Heb ik! Ook met overslag.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:13 schreef McLaura het volgende:
Ik gooi hem dicht met de melding dat ik rompers zoek. Hema, maat 50/56 bij voorkeur, zowel met lange mouwen als met korte.
Samen helpen we Twinkly van haar rompers afquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:17 schreef Malteser het volgende:
Hier wellicht interesse in de overslagrompers!
Ik heb een setje van zeven witte lange mouwenrompers met een klein diertje van de hema, maat 50/56. Geen stretch, wel prettigquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:13 schreef McLaura het volgende:
Ik gooi hem dicht met de melding dat ik rompers zoek. Hema, maat 50/56 bij voorkeur, zowel met lange mouwen als met korte.
Heb je foto's of een omschrijving?quote:
Huh, zeg je dit niet verkeerd om? Die stretchrompers vallen toch veel groter dan de gewone? of is dat alleen als je ze in de droger gooitquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:33 schreef klaprooss het volgende:
Heeft iemand rompers korte mouwen of mouwloos maat 80-86? Liefst Hema stretch (dan 86-92)
Ook wollen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:13 schreef McLaura het volgende:
Ik ben echt heel erg voorzien in maat 56. Je hebt niet toevallig ook wollen rompers in de maatjes die daarna komen zeker?quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:22 schreef Vanyel het volgende:
Foto's zijn links, met beschrijving en vraagprijzen (onderhandelbaar, vooral met pakketjes) en andere dingen die geen rompers zijn.
56, valt als 56
Eerste twee en witte van tweede foto zijn wol.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
3 mnd
[ link | afbeelding ]
62-68
[ link | afbeelding ]
67
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
68
[ link | afbeelding ]
We zijn over op wasbare luiers. Billen zijn groter nu, dus ook graag grotere rompersquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:08 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Huh, zeg je dit niet verkeerd om? Die stretchrompers vallen toch veel groter dan de gewone? of is dat alleen als je ze in de droger gooit
romperverlengers ftw!quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:30 schreef klaprooss het volgende:
[..]
We zijn over op wasbare luiers. Billen zijn groter nu, dus ook graag grotere rompers
Wat wil je voor de Bambino Loco Lazy?quote:Op donderdag 12 maart 2015 07:48 schreef laziness het volgende:
Ik heb bambino loco met 5 boekjes in de aanbieding. Gebruikt maar in perfecte staat.
Houten noppen puzzel in perfecte staat.
Boekjes zijn in goede gebruikte staat.
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |