrossing (nu even inactief)quote:
Ik heb ook veeeel postzegels dankzij Postcrossing! De mooiste kaartjes heb ik bewaard, maar omdat honderden kaarten wat overkill is, heb ik er een aantal ingescand en de postzegels eraf geknipt voor mijn tante die ze verzamelt.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:57 schreef mocha het volgende:
[..]
[..]
dankzij Postcrossing (nu even inactief)
Leuk!quote:Op maandag 23 maart 2015 16:55 schreef simmu het volgende:
mijnes is ook op de post
[ link | afbeelding ]
Wij ook!quote:
Mooi! Dankzij jouw boekjesvoorkant (die liet je een tijdje terug hier zien) heb ik trouwens ook gedecopatched in mijn boekje.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:55 schreef simmu het volgende:
mijnes is ook op de post
[ link | afbeelding ]
Dat risico neem ik graagquote:Op maandag 23 maart 2015 17:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik hou van sprookjes en van kringloopwinkels, dus daarom heb ik een sprookjeskwartetpagina gemaakt. Ik verzamel eigenlijk een beetje kwartetten die in goede staat zijn en ook mooie memoryspellen (daar heb ik ooit een schilderij van gemaakt). Dus mensen die in mijn groepje zitten, lopen het risico op een kwartetpagina!
Wat gaaf!quote:Op maandag 23 maart 2015 18:10 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hier heb ik een foto voordat er een witte lijst omheen kwam:
[ link | afbeelding ]
Die van mij ook hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 21:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die van mij is na vijven op de post gegaan, excuses
Hier hetzelfde. Het was gisteren echt even te chaotisch om ook nog op tijd bij het postagentschap te zijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die van mij is na vijven op de post gegaan, excuses
Hier is ie al geweest. Alleen een geboortekaartjequote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:07 schreef Muck het volgende:
Hier de laatste tijd ook hoor JJ, pas zelfs om half 7![]()
Ik heb vandaag mazzel geloof ik
Ook leukquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hier is ie al geweest. Alleen een geboortekaartje
goodquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:18 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik kon het TOCH niet laten even te kijken! En wat een leuk idee voor je boekje littledrummergirl! Daar kan ik wel wat mee
Dankje!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:27 schreef SummerBreeze het volgende:
Boekje van gebakken-koekje lag vanmiddag bij thuiskomst op me te wachten
Hij is leuk!
En wat Crientj zegt geldt hier ook. Ik ben helemaal vergeten mijn eigen boekje op de gevoelige plaat vast te leggen
Oh ja....quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:09 schreef Crientj het volgende:
Nectarientje, die van jou is hier veilig aangekomen!Super leuk om er doorheen te bladeren!
.
Ik baal, gooide gister mijn enveloppe in de brievenbus en op de terugweg richting huis bedacht ik me pas dat ik geen foto's van alle pagina's & geen sneak preview fotos heb. Voortaan even iets handiger inplannen. *note to self.
Dat zal ik wel even doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:27 schreef SummerBreeze het volgende:
Boekje van gebakken-koekje lag vanmiddag bij thuiskomst op me te wachten
Hij is leuk!
En wat Crientj zegt geldt hier ook. Ik ben helemaal vergeten mijn eigen boekje op de gevoelige plaat vast te leggen
ik hbe foto's gemaakt hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh ja....![]()
Ik zal zo wel foto's van die van simmu maken
da's de foute gedachte hierquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb ook geen foto's gemaakt, maar als ik zo Sarabi dr boekje zie, schaam ik me voor mijn gepruts, en besef ik me dat ik er nog veeeeel meeeerr in had kunnen zetten
Heb je mijne al binnen? Dan kun je ook de vegen zien. En de pagina's van mn zoontje zijn eigenlijk om mn eigen foutjes te verbergenquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:50 schreef simmu het volgende:
[..]
da's de foute gedachte hier![]()
![]()
ik ben ook niet tevreden over de eerste 2 pagina's. die passen niet bij de rest en zijn klungelig in mijn ogen (ik kan echt niet fatsoenlijk schrijven. mijn handschrift is ruk en ik slaag er altijd in om vegen te maken en ik moet altijd ff opstarten). toch; ik heb het expres gelaten, want het hoort er ook bij![]()
+1 mijn boekje is ook verre van perfect en een beetje chaotisch.. maar dat past ook wel weer bij me dus heb het ook lekker zo gelaten. (en ik was te lui om overnieuw te beginnen, maar dat zeg ik er gewoon niet bijquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:50 schreef simmu het volgende:
[..]
da's de foute gedachte hier![]()
![]()
ik ben ook niet tevreden over de eerste 2 pagina's. die passen niet bij de rest en zijn klungelig in mijn ogen (ik kan echt niet fatsoenlijk schrijven. mijn handschrift is ruk en ik slaag er altijd in om vegen te maken en ik moet altijd ff opstarten). toch; ik heb het expres gelaten, want het hoort er ook bij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |